Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45933
   


Автор запитання: Наталія із міста: Вінниця :: Запитання: 47963  
Наталія запитує:
Добрий день. Потрібна література про розвиток логічного мислення у молодших школярів. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Наталіє! Пропонуємо вашій увазі таку літературу:
Ангелова В. В. Розвиток логічного мислення молодших школярів на уроках інформатики [Електронний ресурс] / В. В. Ангелова // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/rozvitok-logicnogo-mislenna-molodsih-skolariv-na-urokah-informatiki-33657.html.. — Дата звернення : 21.10.2024.
Антонкова М. Урок-квест з природознавства «Знай, люби, оберігай» у 4 класі / М. Антонкова // Початкова школа. — 2020. — № 10. — С. 27-30.
Бершадська Л. Високо в гори : пригоди з табличним множенням і діленням : 3-й клас / Л. Бершадська, Л. Івахова // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2021. — № 3-4. — С. 62-70.
Ващенко С. П. Розвиток логічного мислення як засіб розвивального навчання молодших школярів [Електронний ресурс] / С. П. Ващенко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/rozvytok-lohichnoho-myslennya-yak-zasib-rozvyvalnoho-navchannya-molodshykh-shkolyariv-588119.html. — Дата звернення : 21.10.2024.
Грицак Ю. В. Презентація для розвитку логічного мислення у дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Ю. В. Грицак // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dla-rozvitku-logicnogo-mislenna-u-ditej-molodsogo-skilnogo-viku-97088.html. — Дата звернення : 21.10.2024.
Зінчук Н. Кафе «Ерудит» : розвиток логіко-математичних здібностей : 3-й клас / Н. Зінчук // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2022. — № 3-4. — С. 58-66.
Ісаченко Г. В. Формування логічного мислення молодших школярів в процесі навчальної діяльності [Електронний ресурс] / Г. В. Ісаченко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/formuvanna-logicnogo-mislenna-molodsih-skolariv-v-procesi-navcalnoi-dialnosti-107178.html. — Дата звернення : 21.10.2024.
Козіцька М. Чарівні перетворення : наступна зупинка – тисяча : 4-й клас / М. Козіцька // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2022. — № 7-8. — С. 78-85.
Математичні знахідки : [добірка матеріалів] // Бібліотечка вихователя дитячого садка. — 2021. — № 3. — С. 45-64.
Протас В. Урок математики в 2 класі НУШ / В. Протас // Початкова школа. — 2020. — № 10. — С. 52-54.
Сендецька С. О. Завдання для розвитку логічного мислення молодших школярів [Електронний ресурс] / С. О. Сендецька // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/zavdanna-dla-rozvitku-logicnogo-mislenna-molodsih-skolariv-406309.html. — Дата звернення : 21.10.2024.
Слюсар Ю. Навчатися з набором лего цікаво, весело і легко : добірка ігор і вправ для учнів 1-2-го класів / Ю. Слюсар // Учитель початкової школи. — 2020. — № 7-8. — С. 28-29.
Тараненко А. О. Практичне завдання по курсу «Розвиток логічного мислення молодших школярів» [Електронний ресурс] / А. О. Тараненко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/prakticne-zavdanna-po-kursu-rozvitok-logicnogo-mislenna-molodsih-skolariv-489161.html. — Дата звернення : 21.10.2024.
Формування пізнавальної діяльності в молодших школярів : [добірка матеріалів] // Початкова освіта. Уроки. — 2020. — № 7. — С. 6-122.

.: Розділ: Освіта :: 20.10.2024 20.43.03 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Надія Вебер із міста: Калуш :: Запитання: 47956  
Надія Вебер запитує:
Підберіть, будь ласка, нову літературу (видання не пізніше 2019 року) до дисципліни "Культура та етика професійної поведінки". Буду щиро вдячна!
Наша відповідь:
Добрий день, Надіє. Радимо скористатись літературою:
Бурховецький Д. Корпоративная магия / Денис Бурховецький. – Київ : ІРІО, 2020.– 144 с.
Вознюк Н. Етика : навч. посіб. / Н. Вознюк. – Київ : Центр навчальної літератури, 2019. – 300 с.
Гриценко Т. Етика ділового спілкування / Т. Гриценко, С. Гриценко, Т. Іщенко, Т. Мельничук, Н. Чуприк, Л. Анохіна. – Київ : Центр навчальної літератури, 2019. – 344 с.
Воронкова В. Г. Етика ділового спілкування : навч. посібник / В. Г. Воронкова, А. Г. Беліченко, В. В. Мельник, М. А. Ажажа. – Львів : Магнолія, 2021. – 312 с.
