Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46087
   


Автор запитання: Алена із міста: Кировоград :: Запитання: 24295  
Алена запитує:
Будь ласка, допоможіть зі списком літератури з дисципліни "Організація маркетингу на підприємстві". Дякую за відповідь
Наша відповідь:
1. http://ukrref.com.ua/?id=ODY5NQ==

2. Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Управління конкурентоспроможністю підприємств : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Людмила Балабанова, Ганна Кривенко, Ірина Балабанова ; М-во освіти і науки України, ДНУ. - К. : Професіонал, 2009. - 253 с. : табл., іл. - (Сер. "Школа маркетингового менеджменту").

3. Бородкіна, Наталія Олександрівна.
Маркетинг : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Ред. : Г. В. Осовська. - К. : Кондор, 2007. - 360 с

4. Бревнов Алексей Алексеевич
Маркетинг малого предприятия : [Практическое пособие] / Алексей Алексеевич Бревнов. - К. : ВИРА-Р, 1998. - 383 с. : табл.

5. Бутенко, Наталія Василівна.
Маркетинг : підручник. М-во освіти і науки України. - К. : Атіка, 2008. - 299,[1] с.

6. Корж, Марина Володимирівна.
Маркетинг : навчальний посібник для студентів вузів / Марина Корж ; М-во освіти і науки України, Донбаська держ. машинобудівна акад. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 343,[1] с.

7. Мачкур, Анатолій Євстахійович.
Економіка і управління підприємством : навч. посіб. для студ. неекон. спец. / Анатолій Мачкур, Леся Лещій, Зоряна Коваль ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2010. - 154 с. : табл.

8. Оснач, Ольга Федорівна.
Промисловий маркетинг : підручник для студентів вузів / Ольга Оснач, Володимир Пилипчук, Лілія Коваленко ; М-во освіти і науки України, Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана, Одеський держ. екон. ун-т. - К. : Центр учбової літератури, 2009, 2011. - 363,[1] с

9. Пасічник В. Г.
Виробничий маркетинг : Навчально-методичний комплекс для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання / В. Г. Пасічник, О. В. Акіліна ; Ін-т муніципального менеджменту та бізнесу. - К. : Центр навчальної літератури, 2005. - 107 с.

10. Викентъев И. Л. Приемы рекламы и PUBLIC RELATIONS. — СПб.: — Изд. дом "Бизнес-Пресса", 1998. - Ч. 1. - 238 с.

11. Витт Юрген. Управление сбытом: Пер. с нем. — М.: ИНФРА-М, 1997. — 112 с.

12. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. — К.: Вид-во КНЕУ, 1998. - 268 с.

13. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. - К.: КНЕУ, 2000. - 100 с.

14. Герасимчук В. Г. Маркетинг. Теорія і практика. — К.: Вища пік., 1994. — 27 с.

15. Герасимчук В. Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання: Навч. посіб. — К: КНЕУ, 2000. — 360 с.

16. Герчикова И. Н. Менеджмент: Учебник. — 2-е изд., перераб. и доп. — М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1995. - 480 с.

17. Голиков Е. А. Маркетинг и логистика: Учеб. пособие. — М.: Издат. дом "Дашков и К0", 1999. - 412 с.

18. Данько Т. П. Управление маркетингом (методологический аспект): Учеб. пособие. - М: ИНФРА-М, 1997. - 280 с.

19. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. — М: Прогресс, 1991. — 736 с.

20. Котлер Ф. Маркетинг и менеджмент. — СПб: Питер Ком, 1998. — 896 с.

21. Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга. — СПб.: Питер, 2000. - 320 с.

22. Маркетинг: Учебник / Под ред. А. Н. Романова. — М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. - 560 с.

23. Питер Р. Диксон. Управление маркетингом: Пер. с англ. — М.: "Издат-во БИНОМ", 1998.-560 с.

24. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації: Підручник / За ред. А. О. Старостіної. — К.: Іван Федоров, 1987. — 400 с.

.: Розділ: Інше :: 6.05.2011 08.50.51 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.158017 seconds