Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 44414
   


Автор запитання: Настя із міста: м. Львів :: Запитання: 46388  
Настя запитує:
Добрий день, допоможіть знайти літературу на тему: Своєрідність дитячої праці, її виховне значення (З.Борисова, Р.Буре, Я.Неверович, В.Нечаєва, та ін.) Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Анастасія! Ми вже відповідали на подібне запитання: Віртуальна бібліографічна довідка — Розширений пошук — Пошук за: Номером запитання — № 46385.

.: Розділ: Освіта :: 9.05.2022 11.47.26 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Євдокія із міста: Ужгород :: Запитання: 46387  
Євдокія запитує:
Доброго дня. Порадьте буласка літературу на тему:Використання художніх засобів при організації різних видів дитячої праці.
Наша відповідь:
Доброго дня, Євдокіє! Радимо Вам використати наступні джерела: – https://vo-malin.ucoz.ua/2Garbarchuk/matvienko_khudozhnja_pracja.pdf
https://vseosvita.ua/library/vazlivist-praci-v-ditacomu-zakladi-122057.html
https://msu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/11/Збірник-тез-1.pdf

– Бєлєнька Г. В. Види дитячої праці та її вплив на розвиток особистості у дошкільному віці / Г. В. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2010. – № 1. – С. 4.
– Бєлєнька Г. В. Зростання дошкільника в праці / Г. В. Бєлєнька. – Київ : Шкільний Світ, 2010. – 112 с.
– Божко Л. М. Виховання дитячої уяви у художніх образах / Л. М. Божко. – Київ : Ін-т змісту і методів навчання, 1997. – 108 с.
– Воропай Т. М. Виховання дітей старшого дошкільного віку засобами художньої праці / Т. М. Воропай // Бібліотечка вихователя дитячого садка. – 2003. – № 11-12, червень. – С. 11-13.
– Калуська Л. В. Художня праця в дитячому садку / Л. В. Калуська. – Київ, 1995. – 72 с.
– Калуська Л. В. Виховний вплив народних ремесел на формування особистості старшого дошкільника / Л. В. Калуська // Проблеми освіти. – 1997. – Вип. 7. – С. 23–24.
– Кириченко Н. Т. Виховує мистецтво : активізація творчості дошкільників засобами мистецтва : метод. посіб. / Н. Т. Кириченко, Т. І. Науменко. – Київ : Гроно, 1998. – 99 с.
– Образцова О. М. Формування творчих здібностей молодших школярів у процесі навчання ручної праці : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 "Теорія та методика навчання" / Образцова О. М. ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. – Тернопіль, 2013. – 20 с.
– Пазиненко С. М. Розвиток творчих здібностей. Нетрадиційні заняття з художньої праці в старшій групі / С. М. Пазиненко. – Xарків : Вид. група "Основа" : "Тріада ", 2007. – 112 с. – (Серія "ДНЗ. Розвивайка").
– Козліна О. В. Уроки ручної праці у дитячому садку та початковій школі / О. В. Козліна. – Харків : Ранок, 2007. – 64 с.
– Тягур В. Робота в техніці паперової пластики / В. Тягур // Мистецтво та освіта. – 2005. – № 3. – С. 27-29.
– Борисова З. Н. Виховуємо працелюбність змалку / З. Н. Борисова // Теорія і практика дошкільної освіти в Україні : колективна монографія / [авт. кол.: З. Н. Борисова [та ін.] ; заг. ред.: Г. В. Бєлєнька, М. А. Машовець]. - Київ, 2011. - С. 21-27.
– Виховання дошкільника в праці / Авт. колектив З. Н. Борисова ; ред. З. Н. Борисова. - 2-ге вид., стереотип. - Київ : [б. в.], 2002. - 112 с.

.: Розділ: Освіта :: 9.05.2022 10.35.51 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Аліна із міста: Київ :: Запитання: 46386  
Аліна запитує:
"Модульно-розвивальна система навчання на уроках української мови і літератури" у фахових виданнях ("Дивослово", “Українська мова і література в школі” та ін.) за останні 10 років. Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Аліна! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Вірченко Т. Підготовка вчителя до організації учнівських досліджень / Т. Вірченко // Дивослово. — 2015. — № 10. — С. 14-23.
Зайцева Л. Пізнаємо довкілля разом : модульна організація навчально-пізнавальної діяльності старших дошкільників / Л. Зайцева // Дошкільне виховання. — 2012. — № 8. — С. 16-19.
Омельчук С. Морфологічні вміння в системі навчання української мови за дослідницького підходу / С. Омельчук // // Українська мова і література в школі. — 2015. — № 4. — С. 22-27.
Паньків І. Модульно-рейтингова система організації навчання — засіб підвищення ефективності вивчення української літератури : методична скарбничка / І. Паньків // Українська мова та література (Шкільний світ). — 2012. — № 14. — С. 23-26.
Чеснокова М. Розділові знаки в складних реченнях : із різними видами зв'язку. Наскрізні лінії в освітньому процесі Нової української школи : 9-й клас / М. Чеснокова // Українська мова та література (Шкільний світ). — 2018. — № 13-14. — С. 43-48.
Шиліна Г. Звертання. Розділові знаки при звертанні : урок української мови за класно-дистанційною формою навчання у 8 класі / Г. Шиліна // Дивослово. — 2014. — № 10. — С. 5-7.

