Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46101
   


Автор запитання: Володимир із міста: Київ :: Запитання: 48068  
Володимир запитує:
Доброго дня. Підскажіть будь-ласка літературу на тему: "Синтетичний та аналітичний облік як елемент обліково-аналітичного забезпечення управління виробництвом продукції рослинництва".
Наша відповідь:
Доброго дня! Перегляньте наступні джерела:
Безверхий К. В. Концептуальні основи формування обліково-аналітичного забезпечення управління виробництвом продукції рослинництва / К. В. Безверхий // Агросвіт. – 2024. – №6. – С. 86-95.
Белова І. М. Обліково-аналітичне забезпечення виробництва продукції рослинництва : дис. канд. екон. наук / І. М. Белова ; [Нац. акад. аграр. наук України ; Нац. наук. центр «Ін-т аграр. економіки»]. – Київ, 2011. – 259 с.
Верховлюк А. В. Обліково-аналітичне забезпечення управління витратами на виробництво продукції рослинництва : кваліфік. робота: спец. «Облік і оподаткування» / А. В. Верховлюк ; наук. кер. Л. А. Суліменко ; [Поліський нац. ун-т, каф. бух. обліку, оподаткування та аудиту]. – Житомир, 2021. – 35 с.
Вольська В. В. Методичні підходи до обліково-аналітичного забезпечення та аудиту управлінської діяльності аграрних підприємств / В. В. Вольська // Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. – 2012. – № 3 (24). – С. 83-88.
Головенчак Г. Д. Обліково-аналітичне забезпечення ефективності виробництва продукції рослинництва : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» / Г. Д. Головенчак, наук. керів. П. Р. Пуцентейло. – Тернопіль, 2015. – 137 с.
Дзюба Т. І. Обліково-аналітичне забезпечення управління економічного зростання сільськогосподарських підприємств / Т. І. Дзюба // Інтернаука. – 2017. – №2 (2). – С. 51-50.
Калініченко А. С. Інформаційно–аналітичне забезпечення управління виробничими запасами підприємства з метою попередження криз / А. С. Калініченко, Л. А. Свистун // Економіка і регіон. – 2023. – № 2 (89). – С. 118-123.
Калініченко А. С. Обліково–аналітичне забезпечення управління виробничими запасами підприємства та аналіз ефективності їх використання (за матеріалами сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Федунка») : кваліфік. робота другого магістер. рівня вищої освіти за спец. «Облік і оподаткування» / А. С. Калініченко ; кер. Л. А. Свистун ; [Нац. ун-т «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»]. – Полтава, 2023. – 124 с.
Овчарова Н. Проблемні аспекти обліково-аналітичного забезпечення в управлінні підприємством / Н. Овчарова, М. Мартишко // Облік, аналіз і аудит: виклики інституціональної економіки : тези доповідей VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. / ІВВ Луцького НТУ. – Луцьк, 2020. – С. 60-63.
Погосова А. В. Обліково-аналітичне забезпечення управління витратами на виробництво продукції рослинництва у сільськогосподарських підприємствах / А. В. Погосова // Агросвіт. – 2014. – № 9. – С. 37-42.
Поліщук О. М. Обліково–аналітичне забезпечення управління виробничими запасами аграрних підприємств / О. М. Поліщук // Інфраструктура ринку. – 2020. – №42. – С. 367-371.
Правдюк Н. Л. Аналітичне забезпечення управління процесом реалізації продукції галузі садівництва / Н. Л. Правдюк, В. В. Кожухар // Агросвіт. – 2021. – №4. – С. 9-16.
Сергєєва Н. В. Удосконалення обліково-аналітичного забезпечення капітальних інвестицій в сільськогосподарських підприємствах / Н. В. Сергєєва // Економіка АПК. – 2020. – №6. – С.122-129.
Сирцева С. В. Методичні підходи до формування обліково-аналітичного забезпечення системи управління аграрними підприємствами / С. В. Сирцева // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2015. – Вип. 2. – С. 85-93.
