Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 46087
   


Автор вопроса: Вікторія из города: Київ :: Вопрос: 26764  
Вікторія спрашивает:
Доброго вечора, Допоможіть будь ласка знайти інформацію для дипломної роботи "маркетингові стратегії в туризмі". дуже дякую
Наш ответ:
Доброго дня, Вікторіє!
Пропонуємо звернутися до наступних джерел:
1. Гоблик-Маркович Н.М. Активізація маркетингового забезпечення розвитку туристичної сфери регіону // http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/eui/2010_2/10gnmtsr.pdf
2. Пурська І. Методичні засади створення оптимальної міжнародної маркетингової стратегії підприємств туристичного бізнесу // http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vlnu/Ekon/2008_39/85.pdf
3. Кальченко О.М. Територіальний маркетинг як чинник розвитку туризму // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vcndtu/2011_48/25.htm
4. Ярмоленко Ю. О. Зелений туризм як складова маркетингу територій // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/nvnau_eamb/2011_163_1/11yyo.pdf
5. Попова Ю. М. Стан і тенденції розвитку туристичного ринку в Донецькій області // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Evd/2011_2/1.pdf
6. Сіренко К. В. Удосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/NvChdieu/2010_4/108-111.pdf
7. Сірко О.І. Регіональний маркетинг як необхідний фактор у процесі реформування і стратегічного розвитку туристичного регіону // http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvuu/Ekon/2010_31/statti/2_6.htm
8. Дворська Л. Особливості маркетингу сільського зеленого туризму в Україні // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/NZTNPU/geogr/2010_2/4/019Dvorska.pdf
9. Овчаренко Т., Мацкевич Н. Особливості маркетингу на різних етапах життєвого циклу туристського продукту // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/fvs/2010_3/stati/R1/Ovcharenko.pdf
10. Овчаренко Т., Мацкевич Н. Цінові стратегії в маркетингу туристично-спортивних та оздоровчих послуг // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/fvs/2009_1/R1/Ovcharenko.pdf
11. Пурська І.С. Концептуальні засади створення маркетингової стратегії
розвитку іноземного туризму в регіонах України // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/re/2008_4/Re200804_26.pdf
12. Заячковська Г. Теоретичні аспекти сегментації ринку міжнародних туристичних послуг // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gev/2011_3/MARKETING_TECHNOLOGY/027.pdf
13. Мошковська Г. К. Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Evd/2011_3/26.pdf
14. Заячковська Г. Маркетинг міжнародного туризму: міжкультурний вимір // http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/eui/2011_1/11zgatmv..pdf
15. Маркетингове забезпечення розвитку туризму в прикордонному регіоні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 [Електронний ресурс] / Н. М. Гоблик-Маркович; ДНВЗ "Ужгород. нац. ун-т". — Ужгород, 2011. — 20 с. http://www.nbuv.gov.ua/ard/2011/11GNMVPR.zip
16. Розвиток сучасних маркетингових інформаційних технологій в комунікаційних стратегіях українських туристичних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 [Електронний ресурс] / Р. Б. Кожухівська; Європ. ун-т. — К., 2010. — 19 с. http://www.nbuv.gov.ua/ard/2010/10KRBUTP.zip
17. Управління комплексом маркетингу в забезпеченні розвитку туристичних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 [Електронний ресурс] / Т. С. Кукліна; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2011. — 20 с. http://www.nbuv.gov.ua/ard/2011/11KTSRTP.zip
18. Управління системою маркетингових комунікацій туристичних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 [Електронний ресурс] / Н.І. Ведмідь; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2003. — 20 с. http://www.nbuv.gov.ua/ard/2003/03vniktp.zip
19. Формування системи маркетингового менеджменту на туристичних підприємствах АРК: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 [Електронний ресурс] / В.В. Харичев; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2009. — 20 с. ttp://www.nbuv.gov.ua/ard/2009/09hvvtpa.zip
20. Формування та реалізація міжнародних маркетингових стратегій на ринку туристичних послуг України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 [Електронний ресурс] / І.С. Пурська; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2009. — 20 с. http://www.nbuv.gov.ua/ard/2009/09pistpu.zip

.: Раздел: Экономика. Финансы :: 30.01.2012 18.23.20 :.
.: :.
   

Generated in 0.159566 seconds