.: Розділ: Освіта :: 8.05.2022 17.15.42 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Катя із міста: м. Львів :: Запитання: 46385  
Катя запитує:
Допоможіть знайти літературу на тему: Своєрідність дитячої праці, її виховне значення (З.Борисова, Р.Буре, Я.Неверович, В.Нечаєва, та ін.).
Наша відповідь:
Доброго дня, Катерино! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Базовий компонент дошкільної освіти / науковий керівник : А. М. Богуш. — Київ : Видавництво, 2012. — 26 с.
Бєлєнька Г. В. Виховання елементів культури праці у дітей старшого дошкільного віку / Г. В. Бєлєнька // Виховання дошкільника в праці / З. Н. Борисова, Г. В. Бєлєнька, М. А. Машовець та ін. — [2-ге вид.]. — Київ, 2002. — С. 44-59.
Богуш A. M. Теорія і методика розвитку мовлення дітей раннього віку. Підручник для студентів вищих навчальних закладів факультетів дошкільної освіти / A. M. Богуш, Н. В. Гавриш, О. В. Саприкіна. — Київ : Вид. Дім «Слово», 2009. — 408 с.
Кононко О. Особистісне зростання в ранньому віці: суть та умови сприяння / О. Кононко // Дошкільне виховання. — 2006. — № 10. — С. 3-6. Науменко Т. Як активізувати мовлення малят? / Т. Науменко // Дошкілля. — 2007. — № 1. — С. 10-13.
Олійник JI. Комбіновані заняття — оптимальна форма навчання малят / JI. Олійник, І. Романюк // Дошкільне виховання. — 2007. — № 8. — С. 23-26.
Праця дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] // Центр розвитку дитини «Гармонія» : [вебсайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу: http://www.garmoniya.mk.ua/articles/pracya-ditey-doshkilnogo-viku.html. — Назва з екрана.

.: Розділ: Освіта :: 8.05.2022 17.06.52 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Феофанія із міста: Нетішин :: Запитання: 46376  
Феофанія запитує:
Доброго дня. Щиро дякую за попередні відповіді на питання. Нове питання: Гендерна психологія спілкування.
Наша відповідь:
Доброго дня, Феофаніє! Радимо Вам попрацювати з наступними посиланнями: – https://kie.dcz.gov.ua/publikaciya/genderne-tolerantne-spilkuvannya
https://academia-pc.com.ua/product/252
https://gestproject.eu/wp-content/uploads/2019/02/Gender_Psychology-ShchotkaFinal-1.pdf
https://stud.com.ua/167824/pedagogika/genderna_psihologiya_osobistosti
http://oldconf.neasmo.org.ua/node/2522
https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/8487/1/NRMSE2017_V3_P715-716.pdf
http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/5054/1/Atamanchuk6.pdf
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-genderni-osoblivosti-neverbalnogo-spilkuvanna-177443.html
https://studfile.net/preview/5470053/page:18/
https://ff.udpu.edu.ua/wp-content/uploads/2.-SPILKUVANNYa.pdf
http://www.rusnauka.com/4_SND_2012/Philologia/8_100640.doc.htm
– Клещова О. Є. Мовлення чоловіків і жінок у соціолінгвістичному аспекті / О. Є. Клещова // Лінгвістика : зб. наук. праць ЛНУ ім. Тараса Шевченка. – № 3 (24). – Ч. 2. – Луганськ, 2011. – 232 с.
– Орбан-Лембрик Л. Е. Розвиток особистості в комунікативному просторі / Л. Е. Орбан-Лембрик //Актуальні проблеми психології. Т. 1.Ч. 4 . – Київ : Либідь, 2002. – 576 с.
– Корнєва Л. Гендерний аспект комунікації / Л.Корнєва // Філологічні науки : збірник наук. праць / Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка. – 2013. – №13. – С. 106-113.
– Мирошник О. Г. Гендерна роль як чинник стильових характеристик спілкування / О. Г. Мирошник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12, Психологічні науки / М-во освіти і науки України ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - Вип. 26 (50) : До 175-річчя НПУ ім. М. П. Драгоманова, Ч. 2. - С. 83-89.
– Препотенська М. Гендерна комунікація. Феномен буденності / М. Препотенська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7, Релігієзнавство. Культурологія. Філософія / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2007. - Вип. 15 (28). - С. 115-123.
– Солодовник Т. Гендерні відмінності особистісних характеристик віртуального спілкування молоді студентського віку / Т. Солодовник, Ж. Богдан, Н. Середа // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2019. - № 3. - С. 101-111.
– Кравець В.П. Статева соціалізація дітей і підлітків: закономірності та ґендерні особливості : монографія / В. П. Кравець. - Тернопіль : ТНПУ, 2008. - 475 с.
– Волокова Л. О. Гендерна рівність у спілкуванні : заняття з елементами тренінгу / Л. О. Волокова // Шкіл. психологу. Усе для роботи. - 2012. - № 9. - С. 33-34.
– Кікінежді О. М. Формування гендерної культури молоді : науково-методичні матеріали до тренінгової програми / О. М. Кікінеджі, О. Б. Кізь // Практ. психологія та соц. робота. - 2007. - № 8. - С. 64-69 ; № 9. - С. 12-18 ; № 10. - С. 19-36 ; № 11. - С. 22-28 ; № 12. - С. 34-38 ; № 1. - С. 25-30.

.: Розділ: Освіта :: 5.05.2022 09.50.00 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.249767 seconds