Автор запитання: Россінська Тетяна із міста: Житомир :: Запитання: 26584 |
Россінська Тетяна запитує:
Особистісно-орієнтоване навчання
Наша відповідь:
Доброго дня, Тетяно! По Вашій темі радимо наступні статті:
- Алексєєва В.І. Особистісно орієнтований підхід до дитини в умовах гуманізації освіти/ В.І.Алексєєва// Виховна робота в школі. - 2009. - № 8. - С. 2-5.
- Білаш В.К. Критерії оцінювання досягнень учнів в особистісно-орієнтованому навчанні/ В.К.Білаш// Все для вчителя. - 2006. - № 3-4. - С. 133-134.
- Барченкова Н. Технологія особистісно орієнтованого навчання на уроках інформатики/ Н.Барченкова// Інформатика. - 2009. - № 45-46. - С. 23-25.
- Божко І.В. Розвиток пізнавальної активності засобами особистісно орієнтованого навчання/ І.В.Божко// Початкове навчання та виховання. - 2009. - № 16-18. - С. 31-38.
- Бульбах О.А. Особистісно орієнтоване навчання дітей молодшого шкільного віку/ О.А.Бульбах// Початкове навчання та виховання. - 2007. - № 31. - С. 2-5.
- Васьківська Г. Теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі/ Г.Васьківська, В.Кизенко// Рідна школа. - 2011. - № 6. - С. 15-20.
- Головко Л.І. Інноваційні технології в особистісно орієнтованому навчанні/ Л.І.Головко// Вивчаємо українську мову та літературу. - 2005. - № 33. - С. 5-10.
- Грабовська Л. Не поряд, не над, а разом : система особистісно орієнтованого навчання/ Л.Грабовська// Шкільний світ. - 2008. - № 18. - С. 4-5.
- Кононко О. Особистісна орієнтація - пріоритет сьогодення /О.Кононко// Дошкільне виховання. - 2007. - № 5. - С. 3-6.
- Концепція розвитку "Школи особистісно орієнтованого навчання"// Позакласний час. - 2010. - № 4. - С. 44-52.
- Луканець С.І. Особистісно зорієнтоване навчання на уроках української мови/ С.І.Луканець// Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 35. - С. 2-4.
- Набой С. Особистісно орієнтоване навчання у початковій школі/ С.Набой // Початкова школа. - 2005. - № 11. - С. 1-5.
-Особистісно орієнтований підхід у шкільній освіті// Початкова освіта. - 2008. - № 6. - С. 5-12.
- Рубан С.А. Системне впровадження технологій особистісно зорієнтованого навчання в роботі з обдарованими дітьми / С.А.Рубан// Вивчаємо українську мову та літературу. - 2010. - № 1. - С. 2-4.
- Савінова Н. Творчий розвиток учня в умовах особистісно орієнтованого виховання/ Н.Савінова// Світ виховання. - 2008. - № 2. - С. 11-13.
- Фасоля А. Особистісно-зорієнтоване навчання: багато запитань з приводу однієї проблеми/ А.Фасоля// Українська мова та література. - 2003. - № 34. - С. 27-32.
- Фасоля А. Особистісно-зорієнтоване навчання: дидактичний аспект/ А.Фасоля // Українська мова та література. - 2003. - № 44. - С. 21-24.
- Фасоля А. Особистісно-зорієнтоване навчання: шлях становлення/ А.Фасоля // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 5. - С. 45-49.
- Федорова Н. Технологія особистісно орієнтованого навчання - один із елементів модернізації педагогічних умов для розвитку обдарованості дитини/ Н.Федорова// Рідна школа. - 2009. - № 4. - С. 62-65.
- Хроменко І. Особистісно орієнтоване навчання. Як побудувати урок література за технологією Intel R"Навчання для майбутнього": заняття 4/ І.Хроменко// Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 7-8. - С. 31-37.
-
|
|
|