Калюжка Н. С. Етика професійного і ділового спілкування : навч.-метод. посіб. / Н. С. Калюжка ; Держ. ВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди". – Київ : Гуляєва В. М., 2021. – 227 с. : іл. – Бібліогр.: с. 226-227.
Ковальчук Т. М. Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні : навч. посіб. / Т. М. Ковальчук, В. І. Кузь ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. – Чернівці : ЧНУ ім. Ю. Федьковича : Рута, 2024. – 199 с. : рис., табл. – Бібліогр.: с. 194-198.
Кубрак О. В. Етика ділового та повсякденного спілкування / О. В. Кубрак. – Київ : Університетська книга, 2019. – 222 с.
Основні принципи професійної етики поліцейського: пам’ятка / В. М. Кравець, Т. А. Кумеда, О. В. Павлишин, Г. М. Петрова та ін.; за наук. ред. М. В. Костицького. Київ: Нац. акад. внутр. справ, 2020. – 48 с.
Професійна та корпоративна етика: навч. посіб. / В. І. Нападиста, О. В. Шинкаренко, М. М. Рогожа та ін.; наук. ред В. І. Панченко. – Київ: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2019. – 368 с.
Професійна етика бухгалтера: підруч. / С. Ф. Голов та ін. – Житомир : Рута, 2022. – 259 с. : рис., табл. – Бібліогр.: с. 259.
Проценко О. П. Практична філософія: професійна етика та комунікативна культура : навч. посіб. / О. П. Проценко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харків. авіац. ін-т". – Харків : ХАІ, 2021. – 79 с. – Бібліогр.: с. 77.
Штомпка П. Соціальний капітал. Теорія міжособистістного простору / Пйотр Штомпка. – Київ : Видавництво Дух і Літера, 2022. – 400 с.

.: Розділ: Освіта :: 17.10.2024 10.12.40 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Марина із міста: Миколаїв :: Запитання: 47842  
Марина запитує:
Добрий день. Допоможіть з пошуком літератури (української та зарубіжної) за темою: Підготовка майбутніх андрагогів до проєктування освітнього середовища дорослих. Завчасно дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Марино. Радимо вам таку літературу:
Аніщенко О. В. Андрагогічна компетентність педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих: сутнісний аспект [Електронний ресурс] / О. В. Аніщенко, О. В. Баніт, Т. Г. Калюжна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2021. — Вип. 2. — С. 63-72. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2021_2_8.
Баніт О. В. Аналіз структурних компонентів андрагогічної компетентності фахівців з розвитку персоналу у сфері корпоративної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Баніт // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2020. — Вип. 2. — С. 54-65. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2020_2_7.
Герасимова І. Г. Гуманізація професійної підготовки майбутніх вчителів на андрагогічних засадах [Електронний ресурс] / І. Г. Герасимова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2023. — Вип. 1. — С. 40-50. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2023_1_6.
Ізбаш С. Компетентність «навчатися впродовж життя» як складник андрагогічної підготовки майбутніх магістрів освіти [Електронний ресурс] / С. Ізбаш, В. Усатий // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. — 2018. — № 1. — С. 224-232. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2018_1_37.
Калюжна Т. Г. Професійний саморозвиток як фактор формування андрагогічної компетентності викладача закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2021. — Вип. 1. — С. 72-81. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2021_1_8.
Лук’янова Л. Б. Точність і достовірність андрагогічних досліджень: імплікації для практики [Електронний ресурс] / Л. Б. Лук’янова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2022. — Вип. 2. — С. 9-24. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2022_2_3.
Піддячий В. Сутність і зміст андрагогічної компетентності педагогів [Електронний ресурс] / В. Піддячий // Молодь і ринок. — 2021. — № 10. — С. 29-35. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_10_7.
Самко А. М. Особливості андрагогічної компетентності педагогічного персоналу закладів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / А. М. Самко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2021. — Вип. 2. — С. 133-144. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2021_2_16.
Самко А. М. Тенденції розвитку андрагогічної компетентності педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих [Електронний ресурс] / А. М. Самко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. — 2022. — Вип. 2. — С. 118-130. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2022_2_13.
Сігаєва Л. Є. Підготовка освітніх менеджерів на засадах андрагогіки [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва, А. В. Опольська // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Педагогіка. — 2017. — Вип. 24. — С. 201-208. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdf_2017_24_25.
Сокульська Н. Б. Інтерактивний освітній контент релевантного навчального середовища в андрагогіці [Електронний ресурс] / Н. Б. Сокульська, Н. М. Гузик, В. Ф. Кмін // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. — 2023. — Вип. 209. — С. 383-389. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2023_209_74.