Скрипник М. І. Розвиток бухгалтерського обліку і внутрішнього контролю витрат та калькулювання собівартості : монографія / М. І. Скрипник. – Житомир, 2011. – 732 с.
Формування обліково-аналітичного забезпечення управління витратами підприємств та їх об’єднань : [монографія] / А. Пилипенко, І. Дзьобко, О. Писарчук ; за заг. ред. А. Пилипенка. – Харків, 2011. – 344 с.
Чернишова Л. І. Особливості формування системи управління витратами вітчизняних підприємств / Л. І. Чернишова // Інноваційна економіка. – 2014. – № 3(52). – С. 61-68.
Шабатура О. О. Обліково-аналітичне забезпечення як основне джерело інформації для прийняття управлінських рішень : дипломна робота на здобуття освітнього ступеня «Магістр» / О. О. Шабатура ; наук. керів. : О. Ф. Томчук. – Вінниця, 2019. – 110 с.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 23.12.2024 18.17.35 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ольга із міста: Хмельницький :: Запитання: 48054  
Ольга запитує:
Добрий день. Потрібна література про розвиток світової банківської системи. Дякую.
Наша відповідь:
Ольго, добрий день. Радимо вам таку літературу за вашим запитом:
Андрушків І. П. Діджиталізація в банківському секторі: світовий та вітчизняний досвід / І. П. Андрушків, Л. М. Надієвець // Проблеми економіки. — 2018. — № 4. — С. 195-200.
Брегеда О. А. Тенденції розвитку світової та вітчизняної банківських систем [Електронний ресурс] / О. А. Брегеда, С. М. Савлук // Фінанси України. — 2010. — № 4. — С. 27-34. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2010_4_4.
Войнова Є. І. Світовий ринок фінансових послуг: оцінювання показників / Є. І. Войнова // Актуал. проблеми економіки. — 2017. — № 5. — С. 6-17.
Галіцейська Ю. М. Стан та домінуючі тенденції розвитку світової банківської системи [Електронний ресурс] / Ю. М. Галіцейська // Наукові записки [Національного університету «Острозька академія»]. Економіка. — 2013. — Вип. 22. — С. 23-27. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2013_22_7.
Глущенко Я. І. Диверсифікація банківської діяльності в умовах фінансової глобалізації на засадах Індустрії 4.0 / Я. І. Глущенко, О. О. Корогодова, Т. Є. Моісеєнко, О. О. Сосновська, Н. О. Черненко // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України «КПІ» : зб. наук. пр.. — 2021. — Вип. 18. — С. 172-179.
Голуб К. В. Політика подолання кризових явищ в банківській системі України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / К. В. Голуб; Черніг. нац. технол. ун-т. — Чернігів, 2016. — 20 c.
Губа О. І. Вплив інновацій на світовий розвиток банківської справи [Електронний ресурс] / О. І. Губа, М. О. Губа // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. — 2019. — Вип. 36. — С. 130-136. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2019_36_20.
Гуляєва Л. П. Банки в системі розширеного відтворення ВВП : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.01 / Л. П. Гуляєва ; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана». — Київ, 2008. — 19 с.
Данилова Ю. Ю. Особливості розвитку світового ринку банківських послуг [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Данилова // Формування ринкових відносин в Україні. — 2015. — № 1. — С. 32-37. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_1_11.
Кафтя М. А. Тенденції глобального економічного розвитку у розрізі впливу на світову банківську індустрію [Електронний ресурс] / М. А. Кафтя // Бізнес-навігатор. — 2020. — Вип. 4. — С. 26-31. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2020_4_6.
Мельник В. М. Банківська система України у функціонуванні фінансового ринку / В. М. Мельник, М. О. Житар // Проблеми економіки. — 2020. — № 1. — С. 257-266.
Мозговий О. Регуляторне середовище розвитку світової банківської системи [Електронний ресурс] / О. Мозговий, О. Павлюк // Міжнародна економічна політика. — 2017. — № 1. — С. 28-45. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2017_1_4.
Примостка Л. О. Фінансова діагностика банків у процесі консолідації: цілі, методи, аналітичні підходи / Л. О. Примостка, І. В. Краснова, О. К. Литвиненко // Бізнес Інформ. — 2020. — № 12. — С. 361-368.
