Добрий день. Допоможіть, будь-ласка, підібрати інформацію для написання курсової роботи "Морально-етичне виховання учнів під час вивчення творчості Л.Українки". Дякую.
Добрый день Оля! Мы подобрали для вас сайты по творчеству и биографии,дипл. работы не по творч Л. Украинки, но можно посмотреть структуру работы и литературу по вашей теме:
http://bestlessons.at.ua/index/moralno_etichni_besidi_ta_inshi_vikhovni_spravi/0-114
http://osvita.ua/school/lessons_summary/literature/2063
http://www.ukrlib.com.ua/sochin/printout.php?id=68&bookid=31
http://tvory.br.com.ua/11178
http://textreferat.com.ua/referat2.php?id=12235
http://www.br.com.ua/referats/Literatura/20877-2.html
http://www.parta.com.ua/ukr/composition/view/416/
http://www.ukrlit.vn.ua/article/52.html
етичні та естетичні погляди Л. Українки
http://5ka.at.ua/load/filosofija/filosofski_pogljadi_lesi_ukrajinki_kursova_robota/66-1-0-1123
енциклопедія життя і творчості Лесі Українки
http://www.l-ukrainka.name/uk/ForPupils.html
http://ebk.net.ua/Book/biographies/100nu/part4/lesya_ukrainka.htm
дипломні роботи, як приклад
http://disser.com.ua/contents/4606.html
http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/36062.html
http://www.lib.ua-ru.net/inode/3213.html
http://www.bestreferat.ru/referat-136255.html
Творчість:
Варенко, В. Виховання учнів на принципах християнської моралі на уроках української літератури // Освіта. – 2002. – 17-24 квітня (№24-25). – С. 14-15
Мануйкін, О. Інтернаціональне виховання учнів під час вивчення творчості Лесі Українки // Українська мова і література в школі. – 1978. - №2. – С. 29-36
Михайлова, Н Емоційне виховання учнів на уроках української літератури // Дивослово. – 1999. - №7. – С. 44-45
Мотив національної, індивідуальної зради у творчості Л. Українки. Мотив родини і родової солідарності в творчості Л. Українки // Українська мова та література. – 2000. - №26-27. – С. 39-42; 47-51
Опанасенко, Н. Виховний ідеал Лесі Українки в сучасній школі // Рідна школа. – 2004. - №6. - С. 30-32
Руденко, Ю. Патріотичні мотиви поезій Л. Українки // Українська мова і література в школі. – 1975. - №6. – С. 52-56
Ткачук, Г. Уроки літературного читання за творами Лесі Українки як засіб формування читацької самостійності // Початкова школа. - 2011. - № 2. ? С.20-25
Чумак, Т. До проблеми формування духовного світу особистості старшокласника на уроках літератури // Українська мова і література в школі. – 2005. - №4. - С. 28-33
Окреми твори:
Бетко, І. “Одержима”: проблема морального максималізму // Дивослово. – 1995. - №2. – С. 19-21
Вітренко, Р. “Я вийду сама проти бурі....”: Вивчення інтимної лірики Лесі Українки // Українська мова і література в школі. – 1979. - №2. – С. 51-59
Вітренко, Р. Твори Лесі Українки для дітей // Українська мова і література в школі. – 1978. - №8. – С. 56-63
Жило, В. Прометеївські образи й мотиви в творчості Лесі Українки // Сучасність. – 1993. - №4. – С. 118-127
Заіка, О. Яке воно справжнє кохання?: Урок-диспут у 10-му класі // Українська мова та література. – 2006. - №9. - С. 23
Камінчук, О. Художній світогляд та особливості поетики Лесі Українки // Дивослово. – 2003. - №1. - С.54-58
Коваленко, Л. Образ матері в поезії Лесі Українки "Колискова" // Українська література в агальноосвітній школі. - 2010. - № 4. - С. 22-24
Погребенник, В. Лірика Лесі Українки та фольклор // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 3. - С. 2-4
Розумний, Я. Від “севільського ошуканця” до українського Дон Жуана // Слово і час. – 1993. - №6. – С. 25-29
Семененко, Л. Формування культури родинних стосунків під час опрацювання драматичної поеми Лесі Українки "Бояриня" у 10-му класі // Рідна школа. -2005. -№ 2. ? С.35-36
Третяченко, Т. “Випрямлення людини” в оповіданні Лесі Українки “Приязнь”// Українська мова і література в школі. – 1978. - №2. – С. 85-87
Уроки за творчістю Лесі Українки // Бібліотечка вчителя початкової школи. – 2000. - №5-6. – С. 37-40