Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 34 .:. Вопросов в базе: 46053
   


Автор вопроса: Олена из города: Харків :: Вопрос: 26729  
Олена спрашивает:
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу з теми: "Оцінка ефективності інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства". Дякую!
Наш ответ:
Будь ласка:
Оценка эффективности информационного обеспечения маркетинговых решений:
http://www.mavriz.ru/articles/2006/1/4589.html
http://subscribe.ru/archive/economics.school.marketingdis/201007/12122518.html
http://www.semestr.ru/home/?razdel=3&sub=3&rfr=2382
http://www.dissercat.com/content/povyshenie-effektivnosti-informatsionnogo-obespecheniya-sistemy-upravleniya-na-primere-vyssh
http://www.inventech.ru/lib/sociolog/sociolog0032/
http://www.marketologi.ru/lib/haev/survey.html
http://revolution.allbest.ru/marketing/00073557_0.html
http://www.coolreferat.com/32134
http://otherreferats.allbest.ru/marketing/00113623_0.html
http://www.bestreferat.ru/referat-119057.html
Информационное обеспечение маркетинга
http://www.cfin.ru/rubtsov/is_marketing.shtml
http://grebennikon.ru/cat-117-1-3.html
http://ef3.3dn.ru/publ/11-1-0-36
http://works.tarefer.ru/48/100339/index.html
Е. П. Михалева Маркетинг Конспект лекций
http://lib.rus.ec/b/204640/read
Литература:
Лашманова, Н.В. Информационные системы маркетинга: Учеб. пособие для студ. вузов по спец. "Маркетинг". ? СПб.: Б.и., 2006. ? 182 с.
Єжова, Л.Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. Посібник. - Київ. нац. екон. ун-т. ? К.: КНЕУ, 2002. ? 560 с.
Моисеева, Н.К. Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии: Учеб. пособие по спец. "Менеджмент организации", "Маркетинг" / М.В. Конышева, Н.К. Моисеева; Под ред. Н.К. Моисеевой. ? М.: Финансы и статистика, 2002. ? 302 с
Балабанова, Л.В. Информационное обеспечение обоснования управленческих решений в условиях маркетинговой ориентации предприятия: Монография / Л.В.Балабанова, Т.Н.Алачева. ? Донецк: ДонДУЕТ, 2003. ? 143 с.
Берн, Р. Эффективное использование результатов маркетинговых исследований: Как принимать и осуществлять на практике наиболее оптимальные решения / Робин Дж. Берн; Пер. с англ. В.О. Шагоян. ? Днепропетровск: Баланс Бизнес Букс, 2005. ? 271 с.
Периодика:
Аронова, В.В. Управління інформаційно-аналітичним забезпеченням адміністрування розвитком системи маркетингу на підприємствах м'ясопереробної галузі // Прометей: Регіон. зб. наук. праць з економіки. - Вип. 2(29). 2009. 205 с. ? С. 142-147: рис.

Серкутан, Т.В. Проблеми інформаційного забезпечення маркетингу інновацій на підприємстві // Актуальні проблеми економіки. - 2005. - №9. ? С.184-187
Носова, Є.А. Роль інфомації в плануванні та здійсненні маркетингових досліджень // Статистика України. - 2005. - №3. ? С.36-42.
Дубовик, Т.В. Інформаційне забезпечення управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві // Актуальні проблеми економіки. - 2006. - №11. ? С.205-210
Верба, В.А. Сучасні методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства // Стратегія розвитку України. - 2006. - №№ 2/4. ? С.323-328.
Капітан, І.Б. Використання інформаційних технологій у маркетинговому управлінні інноваційною діяльністю підприємств // Актуальні проблеми економіки. - 2007. - №10. ? С.95-102.
Матвійчук-Соскіна, Н.О. Аналіз сучасних підходів до створення маркетингових інформаційних систем // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - №8. ? С.266-272.
Бондаренко, Т.М. Інформаційно-аналітична система маркетингового дослідження с використанням GRID-системи жорстких та експертних оцінок // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - №10. ? С.141-149.
Дала'єн, С. Вибір ключових показників ефективності маркетингової інформаційної системи (КПЕ-МІС) // Підприємництво, господарство і право. - 2009. - №9. ? С. 188-189
Костинець, Ю.В. Інформаційне забезпечення маркетингового управління на ринку посередницьких послуг // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - №11. ? С. 73-77.
Лобанова, В.А. Методологічні основи оцінки ефективності застосування ІТ у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі // Економічний часопис. - 2010. - №11/12. ? С.59-63.

.: Раздел: Общие :: 27.01.2012 12.56.03 :.
.: Донецька обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.157785 seconds