Будь ласка, допоможіть зі списком літератури з дисципліни "Організація маркетингу на підприємстві". Дякую за відповідь
1.
http://ukrref.com.ua/?id=ODY5NQ==
2. Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Управління конкурентоспроможністю підприємств : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Людмила Балабанова, Ганна Кривенко, Ірина Балабанова ; М-во освіти і науки України, ДНУ. - К. : Професіонал, 2009. - 253 с. : табл., іл. - (Сер. "Школа маркетингового менеджменту").
3. Бородкіна, Наталія Олександрівна.
Маркетинг : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Ред. : Г. В. Осовська. - К. : Кондор, 2007. - 360 с
4. Бревнов Алексей Алексеевич
Маркетинг малого предприятия : [Практическое пособие] / Алексей Алексеевич Бревнов. - К. : ВИРА-Р, 1998. - 383 с. : табл.
5. Бутенко, Наталія Василівна.
Маркетинг : підручник. М-во освіти і науки України. - К. : Атіка, 2008. - 299,[1] с.
6. Корж, Марина Володимирівна.
Маркетинг : навчальний посібник для студентів вузів / Марина Корж ; М-во освіти і науки України, Донбаська держ. машинобудівна акад. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 343,[1] с.
7. Мачкур, Анатолій Євстахійович.
Економіка і управління підприємством : навч. посіб. для студ. неекон. спец. / Анатолій Мачкур, Леся Лещій, Зоряна Коваль ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2010. - 154 с. : табл.
8. Оснач, Ольга Федорівна.
Промисловий маркетинг : підручник для студентів вузів / Ольга Оснач, Володимир Пилипчук, Лілія Коваленко ; М-во освіти і науки України, Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана, Одеський держ. екон. ун-т. - К. : Центр учбової літератури, 2009, 2011. - 363,[1] с
9. Пасічник В. Г.
Виробничий маркетинг : Навчально-методичний комплекс для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання / В. Г. Пасічник, О. В. Акіліна ; Ін-т муніципального менеджменту та бізнесу. - К. : Центр навчальної літератури, 2005. - 107 с.
10. Викентъев И. Л. Приемы рекламы и PUBLIC RELATIONS. — СПб.: — Изд. дом "Бизнес-Пресса", 1998. - Ч. 1. - 238 с.
11. Витт Юрген. Управление сбытом: Пер. с нем. — М.: ИНФРА-М, 1997. — 112 с.
12. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. — К.: Вид-во КНЕУ, 1998. - 268 с.
13. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. - К.: КНЕУ, 2000. - 100 с.
14. Герасимчук В. Г. Маркетинг. Теорія і практика. — К.: Вища пік., 1994. — 27 с.
15. Герасимчук В. Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання: Навч. посіб. — К: КНЕУ, 2000. — 360 с.
16. Герчикова И. Н. Менеджмент: Учебник. — 2-е изд., перераб. и доп. — М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1995. - 480 с.
17. Голиков Е. А. Маркетинг и логистика: Учеб. пособие. — М.: Издат. дом "Дашков и К0", 1999. - 412 с.
18. Данько Т. П. Управление маркетингом (методологический аспект): Учеб. пособие. - М: ИНФРА-М, 1997. - 280 с.
19. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. — М: Прогресс, 1991. — 736 с.
20. Котлер Ф. Маркетинг и менеджмент. — СПб: Питер Ком, 1998. — 896 с.
21. Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга. — СПб.: Питер, 2000. - 320 с.
22. Маркетинг: Учебник / Под ред. А. Н. Романова. — М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. - 560 с.
23. Питер Р. Диксон. Управление маркетингом: Пер. с англ. — М.: "Издат-во БИНОМ", 1998.-560 с.
24. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації: Підручник / За ред. А. О. Старостіної. — К.: Іван Федоров, 1987. — 400 с.