Сологуб О. С. Підготовка андрагогів до організації освітнього процесу засобами технологій дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. С. Сологуб, В. В. Гуменюк // Інформаційні технології і засоби навчання. — 2022. — Т. 92, № 6. — С. 198-218. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_92_6_14.
Стечкевич О. О. Синергетична система формування цифрової компетентності вчителя в контексті андрагогічного підходу [Електронний ресурс] / О. О. Стечкевич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. — 2022. — Вип. 90. — С. 128-132. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2022_90_28.
Тихонова Т. В. Модель психолого-андрагогічного супроводу професійного саморозвитку педагога в умовах післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Тихонова // Вересень. — 2021. — № 2. — С. 35-45. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vere_2021_2_5.
Товканець О. Андрагогічний підхід у підготовці менеджерів освіти в європейському освітньому просторі [Електронний ресурс] / О. Товканець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2021. — № 8. — С. 250-263. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_8_26.

.: Розділ: Освіта :: 17.06.2024 10.53.41 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Катя із міста: м. Львів :: Запитання: 47780  
Катя запитує:
Добрий день, потрібна література на тему: Хвороби серця і судин: причини, симптоми, профілактика. Дякую!
Наша відповідь:
Добрий день, Катю. Радимо вам для опрацювання таку літературу за вашим запитом:
Бочкова Н. Л. Профілактика чинників ризику серцево-судинних захворювань засобами фізичної реабілітації [Електронний ресурс] / Н. Л. Бочкова // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). — 2016. — Вип. 3(2). — С. 50-53. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_3(2)__17.
Буц М. А. Умови виникнення, профілактика та лікування серцево-судинних хвороб дітей та підлітків [Електронний ресурс] / М. А. Буц // Молодий вчений. — 2016. — № 9.1. — С. 9-12. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_9.
Ілащук Т. О. Досягнення та наукові здобутки кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб: кардіологічний напрямок [Електронний ресурс] / Т. О. Ілащук, І. В. Окіпняк, В. Л. Васюк, Н. М. Малкович // Клінічна та експериментальна патологія. — 2014. — Т. 13, № 1. — С. 224-226. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kep_2014_13_1_61.
Клінічний протокол профілактики серцево-судинних захворювань на первинній ланці [Електронний ресурс] // Український медичний часопис. — 2016. — № 5. — С. 91-96. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UMCh_2016_5_32.
Корж О. М. Профілактика серцево-судинних захворювань при цукровому діабеті: роль глікемічного контролю [Електронний ресурс] / О. М. Корж // Семейная медицина. — 2019. — № 1. — С. 76-79. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/simmed_2019_1_14.
Кулаєць Н. М. Первинна профілактика серцевої недостатності – один із пріоритетів сучасної кардіології [Електронний ресурс] / Н. М. Кулаєць // Вісник проблем біології і медицини. — 2014. — Вип. 3(1). — С. 185-189. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2014_3(1)__40.
Міщенко Л. А. Значення нових факторів серцево-судинного ризику у хворих на гіпертонічну хворобу з атеросклеротичним ураженням сонних артерій [Електронний ресурс] / Л. А. Міщенко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. — 2012. — № 2. — С. 27-33. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2012_2_8.
Носенко Н. М. Пацієнт з інсультом на консультації у кардіолога. Причини, діагностика, тактика [Електронний ресурс] / Н. М. Носенко, Т. М. Бабкіна, Д. В. Щеглов, М. М. Новікова // Ендоваскулярна нейрорентгенохірургія. — 2016. — № 4. — С. 18-28. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evnh_2016_4_5.
Рідкісні хвороби у практиці лікаря-кардіолога [Електронний ресурс] // Кардіохірургія та інтервенційна кардіологія. — 2021. — № 3. — С. 54-59. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/karx_2021_3_10.
Свінціцький І. А. Серцево-судинні наслідки коронавірусної хвороби 2019: особливості клінічного перебігу, діагностики, лікування [Електронний ресурс] / І. А. Свінціцький // Практикуючий лікар. — 2021. — Т. 10, № 2. — С. 24-27. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PraktLik_2021_10_2_5.
Скибчик В. А. Огляд оновлених рекомендацій Європейського товариства кардіологів із кардіоваскулярної профілактики (2021) [Електронний ресурс] / В. А. Скибчик, Т. М. Соломенчук // Практикуючий лікар. — 2022. — Т. 11, № 1. — С. 26-45. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PraktLik_2022_11_1_6.
