Допоможіть знайти відповідь на питання "фактори, що впливають на вибір шляхів аналізу та інтерпритації художнього твору в ВНЗ"
Доброго дня, Іванно!
Попрацюйте із наступними джерелами:
1. Розвиток художнього сприймання епічного твору студентами філологічного факультету в процесі вивчення української літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 [Електронний ресурс] / В.В. Халін; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 19 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2006/06hvvvul.zip
2. Швець Т., Швець Н. Інтерпретація художнього тексту як засіб формування навичок усного непідготовленого мовлення студентів-філологів //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Tidf/2009_6/pdf/ShvetzT.pdf
3. Вайновська М.К. Технологія дослідження словесної тканини тексту художнього твору на уроках світової літератури //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Pfto/2011_17/files/P1711_32.pdf
4. Лапушкіна Н.П. Використання активних та інтерактивних технологій у процесі викладання теорії літератури //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nsod/2009_1/Lapushkina.pdf
5. Єщенко Т. Вивчення лінгвістичного аналізу тексту у вищій школі за кредитно-модульною системою навчання //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/ls/2009_19/eschenko.pdf
6. Кухаренко В. А. Інтерпретація тексту. – Вінниця: Нова книга, 2004. – 272 с.
7. Бандура О., Волошина Н. Вивчення художнього твору // Українська мова і література в школі. – 2003. – №5.– С. 16–24.
8. Заонегіна М.П., Коржупова А.П. Шляхи аналізу художнього твору // Українська мова і література в школі. – 1993. – №7. – С. 34–39.
9. Лісовський А. Художня цілісність твору та його аналіз // Українська мова і література в школі. – 2003. – №7. - С. 20-24.
10. Ситченко А. Ще раз про технології літературного аналізу // Дивослово. - 2003. - №2. - С.22-24.
11. Лісовський А. Вчимо сприймати художній твір як мистецтво слова: [Цілісність художнього твору і його сприйняття] // Укр. мова й л-ра в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2003. - №4. - С.203-205.
.: Розділ:
Література :: 13.03.2012 18.11.52 :.
.:
:.