Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45681
   


Автор запитання: Тетяна із міста: Кременчук :: Запитання: 47638  
Тетяна запитує:
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, з питанням : Формування !"Soft Skills" на уроках англійської мови в початковій школі. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день. Перегляньте таку літературу за вашим запитом:
Бескорса О. Інтеграція на уроках англійської мови в початковій школі в контексті концепції Нової української школи [Електронний ресурс] / О. Бескорса // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. — 2017. — Вип. 6. — С. 230-238. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2017_6_27.
Герман Н. М. «FAIRY GARDEN» («Казковий сад-город») : інтегрований урок / Н. М. Герман, Ю. С. Снітка // Шкільний бібліотекар. — 2019. — № 7. — С. 5-8.
Деркач Ю. Я. Формування навичок читання англійською мовою з використанням наочності у початковій школі [Електронний ресурс] / Ю. Я. Деркач, О. С. Біб // Молодий вчений. — 2018. — № 9(1). — С. 27-31. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_9(1)__10.
Дяченко С. Л. Інтерактивні навчальні технології. Комунікативна гра «Мозаїка» : методична скарбничка / С. Л. Дяченко // Англійська мова та література (Основа). — 2019. — № 25-27. — С. 33-35.
Ємельянова Т. В. Засоби формування комунікативної компетенції у початковій школі за концепцією НУШ : нова українська школа / Т. В. Ємельянова, В. І. Долбінцева // Англійська мова та література (Основа). — 2019. — № 34-36. — С. 5-8.
Інтегровані уроки : [добірка матеріалів] // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2020. — № 3. — С. 6-65.
Ковальчук Д. С. Формування soft skills навичок у молодших школярів [Електронний ресурс] / Д. С. Ковальчук // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/formuvannia-soft-skills-navychok-u-molodshykh-shkoliariv-562243.html. — Дата звернення : 12.02.2024.
Ліщук Т. С. Навчання учнів техніки читання англійською мовою у початковій школі [Електронний ресурс] / Т. С. Ліщук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. — 2015. — Вип. 11. — С. 78-82. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2015_11_27.
Макаренко С. Я і мої друзі : написання коротких повідомлень у соцмережах. 4-й клас / С. Макаренко // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2021. — № 9-10. — С. 56-61.
Малаш О. Дозвілля. Іграшки : англійська мова : 1-й клас / О. Малаш // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2022. — № 12. — С. 32-39.
Настільні та рухливі ігри : ігрові форми на уроках // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2019. — № 13. — С. 8-65.
Олинець Т. Використання колажної наочності на уроках англійської мови в початковій школі [Електронний ресурс] / Т. Олинець // Педагогічна освіта: теорія і практика. — 2019. — Вип. 27. — С. 386-391. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_68.
Пертіа І. О. Розвиток «soft skills» у молодших школярів [Електронний ресурс] / І. О. Пертіа // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/rozvitok-soft-skills-u-molodsih-skolariv-207455.html. — Дата звернення : 12.02.2024.
Погребняк, О. М. Англійська мова в умовах НУШ : мій досвід / О. М. Погребняк // Англійська мова в початковій школі. — 2019. — № 5. — С. 26-38.
Прокопчук М. Особливості формування компетентності в техніці письма на початковому етапі вивчення англійської мови [Електронний ресурс] / М. Прокопчук // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. — 2019. — № 2. — С. 75-79. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2019_2_13.
Ходій О. О. Ігрові методи навчання лексиці на уроках англійської мови в початковій школі [Електронний ресурс] / О. О. Ходій // Таврійський вісник освіти. — 2013. — № 4. — С. 191-196. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2013_4_35.
Чорна О. О. Роль гри на уроках англійської мови на початковому етапі навчання [Електронний ресурс] / О. О. Чорна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2016. — Вип. 46. — С. 272-276. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_46_39.
Чуйко А. Урок англійської мови для 2 класу НУШ : за підручником Fly High 2 (New Ukrainian) / А. Чуйко // Початкова школа. — 2020. — № 2. — С. 38-40.

