Підберіть, будь-ласка, літературу на тему: Формування вмінь молодших школярів написання тексту-міркування засобами мовленнєвих ситуацій.
Добрий день. Пропонуємо переглянути наступні джерела:
90-річний ювілей учителя, патріота, громадянина // Директор школи (Україна). - 2008. - № 10. - С. 53-70
Біленька, Н. Складання розповіді "Дивинка весни у нашому дворі" // Розкажіть онуку. – 2005. - №3-4. - С.88-89
Варзацька, Л. Способи інтеграції видів діяльності на уроках української мови у 5 класі // Українська література в загальноосвітній школі. – 2004. - №12. - С. 18-20
Вельська, Г. Складання міні-твору на основі власного досвіду // Початкова школа. - 2011. - № 4. - С. 51
Гаврилюк, О. Педагогічний досвід // Українська мова і література в школі. – 2006. - №4. - С. 38-41
Гайова, Л. Робота із словами, вимову і написання яких потрібно запам'ятати //Початкова школа. - 2006. - № 10. ? С.15-16.
Галушкин, Д. Самая лучшая // Начальная школа. - 2009. - № 1. - С. 7
Гоголева, И. Сочинение как средство общего развития учащихся // Начальная школа. - 2010. - № 1. - С. 41-44
Елисеева, В. Жанр миниатюры в обучении младших школьников написанию сочинения // Начальная школа. – 2005. - №2. - С. 63-66
Жданова, І. Я тобі вдячна, школо! // Освіта. – 2005. – 4-11 травня (№19). - С.14
Ісакова, О. Якою повинна бути людина, щоб її "Я" не загубилося серед мільйонів інших? // Українська мова та література. – 2002. – квітень (№13). - С.20-21,33-35
Лаптєва Л Цінності і пріоритети життя очима учнів // Початкова школа. – 2004. - №9. - С.48-50
Лобчук, О. Складання творів за спостереженням // Початкова школа. – 2005. - №1. - С. 10-12
Методическая копилка // Начальная школа . - 2011. - № 6. - С. 75-80
Микушева, Т. Работа с разными жанрами сочинений художественного и публицистического стиля в ІІІ-ІV классках // Начальная школа. – 2006. - №7. - С. 34-37
Мовчан, Н. "Мамина пісня колискова" // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 9. - С. 47-48
Написання твору-опису "Береза" за планом та опорними словами // Бібліотечка вчителя початкової школи. – 2004. – травень (№5). - С.30-33
Наша первая учительница // Начальная школа. - 2011. - № 5. - С. 7-14
Никитина, Л. Можно ли нужно ли учить детей вариантности в раскрытии темы сочинения? // Начальная школа. – 2004. - №9. - С. 43-52
Плекаймо рідну мову // Розкажіть онуку. – 2005. – грудень (№28-29). - С.57-77
Плекаймо рідну мову // Розкажіть онуку. – 2007. – січень (№1). - С.75-88
Тамарченко, Н. Как учат в школе писать сочинение и как это стоило бы делать? // Литература в школе. – 2006. - №2. - С. 23-25
Тивикова, С. Возможности дифференцированного подхода к речевому развитию младших школьников (на примере сочинений-миниатюр) // Начальная школа. - 2009. - № 12. - С. 26-30
Українська мова в школі: пошуки, знахідки // Українська література в загальноосвітній школі. - 2008. - № 6. - С. 42-46
Фонарюк, Л.І. Написання твору-розповіді за планом та опорними словами "Допомога матері" // Бібліотечка вихователя початкової школи. – 2004. – травень (№5). - С.28-30
Фонарюк, Л.І. Написання твору-розповіді за планом та опорними словами "Допомога матері" // Бібліотечка вчителя початкової школи. – 2004. – травень (№5). - С.28-30
http://www.getsoch.net/znanie-nachinaetsya-s-sochineniya-v-shkole/
http://www.openclass.ru/node/74332
http://www.testsoch.com/vidi-tekstiv-tekst-rozpovid-tekst-opis-tekst-mirkuvannya-skladannya-tekstu-mirkuvannya-j-tekstu-opisu/