Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46193
   


Автор запитання: Лариса із міста: Київ :: Запитання: 48223  
Лариса запитує:
Добрий день! Мені потрібна література стосовно дуальної системи навчання як за кордоном, так і в Україні. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день! Перегляньте наступні джерела інформації:
Концепція підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти [Електронний ресурс] : [розпорядження КМ України від 19 верес. 2018 р. № 660-2018-р] // Верховна Рада України : [офіційний вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/660-2018-р#Text. – Назва з екрана.
Дуальна освіта [Електронний ресурс] // Міністерство освіти і науки України : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://mon.gov.ua/osvita-2/profesiyno-tekhnichna-osvita/reforma-profesiynoi-osviti/derzhavno-privatne-partnerstvo-ta-dualna-osvita/dualna-osvita. – Назва з екрана.
Вем’ян В. Г. Дуальна форма професійної освіти як умова ефективного рішення завдань модернізації освіти / В. Г. Вем’ян, В. Г. Терванес’ян ; Рівнен. держ. гуманітар. ун-т // Психологія: реальність і перспективи. — 2015. – Вип. 5. – С. 29-34.
Докторович В. М. Дуальна система підготовки кваліфікованих робітників як форма інтеграції професійної освіти і виробництва : матеріали наук.-практ. конф. (Кривий Ріг, 6 квіт. 2017 р.) / В. М. Докторович // Теоретико-методичні основи підготовки конкурентоздатних фахівців у контексті сучасного ринку праці. – Кривий Ріг, 2017. – С. 36-39.
Дражниця С. А. Дуальне навчання як інтерактивна форма організації навчального процесу / С. А. Дражниця, О. М. Дражниця // Зб. наук. пр. Хмельниц. ін-у соц. технологій ун-у «Україна». – 2016. – С. 17-20.
Журавльов Ю. В. Дуальна система навчання / Ю. В. Журавльов, С. М. Севідов // Науково-методичне забезпечення сучасного освітнього процесу в технічному університеті : колективна монографія. / С. О. Даньшева, Ю. В. Журавльов, Д. Л. Череднік та ін. – 2018. – Вип. 2. - С. 12-18.
Костюченко О. Дуальна система підготовки кваліфікованих робітників : досвід упровадження / Ольга Костюченко // Профтехосвіта. – 2017. – № 10. – С. 2-4.
Кушнірецька О. В. Особливості дуальної форми професійної підготовки кадрів у процесах освітньо-виробничої інтеграції / О. В. Кушнірецька, Н. Р. Синюра-Ростун // Сучасний стан та пріоритети модернізації фінансово-економічної системи України : матеріали VІІІ
Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молодих вчених. м. Львів, 23 лист. 2017 р.) / Львів. торг.-екон. ун-т. – Київ, 2017. – С. 27-30.
Креденець Н. Я. Соціальне партнерство в дуальній системі професійної освіти Німеччини та Австрії / Н. Я. Креденець // Наукові записки. Серія : Педагогіка. – 2011. – № 5. – С. 112-116.
Кримчак Л. Ю. Дуальна система навчання – запорука професійної мобільності майбутніх соціальних працівників на ринку праці / Л. Ю. Кримчак // Педагогіка і психологія: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі. - 2019. – С. 64-68.
Хахула В. С. Дуальна форма здобуття вищої освіти: методологічні підходи та особливості організації підготовки студентів за спеціальністю – «Агрономія» / В. С. Хахула, О. С. Городецький, М. Б. Грабовський та ін. ; за ред. О. С. Городецького. – Біла Церква, 2019. – 25 с.
Андрейців І. Що таке дуальна освіта і навіщо вона українцям [Електронний ресурс] / І. Андрейців // Українська правда : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://life.pravda.com.ua/society/2017/02/16/222630/. – Назва з екрана.
Бондар М. Дуальна система освіти у Швейцарії: як це допомогло ліквідувати безробіття – цікаві факти [Електронний ресурс] / М. Бондар // 24 Канал : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://24tv.ua/education/nema-bezrobittya-tsikavi-fakti-pro-dualnu-sistemu-ostanni-novini_n1512155. – Назва з екрана.