.: Розділ: Освіта :: 12.02.2024 13.19.30 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Анна із міста: Київ :: Запитання: 47600  
Анна запитує:
Мене цікавить проблема психолого-педагогічного супроводу. Я хочу простежити генезу цього явища: як зі сфери психології (психологічний супровід) це поняття перейшло і у сферу педагогіки, зараз, скоріше, є актуальним для освіти осіб з особливими потребами. Чи не порадите алгоритм пошуку? Як віднайти, коли в українській психології та педагогіці з'явліється це поняття? Дякую за відповідь
Наша відповідь:
Алексєєва Н. Психолого-педагогічний супровід дітей із особливими освітніми потребами: поняття та зміст [Електронний ресурс] / Н. Алексєєва // Актуальні питання гуманітарних наук. — 2021. — Вип. 45(1). — С. 148-152. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_45(1)__26
Афузова Г. В. Організація психолого-педагогічного супроводу в інклюзивних загальноосвітніх закладах [Електронний ресурс] / Г. В. Афузова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. — 2017. — № 2. — С. 11-16. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2017_2_4
Гапочка Я. О. Теоретико-методологічні засади концепції взаємодії учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Я. О. Гапочка // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. — 2022. — Т. 33(72), № 6. — С. 46-51. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2022_33(72)_6_11
Дасюк Ж. Психолого-педагогічний супровід процесу формування толерантності об'єктів навчання та виховання в умовах розвитку нової школи [Електронний ресурс] / Ж. Дасюк // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки. — 2018. — Вип. 1. — С. 32-36. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_vsn_2018_1_9
Двіжона В. М. Модель психолого-педагогічного супроводу учнів початкових класів із мовленнєвими порушеннями в загальноосвітній школі міста Києва з інклюзивною формою навчання [Електронний ресурс] / В. М. Двіжона // Молодий вчений. — 2020. — № 10(1). — С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_10(1)__27
Дегтяр Г. В. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в інклюзивній освіті [Електронний ресурс] / Г. В. Дегтяр // Таврійський вісник освіти. — 2015. - № 1. — С. 250-255. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2015_1_44
Іванова В. В. Сучасний стан проблеми психолого-педагогічного супроводу соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / В. В. Іванова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. — 2018. — Вип. 2. — С. 249-252. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2018_2_76
Кельнер С. C. Модель психолого-педагогічного супроводу формування цілісності особистості у процесі профільного навчання [Електронний ресурс] / С. C. Кельнер // Педагогіка вищої та середньої школи. — 2015. — Вип. 44. — С. 208-216. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_44_41
Ковальчук З. Психологічний супровід позашкільної освіти як чинник успішної педагогічної взаємодії [Електронний ресурс] / З. Ковальчук // Молодь і ринок. — 2013. — № 6. — С. 76-81. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_15
Лялюк Г. Модель психологічного супроводу становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Г. Лялюк // Проблеми гуманітарних наук. Серія : Психологія. — 2016. — Вип. 39. — С. 105–113. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgn_ps_2016_39_13
Піонтковський-Вихватень Б. Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей у середній освіті України другої половини ХХ століття [Електронний ресурс] / Б. Піонтковський-Вихватень // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2018. — № 1. — С. 54-65. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_1_8
Помиткін Е. О. Психолого-педагогічний супровід духовно-культурного виховання особистості у ХХІ столітті [Електронний ресурс] / Е. О. Помиткін, Л. В. Помиткіна // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. — 2019. — Вип. 2. — С. 153-167. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2019_2_17
Сасіна І. О. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями зору в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / І. О. Сасіна, Т. М. Гребенюк // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2017. — Вип. 9(2). — С. 177-189. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_9(2)__20
Семененко І. Є. Педагогічний супровід як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / І. Є. Семененко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2013. — Вип. 29. — С. 346-351. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_57
Скрипник Т. В. Алгоритм психолого-педагогічного супроводу учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Т. В. Скрипник, О. В. Мартинчук // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. — 2021. — Т. 32(71), № 2. — С. 163-168. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2021_32(71)_2_31
Соколова Г. Б. Проблема психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / Г. Б. Соколова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. — 2017. — Т. 22, Вип. 4. — С. 73-80. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2017_22_4_10
Супрун М. Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу [Електронний ресурс] / М. Супрун // Психологія і особистість. — 2018. — № 1. — С. 203-207. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2018_1_20
Чобанян А. Актуалізація соціального партнерства у процесі психолого-педагогічного супроводу: понятійно-категоріальний аспект [Електронний ресурс] / А. Чобанян // Особлива дитина: навчання і виховання. — 2015. — № 4. — С. 52-57. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_4_8
Шевчишена О. В. Особливості психолого-педагогічного супроводу особистості обдарованої дитини у системі сучасної шкільної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Шевчишена // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. — 2015. — Вип. 5. — С. 125-128. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2015_5_26