Свистун А. О. Державні банки розвитку: світовий досвід та перспектива для України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / А. О. Свистун; Державна навчально-наукова установа «Академія фінансового управління». — Київ, 2021. — 24 c.
Чернюк Д. С. Сучасні тенденції розвитку світового банківського ринку [Електронний ресурс] / Д. С. Чернюк // Економiчний часопис-XXI. — 2013. — № 5-6(2). — С. 6-9. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_5-6(2)__3.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 10.12.2024 08.27.38 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Катя із міста: Київ :: Запитання: 48016  
Катя запитує:
Добрий день. Цікавить література про просування брендів у соціальних мережах. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Катю. Радимо вам таку літературу:
Балик У. О. Вплив трендів соціальних мереж і вірусного маркетингу на бренд-менеджмент українських компаній [Електронний ресурс] / У. О. Балик, О. М. Стець, І. А. Стасіцький. // Ефективна економіка. — 2024. — № 5. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2024_5_82.
Басюк Т. Популяризація комерційних інтернет-ресурсів із використанням соціальних медіа / Т. Басюк, А. Василюк // Вісн. Нац. ун-ту «Львів. політехніка». Сер. Інформ. системи та мережі. — 2020. — Вип. 8. — С. 11-20.
Дяченко К. В. Маркетинг впливу як ефективний інструмент просування бренду у соціальних мережах [Електронний ресурс] / К. В. Дяченко, В. А. Євтушенко // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія : Економічні науки. — 2020. — № 11(2). — С. 27-33. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_11(2)__6.
Кітченко О. М. Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах [Електронний ресурс] / О. М. Кітченко, Є. Г. Приходько. // Ефективна економіка. — 2020. — № 12. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_12_56.
Коляда С. П. Особистий бренд як прояв лідерства в цифровому суспільстві / С. П. Коляда // Бізнес Інформ. — 2019. — № 11. — С. 401-406.
Конак Є. І. Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу [Електронний ресурс] / Є. І. Конак // Маркетинг і цифрові технології. — 2023. — Т. 7, № 3. — С. 83-94. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2023_7_3_9.
Кудіна А. В. Дієві інструменти просування fashion-брендів через соціальну мережу Instagram [Електронний ресурс] / А. В. Кудіна // Маркетинг і цифрові технології. — 2020. — Т. 4, № 2. — С. 61-71. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2020_4_2_9.
Лебідь Н. М. Контент-план при SMM просуванні персонального бренда в соціальній мережі Instagram [Електронний ресурс] / Н. М. Лебідь // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. — 2019. — № 2. — С. 81-86. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_2_16.
Лиса C. C. Ефективність SMM як інструменту збутової політики підприємства / C. C. Лиса, А. В. Кулік // Бізнес Інформ. — 2022. — № 1. — С. 432-437.
Нєвалов А. Г. Наи?поширеніші помилки під час просування бренду медійного продукту в соціальних мережах, зокрема в Instagram [Електронний ресурс] / А. Г. Нєвалов, Я.-І. І. Фостяк // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». — 2019. — № 17(1). — С. 46-52. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2019_17(1)__10.
Новікова Т. В. Модель просування персонального бренду / Т. В. Новікова, О. М. Христофорова, Н. Л. Морозова, Т. Р. Малафєєв, М. В. Бабенко // Проблеми економіки. — 2022. — № 4. — С. 232-244.
Проскурніна Н. В. Формування партнерських відносин інструментами маркетингу в соціальних мережах / Н. В. Проскурніна // Проблеми економіки. — 2020. — № 4. — С. 201-209.
Прядко О. М. Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Бізнес Інформ. — 2021. — № 10. — С. 368-374.
