Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46082
   


Автор запитання: Татьяна із міста: Луганськ :: Запитання: 26371  
Татьяна запитує:
різні філософьські підходи до організації професійної освіти
Наша відповідь:
Доброго дня, Татьяна!
Попрацюйте із наступними джерелами:
1. Андрагогічний підхід до професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 [Електронний ресурс] / В.М. Буренко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с.: табл. http://www.nbuv.gov.ua/ard/2005/05bvmvgp.zip
2. Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно-технічних закладах: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 [Електронний ресурс] / Р.С. Гуревич; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 33 с. http://www.nbuv.gov.ua/ard/1999/99grsnpz.zip
3. Болонський імператив підготовки майбутніх менеджерів: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 [Електронний ресурс] / Т.Ф. Бірюкова; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 20 с. http://www.nbuv.gov.ua/ard/2006/06btfpmm.zip
4. Анненкова І.П. Основні підходи до організації професійної підготовки у вищій школі // http://conf.vntu.edu.ua/humed/2006/txt/06aipuvh.php
5. Лебеденко Ю.М. Компетентнісний підхід в системі вищої освіти // http://conf.vntu.edu.ua/humed/2006/txt/06lumsvo.php
6. Денисенко Н. Принципи гуманізації освіти у процесі професійної підготовки менеджерів організацій у вищих навчальних закладах // http://www.social-science.com.ua/jornal_content/415/c851ef2aaed9f54d25cb4fff5030f65b
7. Антропологічний аспект як сучасний підхід у формуванні професійно – педагогічної готовності в системі самовиховання майбутнього вчителя // http://www.tiroel.in.ua/component/option,com_yfiles/Itemid,35/task,view.download/cid,284/
8. Кісіль М.В. До питання філософії стандартів у галузі вищої освіти // http://kisilmv.if.ua/publications/standard.html
9. Голотюк О. Організація професійної освіти в університетському інституті підготовки вчителів у Франції // http://www.nbuv.gov.ua/PORTAL/soc_gum/isp/2008_1-2/8prostir.pdf
10. Полупаненко О. Г. Філософські ідеї та погляди на розвиток сучасної педагогічної освіти // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vlush/Ped/2010_10_1/4.pdf
11. Кузьмінський А. Теоретико-методологічні засади післядипломної педагогічної освіти в Україні // http://www.nbuv.gov.ua/institutions/uni/kuzminsky.pdf
12. Бідюк Н. М. Теоретико-методологічні засади організації професійної освіти дорослих у США // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vchu/N124/N124p059-064.pdf
13. Пальчук М. Адаптація професійної освіти України в європейський освітній простір // http://www.nbuv.gov.ua/Articles/KultNar/avtory/palchuk/NONKNP/adaptaciya.pdf
14. Леонтьєва О.Ю. Основні цілі та особливості організації системи професійної освіти в Данії // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Pfto/2010_6/files/PD610_41.pdf
15. Максимчук В. С. Якісні зміни в галузі професійної освіти ФРН (1960 - 2002) // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Apn/2010_7/maks.PDF
16. Фучила О. Організація професійної освіти дорослих у франкомовній спільноті Бельгії // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Pippo/2011_2/Fuchyla.htm

.: Розділ: Освіта :: 27.12.2011 18.39.00 :.
.: :.
   

Generated in 0.212514 seconds