.: Розділ: Освіта :: 22.01.2024 14.33.56 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Анна із міста: Київ :: Запитання: 47593  
Анна запитує:
Шукаю книгу Г. Бардієр, В. Ромазан, Т. Чередниченко Психологічний супровід природного розвитку маленьких дітей Мову видання та рік не знаю Дякую за відповідь
Наша відповідь:
Доброго ранку! Книга має назву "Я хочу!" : психологічний супровід природного розвитку маленьких дітей. Російською мовою, рік видання 1996

.: Розділ: Освіта :: 17.01.2024 14.26.04 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Тетяна із міста: Кременчук :: Запитання: 47569  
Тетяна запитує:
Доброго дня! Допоможіть з питанням : "Робота зі словами на уроках української мови та читання в початкових класах".Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Тетяно. Радимо скористатися відповіддю на питання № 37996 та джерелами інформації

Гордієнко О. А. Словникова робота на уроках української мови в початковій школі / О. А. Гордієнко, Т. О. Шевчук // Педагогічна Житомирщина. – 2008. – № 1. – С. 22 – 25; Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/8796/1/Словникова робота на уроках української мови.pdf
Грішина Л. Тяжко-важко в світі жити сироті без роду : читання. 3-й клас / Людмила Грішина // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 6. - С. 23-25. - Бібліогр.: с. 25.
Губенко О. О. Рідна мова. Розмова про слово. Робота над словниковими словами. 4 клас [Текст] : посіб. для вчит. / О. О. Губенко. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2009. - 80 с. - (Чарівний світ рідної мови).
Лавренова М. В. Робота над словниковими словами в початкових класах. Цікаві вправи та ігри для їх засвоєння : [метод. посіб.] / Лавренова М. В. - Львів : Бадікова Н. О. [вид.], 2015. - 89 с. : іл. - Бібліогр.: с. 86.
Мещерякова К. Робота над словниковими словами в 1 класі. Початкова школа : [зошит] / Клавдія Мещерякова. - Харків : Весна, 2020. - 64 с. : іл. - (Нова українська школа).
Мещерякова К. Робота над словниковими словами в 2 класі. Початкова школа / Клавдія Мещерякова. - Харків : Весна, 2019. - 80 с. : іл. - (Нова українська школа).
Мещерякова К. Робота над словниковими словами в 3 класі. Початкова школа : [посібник] / Клавдія Мещерякова. - Харків : Весна, 2020. - 80 с. : іл. - (Нова українська школа).
Мещерякова К. Робота над словниковими словами в 4 класі. Початкова школа : [посібник] / Клавдія Мещерякова. - Харків : Весна, 2020. - 96 с. : іл.
Пасічник М. Словникові слова : нестандартні прийоми роботи : 4-й клас / Марія Пасічник // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2015. - № 5. - С. 41-49. - Бібліогр.: с. 49.
Скумін Н. Стан природи і настрій людини в поезіях Лесі Українки : читання. 4-й клас / Наталя Скумін // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 6. - С. 26-28.
Словознайки : [словникова робота на уроках української мови в початкових класах] // Розкажіть онуку. - 2011. - № 3 (лютий). - С. 31-38.
Федосюк Т. Формування навички свідомого читання / Тетяна Федосюк
// Початкова освіта (Шкільний світ). - 2014. - № 1. - С. 47-50. - Бібліогр.: с. 50.
Донєва Л. М. Добірка практичних завдань і вправ «Щоденні 5» «Робота зі словами» (1 клас) // https://naurok.com.ua/dobirka-praktichnih-zavdan-i-vprav-schodenni-5-robota-zi-slovami-1-klas-311856.html
Робота над словом на уроках української мови в початкових класах // https://studentam.net.ua/content/view/8415/97/
Словникова робота на уроках в початковій школі // https://vseosvita.ua/library/embed/001cxd-ee59.docx.html
Словникова робота на уроках української мови в початковій школі // https://allreferat.com.ua/uk/pedagogika_metoduka_vukladanny/referat/4133