Васильченко С. Навчання в дуальній формі: як це працює? [Електронний ресурс] / С. Васильченко // Happy Monday : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://happymonday.ua/navchannya-v-dualnij-formi. – Назва з екрана.
Дуальна освіта у Німеччині або «Навчайся, працюючи» [Електронний ресурс] // StudySo : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://studyso.ua/ua/news/dualna-osvita-germaniya. – Назва з екрана.
Дуальна освіта в Польщі – що це таке? [Електронний ресурс] // Entrant : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://entrant.eu/dualna-osvita-v-polshhi-shho-tse-take/. – Назва з екрана.
Дуальна освіта для державних службовців: виклики та перспективи в Україні [Електронний ресурс] : [звіт] / Київ. шк. економіки ; Департамент публ. політики та врядування. – Київ, 2021. – Режим доступу: https://kse.ua/wp-content/uploads/2021/07/Zvit_dualna_osvita.pdf.
Дуальна форма здобуття освіти [Електронний ресурс] : [нормативно правове забезпечення] // Науково-методичний центр ВФПО : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://nmc-vfpo.com/dualna-forma-zdobuttya-osvity/. – Назва з екрана.
Дуальна форма здобуття освіти [Електронний ресурс] : [освітній процес] // Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://sspu.edu.ua/universytet/edusci/dualna-osvita. – Назва з екрана.
Дуальна форма освіти: як це працює в Україні [Електронний ресурс] : [за матеріалами інтерв’ю для програми CAMPUS каналу «КП-Медіа»] // Освіта.ua : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://osvita.ua/vnz/83771/. – Назва з екрана.
Журавльов Ю. Дуальна форма здобуття освіти — втілена реальність [Електронний ресурс] / Юрій Журавльов. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://nure.ua/wp-content/uploads/2020/Scientific_editions/4-2020-102-ch.2.pdf. – Назва з екрана.
Іщеряков С. Дуальна освіта: як втримати ІТ-мізки в Україні [Електронний ресурс] / Сергій Іщеряков // DOU : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://dou.ua/lenta/columns/dual-education-in-ukraine/. – Назва з екрана.
Марценюк Л. В. Дуальна освіта як засіб ефективного поєднання теорії та практики [Електронний ресурс] / Л. В. Марценюк, О. В. Груздєв // Економіка та держава. – 2021. – № 3. – С. 58-65. – Режим доступу: http://www.economy.in.ua/index.php?op=1&z=4884&i=9. – Назва з екрана.
Пєшкова Г. Вчитися на роботі: як працюватиме дуальна освіта в Україні [Електронний ресурс] / Ганна Пєшкова // Український інтерес : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://uain.press/articles/vchytysya-na-roboti-yak-zapratsyuye-dualna-osvita-v-ukrayini-943921. – Назва з екрана.
Романишина О. Я. Дуальна освіта як одна з умов формування професійної компетентності техніків-технологів [Електронний ресурс] / О. Я. Романишина, А. Ю. Дундюк // Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр. / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород, 2021. – Вип. 1 (48). – С. 361-364. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37600. – Назва з екрана.
Січинська Л. Дуальна форма навчання: що це і чому за нею майбутнє вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / Лариса Січинська // Gosta Media : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://gosta.media/nauka-ta-osvita/dualna-forma-osvity-shcho-tse-i-chomu-za-neiu-majbutnie-vyshchoi-osvity-v-ukraini/. – Назва з екрана.

.: Розділ: Освіта :: 8.04.2025 12.03.54 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Тетяна із міста: Ржищів :: Запитання: 48188  
Тетяна запитує:
Запропонуйте, будь ласка, літературу про формування енергоефективної компетентності майбутніх будівельників. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Тетяно! Радимо вам таку літературу за вашим запитом:
Безродний М. К. Енергоефективність теплонасосних схем опалення, вентиляції і кондиціювання : монографія / М. К. Безродний, Н. О. Притула ; Нац. техн. ун-т України “Київ. політехн. ін-т ім. Ігоря Сікорського”. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. – 527 с.