Стратюк В. Р. Комунікаційний потенціал соціальних мереж в контексті побудови персонального бренду HR директора компанії [Електронний ресурс] / В. Р. Стратюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. — 2022. — Т. 33(72), № 4(2). — С. 216-221. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2022_33(72)_4(2)__38.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 26.11.2024 11.00.14 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Лариса із міста: Київ :: Запитання: 48014  
Лариса запитує:
Доброго дня! Підкажіть літературу за темою Реінжиніринг бізнес-процесів організації. Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Ларисо! Перегляньте наступні джерела:
Іпполітова І. Я. Ефективність здійснення реінжинірингу бізнес-процесів на підприємстві / І. Я. Іпполітова // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – № 13. – С. 264-270.
Мельник А. О. Особливості застосування реінжинірингу бізнес-процесів на вітчизняних підприємствах / А. О. Мельник, Т. М. Соловйова // Економічний форум. - 2020. - № 1 (3). - С. 63-70.
Моделювання та реінжиніринг бізнес-процесів: підруч. / С. В. Козир, В. В. Слєсарєв, С. А. Ус, Т. С. Хом’як ; М-во освіти і науки України ; Нац.техн. ун-т «Дніпровська політехніка». - Дніпро : НТУ «ДП», 2022. - 162 с.
Сохнич А. Я. Аспекти реінжинірингу підприємства в умовах сучасної економіки / А. Я. Сохнич, О. В. Виноградова. – Львів : ПП «Арал», 2015. – 56 с.
Степаненко Т.О. Методичні засади проектування та управління якістю бізнес-процесів / Т. О. Степаненко // Вісник Одес. нац. ун-ту імені І. І. Мечникова. – 2015. – Т. 20. - Вип. 3. – С. 146-150.
Троц І. В. Кризовий реінжиніринг на підприємстві: сутність, проблеми та перспективи впровадження // Інституціональна трансформація розвитку економіки України: колект. моногр. - Херсон : Вид. дім «Гельветика», 2019. - С. 237-254.
Швиданенко Г. О. Обґрунтування та експертиза бізнес-проектів : навч. посіб. / Г. О. Швиданенко, К. С. Бойченко ; М-во освіти і науки України ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". – Київ : КНЕУ, 2019. – 343 с.
Володькіна М. В. Концептуальні засади реінжинірингу бізнес-процесів [Електронний ресурс] / М. В. Володькіна, В. О. Данилюк // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 21 жовт. 2022 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 276–279. – Режим доступу: https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39130.
Гончарова О. М. Реінжиніринг бізнес-процесів як спосіб підвищення ефективності управління [Електронний ресурс] / О. М. Гончарова // Ефективна економіка. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=943.
Костіна О. М. Реінжиніринг бізнес-процесів як інструмент антикризового управління підприємством [Електронний ресурс] / О. М. Костіна // Інтелект XXI. - 2018. - Вип. 8. - С. 158-164. - Режим доступу: http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_3/33.pdf.
Крейдич І. М. Концептуальні положення реінжинірингу бізнес-процесів на підприємствах [Електронний ресурс] / І. М. Крейдич, В. В. Івата, К. М. Швець // Ефективна економіка. - 2015. - № 12. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5059.
Продіус О. І. Теоретично-методологічні основи реінжинірингу бізнес-процесів [Електронний ресурс] / О. І. Продіус // Економіка: реалії часу. - 2016. - № 6. - С. 79-87. - Режим доступу: https://economics.net.ua/files/archive/2016/No6/79.pdf.
Реінжиніринг бізнес-процесів як сучасний метод управління стратегічними змінами на підприємстві [Електронний ресурс] / Л. М. Сакун, Л. В. Сухомлин, Л. В. Різніченко, Б. О. Вєлькін // Економiка i органiзацiя управлiння. - 2020. - 2020. - № 2 (38). - С. 81-97. - Режим доступу: https://jeou.donnu.edu.ua/article/view/9382/9318.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 26.11.2024 07.53.21 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Інна із міста: Київ :: Запитання: 48010  
Інна запитує:
Мені потрібна література за темою: Маркетингове просування товарів у соціальних мережах. Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня! Перегляньте наступні джерела:
Антоненко Ю. А. Комунікаційні інструменти інтернет-маркетингу: аналіз та систематизація / Ю. А. Антоненко, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – 2019. – Вип. 1. – С. 78-83.
Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць / Одес. нац. економ. ун-т. - 2021. - Вип. 3. – 110 с.
Катерева О. В. Просування товарів та послуг у соціальних мережах / О. В. Катерева, В. А. Павлик, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – 2021. – Вип. 3. – С. 103–110.
Кифяк О. В. Маркетинг у соціальних медіа (SMM) як інструмент просування товарів та послуг / О. В. Кифяк, В. Д. Урда // Інтернаука. – 2017. – № 14 (36). – С. 123-130.
Норенко М. В. Маркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування бренду / М. В. Норенко, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – 2019. – Вип. 1. – С. 65-70.
Ратинський В. В. Переваги маркетингу в соціальних мережах / В. В. Ратинський // Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: теорія, методологія, організація обліку та оподаткування : матер. міжнар. наук.-практ. конф., 11-12 трав. 2017 р., м. Тернопіль. – 2017. – С. 129-130.
Рибіна О. І. Сила «лайку». Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів / О. І. Рибіна, Д. О. Шепілов, К. О. Писаренко // Вісник Сумськ. держ. ун-ту. Серія: Економіка. – 2020. – № 1. – С. 118-123.
Кузнецова А. Як бренд може збільшити прибуток за допомогою соціальних мереж? [Електронний ресурс] / А. Кузнецова // Webpromo : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://web-promo.ua/ua/o-nas/. – Назва з екрана.
Маркетинг у соціальних мережах [Електронний ресурс] // FRACTUS : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://fractus.com.ua/uk/blog/korysni-statti/marketyng/marketing-u-socialnih-merezhah/. – Назва з екрана.
Маркетинг в соціальних мережах. SMM агенство [Електронний ресурс] // CASES : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://cases.media/article/marketing-v-socialnikh-merezhakh-smm-agenstvo. – Назва з екрана.
Продажі в соціальних мережах: як підвищити і не втратити: інструкція [Електронний ресурс] // Rezart.agency : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://rezart.agency/blog/prodazhi-v-socialnix-merezhax-yak-pidvishhiti-i-ne-vtratiti-instrukciya/. – Назва з екрана.
Просування за допомогою соцмереж. 10 потужних стратегій для E-commerce [Електронний ресурс] // Genius.Space : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://genius.space/lab/prosuvannya-za-dopomogoyu-sotsmerezh-10-potuzhnih-strategij-dlya-e-commerce/. – Назва з екрана.
Сидоренко М. (Маша Си). Просування в соціальних мережах особистого та комерціи?ного бренду [Електронний ресурс] / (Маша Си) М. Сидоренко. – СендПульс : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://sendpulse.ua/blog/social-media-promotion. – Назва з екрана.
Ткаченко А. Що таке SMM-маркетинг у соціальних мережах [Електронний ресурс] / А. Ткаченко // Wezom : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://wezom.com.ua/ua/blog/smm-marketing-chto-takoe-marketing-v-sotsialnyh-setyah. – Назва з екрана.
Хейна М. 30 кращих способів для просування вашого бізнесу з будь-яким бюджетом [Електронний ресурс] / М. Хейна // BannerBoo : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://bannerboo.com/ua/blog/naykrashchi-sposoby-prosuvannya-biznesu/. – Назва з екрана.
SEO та Digital-маркетинг: ключові стратегії для успішного просування вашого бізнесу в Інтернеті [Електронний ресурс] // Ми Вінничани : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://vinnychany.info/ukraine/seo-ta-digital-marketynh-kliuchovi-stratehii-dlia-uspishnoho-prosuvannia-vashoho-biznesu-v-interneti/?gad_source=1&gclid. – Назва з екрана.
SMM 2024: вдосконалення стратегій та останні тренди [Електронний ресурс] : із виступу І. Сторожко, семінар від UKRSIBBANK BNP PARIBAS GROUP // Webpromo : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу https://webpromoexperts.net/ua/blog/smm-2024-vdoskonalennya-strategiy-ta-ostanni-trendi/. – Назва з екрана.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 25.11.2024 14.31.19 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.215775 seconds