Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46087 |
|
|
|
Версія для друку
Автор запитання: Тетяна із міста: Херсон :: Запитання: 26249 |
Тетяна запитує:
Будь-ласка допоможіть зробити цю практичну!!! Передивилася всю рекомендовану літературу - нічого не знайшла...
Тема: Механізми творення
План
1Закони мовної діяльності Думка – слово – ім’я – образ.
2Мовна діяльність автора. Поняття про мовну особистість.
3Природа професійного мовлення у мас-медіа (свідоме й несвідоме авторство).
4Твір як продукт авторської предикації.
5Погляди Вільгельма фон Гумбольдта, О.Потебні, Г.Пауля та Бодуена де Куртене на поняття «мовна особистість».
Проаналізувати розуміння журналістики як ономастики в роботах учених.
Домашнє завдання:
1Мовознавство й антропоцентрична лінгвістика –основна різниця?
2Як співвідносяться «ім’я дане» й «ім’я притаманне» в журналістиці?
3Який тип мислення домінує при створенні мас-медійного твору?
4Яка природна здатність є основою мовлення як професійної діяльності?
5У чому основна проблема співвідношення слова й думки?
6Які засоби комунікації домінують у трьох провідних типах мислення?
7Що таке неявна предикація і внаслідок чого з’являється в текстах?
8Чому несвідоме авторство можливе і в період суцільної грамотності?
Наша відповідь:
|
|
|
|