Білоус І. Ю. Оцінювання енергоефективності будівлі в умовах динамічної зміни характеристик середовища : дис. ... канд. техн. наук / І. Ю.Білоус; Нац. техн. ун-т України “Київ. політехн. ін-т ім. Ігоря Сікорського”. – Київ, 2019. – 228с.
Благовестова О. О. Принципи формування архітектурно-планувальної структури екопоселень : дис. ... канд. архітектури / О. О. Благовестова; Харків. нац. ун-т буд-ва та архітектури. – Харків, 2020. – 211с.
Болгарова Н. М. Геометрична модель формування раціональної структури архітектурного об'єкту за параметрами енергоефективності : дис. ... канд. техн. наук / Н. М. Болгарова; Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури. – Київ, 2018. – 167с.
Будівельні матеріали, конструкції та споруди третього тисячоліття: збірник наукових праць. 7- й випуск. – Кропивницький - Херсон: ХДАЕУ, 2024. – 95 с.
Енергоефективні вентиляційні системи : монографія / Б. І. Гулай [та ін.] ; [ред.: І. Є. Сухолова, Г. М. Клименко] ; Нац. ун-т “Львів. Політехніка”. – Львів : ГАЛИЧ-ПРЕС, 2020. – 199 с.
Енергоефективні матеріали та конструкції в сучасній ахрітектурі : [навч.-метод. посіб.]. Ч. 1 / В. О. Плоский [та ін.]. – Київ : Ліра-К, 2024 . – 323с.
Енергоефективні технології : навчальний посібник / А. С. Мандрика та ін. ; за заг. ред. А. С. Мандрики. – Суми : Сумський державний університет, 2021. – 330 с. Коваль О. О. Енергоефективність архітектурно-конструктивних систем малоповерхових житлових будівель : автореф. дис. ... канд. техн. наук / О. О.Коваль; Держ. підприємство “Держ. НДІ буд. Конструкцій”. – Київ, 2012. – 22 с.
Москов В. А. Методичні рекомендації щодо формування економічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю у фаховій підготовці з використанням комп’ютерних технологій / В. А. Москов. – Вінниця : ТОВ “Пинт Плюс”, 2017. – 98 с. Науково-технічний збірник “Енергоефективність в будівництві та архітектурі”. Вип. 4. / П. М. Куліков. – Київ : КНУБА, 2013 р. – 328 с.
Передові системи термомодернізації будівель і споруд : навч. посіб. до курсу “Передові системи термомодернізації будівель і споруд” для підвищення кваліфікації та здобуття частк. проф. кваліфікацій і додатк. компетентностей з технол. суміж. професій буд. галузі / [Н. С. Іволжатова та ін.] ; [International foundation of development]. – Одеса : Гельветика, 2023. – 127 с.
Петровська-Ліньова Н. Б. Організаційні механізми впровадження енергоефективних проектів із реконструкції громадських будівель : автореф. дис. ... канд. техн. наук / Н. Б. Петровська-Ліньова; Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури. – Київ, 2011. – 187с.
Саницький М. А. Енергоефективні технології в будівництві : навч. посіб. / М. А. Саницький, У. Д. Марущак, О. Р. Позняк ; Нац. ун-т “Львів. Політехніка”. – Львів : Простір- М, 2022. – 160 с. Стратегія енергозбереження в Україні : аналітично-довідкові матеріали / Колективна монографія в 2 -х т. / За ред. В. А. Жовтянського, М. М. Кулика, Б. С. Стогнія. – Т. 1 : Загальні засади енергозбереженя. – Київ : Академперіодика, 2006. – 510 с.
Стратегія енергозбереження в У країни : аналітично-довідкові матеріали / Колективна моногргфія в 2-х т. / За ред. В. А. Жовтянського, М. М. Кулика, Б. С. Стогнія. – Т . 2 : Механізми реалізації політики енергозбереження. – Київ : Академперіодика, 2006. – 600 с.
