Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46087
   


Автор запитання: Кароліна із міста: Київ :: Запитання: 27352  
Кароліна запитує:
Добрий день. Допоможіть будь ласка знайти інформацію, статті за 2009-2012 роки на тему "Українські банерні мережі". Якщо можна не менше 15 посилань... Велике дякую!!!
Наша відповідь:
Доброго дня, Кароліно!
Ознайомтеся із наступними джерелами - можливо, вони будуть корисними:
1. Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Mimi/2011_4_2/2_1.pdf
2. Оксентюк Р. Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі Інтернет [Електронний ресурс] / Р. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 1 (4). // http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/Sepid/2011_1/11orapmi.pdf
3. Ілляшенко С. М., Іваницький І. Ю. Аналіз ретроспективного та сучасного стануІінтернет-реклами і можливі напрямки розвитку // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Mimi/2010_1/2_1.pdf
4. Лебеденко М.С. Стратегії маркетингових комунікацій в Інтернеті // http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2008_633/57.pdf
5. Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 [Електронний ресурс] / Н.М. Фурманкевич; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 16 с. http://www.nbuv.gov.ua/ard/2009/09fnmfti.zip
6. Рак Т.Є., Гриник Р.О. Аналіз сучасних методів реклами в мережі Internet // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vldubzh/2010_4_1/Statti/5.pdf
7. Кац Е. Я. Використання соціальних мереж у політиці: український досвід // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/slv/2010_9/st19.pdf
8. Стехіна В.М. Інтерактивність реклами в соціальній комунікації // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_sk/2010_2/files/SC210_46.pdf
9. Сологуб О. П., Капінус Л. В. Оцінка ефективності Інтернет-реклами // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vbumb/2010_2/11.pdf
10. Новаківський І.І., Любомудрова Л.С. Оцінювання ефективності Iinternet-реклами // http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Ekonomika/2009_640/24.pdf
11. Бойчук І. В. Напрями реалізації маркетингових функцій підприємства через застосування Інтернету // http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vchnu/Ekon/2009_5_3/034-038.pdf
12. Матвієць М.В. , Нейман Ю.О. Особливості рекламної діяльності фінансових установ в умовах української економіки // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr/ep/2010_3/files/DU310_22.pdf
13. Швець А.І. Інформаційно-аналітичні аспекти розвитку рекламної діяльності в новому інтегрованому інформаційному середовищі // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Nvbdfa/2011_1/shvez.pdf
14. Лебеденко М. С., Лученко І. В. Веб-ресурс як ефективний інструмент маркетингових комунікацій // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchnu_ekon/2011_2_1/178-182.pdf
15. Тарасов О.В., Бакіров М.А. Рекламні кампанії в Інтернеті як невід’ємна частина сучасного бізнесу // http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/soi/2011_7/0_Taras1.pdf

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 9.03.2012 09.48.12 :.
.: :.
   

Generated in 0.157861 seconds