.: Розділ: Освіта :: 20.12.2023 09.20.30 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Катя із міста: м. Львів :: Запитання: 47529  
Катя запитує:
Добрий день, потрібна література на тему: техніка липлення з глини.Дякую!
Наша відповідь:
Добрий день, Катю. Радимо скористатись наступними джерелами інформації:
Герус Л. Українська народна іграшка = UKRAINIAN FOLK TOY / Л. Герус ; худож. оформ. Л. Андрощук ; фото В. Хмари. – Київ : Балтія-Друк, 2007. – 63 с. : фотоілюстр.

Данкевич Е. В. Знакомтесь: глина / Е. В. Данкевич, О. В. Жакова. – СПб. : Кристалл, 1998. – 265 с. : іл. – (От простого к сложному).

Качковська Н. Б. Ліплення із солоного тіста та глини / Наталія Качковська, Людмила Свида. – Київ : Шкільний світ, 2012. – 70 с. : мал. - (Серія "Школа ремесел").

Крутенко Н. Г. Розповіді про кераміку / Н. Г. Крутенко. – Київ : Либідь, 2002. – 250 с.

Малолетков В. А. Керамика : советы начинающим. Ч. 1 / В. А. Малолетков ; худож. Ю. Якушина. – М. : Юный художник, 2000. – 32 с. : іл. – (Библиотечка юного художника).

Овчаренко Л. М. Гончарне шкільництво як визначальний фактор творчого розвитку українського традиційного гончарства (1894 - 1941) : монографія / Людмила Овчаренко ; [відп. ред. О. Пошивайло] ; НАН України, Ін-т керамології - від-ня Ін-ту народознавства НАН України [та ін.] . - Опішне : Українське Народознавство, 2017. - 1294, [1] с. : іл. - (Гончарні школи України : академічна керамологічна серія ; вип. 3). - Бібліогр.: с. 1121-1251.

Решта І. Гончарство. Підручник життя / Іван Решта, Данило Решта. – Житомир : Полісся, 2013. – 149 с. : іл.

Сковронський В. М. Побутові вироби та іграшки з глини / В. М. Сковронський. – Київ : Урожай, 1994. – 48 с. : іл. – (Народні ремесла).

Сологуб-Коцан Т. Гончарство. Абетка для дітей : [для дітей мол. шк. віку] / [Тетяна Сологуб-Коцан ; іл. О. Гаркуша] ; Департамент культури Закарпат. ОДА, КЗ "Закарпат. музей нар. архітектури та побуту" ЗОР. - Ужгород : Вид-во Олександри Гаркуші, 2018. - 35 с. : кольор. іл.

Стовбун В. М. Гончарювання і ліплення : [навч. посіб.] / Стовбун В. М. – Полтава : Полтавський літератор, 2011. – 62 с. : мал. – Бібліогр.: с. 57-62.

Умілі руки : зб. для школярів / В. Ф. Куличенко [и др.]. – Київ : Фірма "Злата", 1996. – 160 c. : іл.

.: Розділ: Освіта :: 20.11.2023 15.29.55 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.331227 seconds