Україна. Закони. Про енергетичну ефективність : закон України, 21 жовт., 2021 р. / Україна. Закони. // Голос України. – 2021. – 12 листоп. – С. 12-17.
Кулалаєва Н. В. Формування енергоефективної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю через проектне навчання / Н. В. Кулалаєва // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. – 2018. – Вип. 2(2). – С. 118-124. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2018_2(2)__18 – Назва з екрана. – Дата звернення: 11.03.2025
Відновлювана енергетика та енергоефективність у XXI столітті : матеріали XXV міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 22–24 травня 2024р.). – Київ: Інституту відновлюваної енергетики НАН України, 2024. – 546 с. – Режим доступу: https://www.ive.org.ua/wp-content/uploads/Tezy_2024.pdf – Назва з екрана. – Дата звернення: 11.03.2025
Кулалаєва Н. Формування енергоефективної компетентності майбутніх будівельників засобами технології проектного навчання [презентація] // Кам'янський професійний ліцей. – Режим доступу: https://kpl.dp.ua/wp-content/uploads/2018/06/Kulalaova_N_V.pdf – Назва з екрана. – Дата звернення: 11.03.2025
Енергоефективність в муніципальному секторі[Електронний ресурс] : навч. посіб. для посадових осіб місцевого самоврядування /А.Максимов, І.Вахович, Т.Гутніченко та ін. / Асоціація міст України. – Київ, ТОВ “ПІДПРИЄМСТВО “ВІ ЕН ЕЙ”,2015. – 184 с. – Режим доступу: https://enefcities.org.ua/upload/files/3energoefweb(1).pdf – Назва з екрана. – Дата звернення: 11.03.2025

.: Розділ: Освіта :: 10.03.2025 23.12.46 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ольга із міста: Черкаси :: Запитання: 48180  
Ольга запитує:
СУЧАСНІ ФОРМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З БАТЬКАМИ
Наша відповідь:
Алхімія НУШ: навчання, управління, психологія в початковій школі// Початкова освіта (Шкільний світ). — 2019. — № 10. — Методичний порадник. — 2019. — Вип. 5.
Василевська О. "Класні - першокласні" : підсумкові збори у 1 класі / О. Василевська // Розкажіть онуку. — 2021. — № 3. — С. 21-23.
Гапонько Т. Партнерські стосунки - запорука успіху! : тренінг для вчителів та батьків / Т. Гапонько // Початкове навчання та виховання. — 2019. — № 7-9. — С. 5-7.
Гурська О. Педагогіка партнерства : нові орієнтири співпраці з батьками / О. Гурська, І. Самсоненко // Шкільний світ. — 2020. — № 21-22. — С. 5-29.
Жорницька Т. Проєкти в школі : досвід освітнього закладу / Т. Жорницька // Шкільний світ. — 2021. — № 7-8. — С. 89-109.
Кириченко В. Партнерство закладу освіти і сім'ї : практичні поради для батьків і вчителів / В. Кириченко, Г. Ковганич // Шкільний світ. — 2020. — № 2. — С. 19-29.
Лекція "Шведська освіта для України: корисні аспекти" : навчально-методична розробка для педагогів // Шкільний світ. - 2021. - № 9-10. - С. 92-111. - Вебліогр.: с. 103.
Майстерня професійного самовдосконалення : [добірка матеріалів] // Позакласний час. — 2019. — № 11. — С. 27-46.
Прахова С. Відкритий брифінг "Організація роботи з батьківською громадою" : для вчителів і представників адміністрації закладів освіти / С. Прахова, О. Петренко // Виховна робота в школі. — 2020. — № 5. — С. 34-37.
Семенов А. Виховання лідерів: практика інформаційно-збагачувальної роботи з педагогами та батьками молодших школярів [Електронний ресурс] / А. Семенов // Проблеми підготовки сучасного вчителя. — 2015. — Вип. 12(1). — С. 228-234. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2015_12(1)__32
Стешиц І. Принципи педагогіки партнерства в дії – ключ до конструктивної співпраці вчитель-учні-батьки [Електронний ресурс] / І. Стешиц // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. — 2022. — Вип. 22. — С. 137-149. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2022_22_11
Юзмухамедова Л. Як залучити батьків до шкільного життя: чотири форми роботи : методична робота / Л. Юзмухамедова // Шкільна бібліотека плюс. — 2020. — № 15-16. — С. 24-31.