Функціональна діагностика серцево-судинних хвороб [Електронний ресурс] // Кардіохірургія та інтервенційна кардіологія. — 2014. — № 3. — С. 65-72. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/karx_2014_3_8.
Функціональна діагностика серцево-судинних хвороб. За матеріалами ІІІ науково-практичної конференції [Електронний ресурс] // Кардіохірургія та інтервенційна кардіологія. — 2015. — № 2. — С. 67-72. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/karx_2015_2_12.
Хіміон Л. В. Профілактика серцево-судинних захворювань [Електронний ресурс] / Л. В. Хіміон, О. Б. Ященко, С. В. Данилюк, Т. О. Ситюк // Семейная медицина. — 2018. — № 3. — С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/simmed_2018_3_3.
Чекман І. С. Профілактика серцево-судинних захворювань: погляд на проблему [Електронний ресурс] / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. С. Свінціцький, М. І. Загородний // Ліки України плюс. — 2011. — № 3. — С. 55. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/liku_2011_3_54.
Шлях від первинної до вторинної профілактики серцево-судинних захворювань [Електронний ресурс] // Український медичний часопис. — 2023. — № 3. — С. 55-61. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UMCh_2023_3_13.

.: Розділ: Освіта :: 30.04.2024 14.56.10 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Катя із міста: м. Львів :: Запитання: 47747  
Катя запитує:
Добрий день, потрібно літературу на тему: "Школа успіху й радості" с. Френе. Дякую!
Наша відповідь:
Добрий день. Радимо таку літературу для опрацювання:
Автомонов П. П. Педагогіка діалогу. Інновації зарубіжної школи : навч. посіб. / П. П. Автомонов; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Київ, 2012. — 271 c.
Бахов І. С. Соціокультурний та історико-педагогічний контекст педагогіки Селестена Френе [Електронний ресурс] / І. С. Бахов, Н. В. Гончаренко-Закревська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. — 2017. — Вип. 76(1). — С. 18-23. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_76(1)__5.
Дурава А. Ю. Технологія С. Френе «Школа успіху і радості» [Електронний ресурс] / А. Ю. Дурава // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/blogs/tekhnolohiia-s-frene-shkola-uspikhu-i-radosti-17260.html. — Дата звернення : 10.04.2024.
Заболотна О. Альтернативна педагогіка Селестена Френе: між традицією й інноваційністю [Електронний ресурс] / О. Заболотна // Порівняльно-педагогічні студії. — 2013. — № 1. — С. 49-55. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_1_9.
Коваленко О. Світла голова і вмілі руки на заміну знань? : авторитарна школа ніколи не сформує майбутніх громадян демократичного суспільства / О. Коваленко // Освіта України. — 2013. — 15 лип. — С. 15.
Крижик А. О. «Школа успіху та радості» Селестена Френе [Електронний ресурс] / А. О. Крижик // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/skola-uspihu-ta-radosti-selestena-frene-186623.html. — Дата звернення : 10.04.2024.
Ліннік О. О. Змішане навчання як стратегія адаптації освітнього процесу в школі до війни [Електронний ресурс] / О. О. Ліннік // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. — 2023. — № 39. — С. 25-32. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2023_39_6.
Павленко Т. Репрезентація спадщини педагога-реформатора Селестена Френе в електронному ресурсі «Видатні педагоги України та світу» : науково-інформаційне забезпечення освіти / Т. Павленко // Науково-педагогічні студії. — 2021. — № 5. — С. 185-193.
Растригіна А. Вектор педагогіки свободи у парадигмальному просторі сучасних виховних систем [Електронний ресурс] / А. Растригіна // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. — 2012. — Вип. 106. — С. 102-109. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_106_14.
Растригіна А. М. Педагогіка свободи: Методологічні та соціально-педагогічні основи / А. М. Растригіна. — Кіровоград : Імекс ЛТД, 2002. — 259 c.
Растригіна А. М. Реалізація гендерної рівності в системі освіти і виховання на засадах концепціїї педагогіки свободи [Електронний ресурс] / А. М. Растригіна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. — 2022. — Вип. 65. — С. 184-195. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2022_65_19.
Суржикова І. А. Педагогіка Селестена Френе з погляду сучасності / І. А. Суржикова // Педагогіка і психологія. — 2005. — № 1. — С. 121-130.
Суржикова І. А. Педагогічні ідеї Василя Сухомлинського і Селестена Френе (порівняльний аналіз) : дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І. А. Суржикова ; Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. — Умань, 2002. — 202 с.

.: Розділ: Освіта :: 9.04.2024 16.01.02 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.177391 seconds