.: Розділ: Освіта :: 5.03.2025 12.34.35 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Дарина із міста: Ужгород :: Запитання: 48168  
Дарина запитує:
Доброго дня, допоможіть з пошуком літератури до теми "Теоретичні основи використання цифрових технологій у професійному розвитку вчителів початкових класів. Поняття цифрової компетентності педагога та цифрових технологій."
Наша відповідь:
"Лайкати" та "дружити": про етикет педагога в соцмережах : тема / підгот. Н. Коваль // Школа (Шкільний світ). — 2018. — № 9. — С. 10-29.
Візнюк В. В. Академічна доброчесність у контексті саморозвитку майбутнього педагога із використанням цифрових технологій [Електронний ресурс] / В. В. Візнюк // Інноваційна педагогіка. — 2022. — Вип. 50(2). — С. 179-182. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_50(2)__37
Ємчук Т. В. Підвищення цифрової компетентності педагога засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Т. В. Ємчук // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. — 2022. — Вип. 204. — С. 114-119. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_204_24
Іванюк І. Оцінювання цифрової компетентності вчителів: норвезький досвід : тема / І. Іванюк // Школа (Шкільний світ). — 2018. — № 9. — С. 48-53.
Коваль Н. "Лайкати" та "дружити". Про етикет педагогів в соцмережах : поради психолога / Н. Коваль // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2019. — № 2. — С. 38-41.
Кравчина О. Цифрова компетентність учителя: досвід Словенії : тема / О. Кравчина // Школа (Шкільний світ). — 2018. — № 9. — С. 44-47.
Наумова В. Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища [Електронний ресурс] / В. Наумова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. — 2024. — Вип. 2. — С. 66-76. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2024_2_7
Нищак Д. Зміст та структура готовності майбутніх учителів технологій до використання цифрових освітніх ресурсів у професійно-педагогічній діяльності [Електронний ресурс] / Д. Нищак // Молодь і ринок. — 2024. — № 3. — С. 141-146. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2024_3_27
Овчарук О. Цифрова компетентність учителя: нові тренди та вимоги : тема / О. Овчарук // Школа (Шкільний світ). — 2018. — № 9. — С. 2-9.
Овчарук О. Як у них: оцінювання цифрової компетентності вчителя за кордоном : тема / О. Овчарук, Н. Сороко // Школа (Шкільний світ). — 2018. — № 9. — С. 30-42.
Оксенюк І. Л. Роль хмарних технологій у розвитку інформаційно-цифрової компетентності педагогів [Електронний ресурс] / І. Л. Оксенюк // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). — 2023. — № 12. — С. 407-417. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_12_37
Павленко Л. Підходи до вдосконалення змісту дисципліни "Цифрові технології в професійній діяльності" в умовах вимушеного дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Л. Павленко, М. Павленко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. — 2022. — Вип. 2. — С. 311-324. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2022_2_33
Потапчук Т. В. Цифрові технології у професійно-педагогічному розвитку педагога [Електронний ресурс] / Т. В. Потапчук, І. Л. Пукас // Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. — 2022. — № 1. — С. 103-110. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2022_1_16
Потапчук Т. В. Цифрові технології у професійно-педагогічному розвитку педагога [Електронний ресурс] / Т. В. Потапчук, І. Л. Пукас, Т. В. Серман // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. — 2022. — Вип. 1. — С. 187-198. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2022_1_19
Самко А. М. Можливості застосування цифрових технологій у процесі самоосвітньої діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / А. М. Самко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2023. — Вип. 2. — С. 131-142. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2023_2_14
Хоменко Л. Г. Цифрові технології та їхній вплив на професійну підготовку майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / Л. Г. Хоменко // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). — 2024. — № 1. — С. 366-378. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_1_36
Цюняк О. П. Використання цифрових технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / О. П. Цюняк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2021. — № 75(3). — С. 128-132. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2021_75(3)__27
Цюняк О. П. Інтеграція цифрових технологій у професійну підготовку майбутніх учителів початкових класів: виклики та перспективи [Електронний ресурс] / О. П. Цюняк, С. Ю. Довбенко, С. В. Вербещук // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). — 2024. — № 10. — С. 644-656. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_10_59
Шевчук Л. Готовність до професійної діяльності майбутнього учителя математики засобами цифрових технологій, як складова професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. Шевчук, І. Солопко // Scientia et societus. — 2022. — Вип. 2. — С. 25-33. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sciesoc_2022_2_5

.: Розділ: Освіта :: 23.02.2025 16.38.22 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Дарина із міста: Ужгород :: Запитання: 48152  
Дарина запитує:
Доброго дня, шукаю літературу до теми "Цифрові освітні платформи та штучний інтелект у контексті професійного розвитку вчителів початкових класів". Допоможіть будь ласка, зазаделегідь дякую!
Наша відповідь:
Дарина, добрий день. Література за вашим запитом:
Бордюг О. В. Методологія побудови інтелектуальних систем штучного інтелекту для професійного навчання [Електронний ресурс] / О. В. Бордюг // Фізико-математична освіта. — 2018. — Вип. 2. — С. 27-29. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_7.
Гущина Н. І. Розвиток цифрової компетентності вчителів початкових класів в умовах проектної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. І. Гущина; Національна академія педагогічних наук України, Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти». — Київ, 2019. — 20 c.
Захар О. Г. Уплив інструментів штучного інтелекту на професійний розвиток педагогів [Електронний ресурс] / О. Г. Захар // Вересень. — 2024. — № 3. — С. 102-114. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vere_2024_3_10.
Калевич Т. О. Матеріал: Штучний інтелект для вчителів [Електронний ресурс] / Т. О. Калевич // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/shtuchnyi-intelekt-dlia-vchyteliv-858324.html. — Дата звернення : 17.02.2025.
Осадчук Т. П. Матеріал: Презентація на тему «Вивчення ролі штучного інтелекту в освіті» [Електронний ресурс] / Т. П. Осадчук // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-na-temu-vyvchennia-roli-shtuchnoho-intelektu-v-osviti-831279.html. — Дата звернення : 17.02.2025.
Острога М. Цифрові освітні платформи як інструмент реалізації неформальної освіти [Електронний ресурс] / М. Острога, В. Шамоня, О. Шершень // Освіта. Інноватика. Практика. — 2022. — Т. 10, № 4. — С. 27-36. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2022_10_4_6.
Поляков М. В. Штучний інтелект у сучасній освіті: виклики, можливості та перспективи педагогічного розвитку [Електронний ресурс] / М. В. Поляков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. — 2023. — № 81. — С. 30-37. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2023_81_6.
Січкаренко К. О. Комунікаційна роль електронних платформ у цифровій економіці на прикладі ринку освітніх послуг [Електронний ресурс] / К. О. Січкаренко // Причорноморські економічні студії. — 2019. — Вип. 41. — С. 73-77. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_41_15.
Січкаренко К. О. Розвиток цифрових освітніх платформ та поширення цифрових компетенцій в освіті [Електронний ресурс] / К. О. Січкаренко. // Ефективна економіка. —2018. — № 12. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_12_62.
Турбар Т. В. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / Т. В. Турбар // Педагогічні науки: теорія та практика. — 2022. — № 2. — С. 112-119. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2022_2_19.
Шишкіна М. Перспективні технології з елементами штучного інтелекту для професійного розвитку педагогічних кадрів [Електронний ресурс] / М. Шишкіна, Ю. Носенко // Фізико-математична освіта. — 2023. — Т. 38, № 1. — С. 66-71. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2023_38_1_12.

.: Розділ: Освіта :: 16.02.2025 12.40.00 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.183549 seconds