Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45696
   


Автор запитання: Тетяна із міста: м. Жидачів :: Запитання: 27579  
Тетяна запитує:
Охарактеризуйте форми проведення маркетингових досліджень
Наша відповідь:
Добрий день, Тетяно!
Сайты:
Проведення маркетингових досліджень
http://incubator.dn.ua/2010-05-28-14-37-49/2011-02-08-15-59-09
Інформаційний маркетинг (Єжова Л.Ф)
Розділ 5. Проведення маркетингових досліджень 5.1. Планування процесу маркетингових досліджень
http://books.br.com.ua/5419
Маркетингові дослідження: реферат
http://referat.repetitor.ua/Маркетингові_дослідження
Методи проведення маркетингових досліджень
http://ua-referat.com/Методи_проведення_маркетингових_досліджень
Методи проведення маркетингових досліджень
http://dismal-science.com/marketing/66-metodi-provedennya-marketingovih-dosldzhen.html
Організація маркетингових досліджень
http://www.refine.org.ua/pageid-5430-1.html
Організаційні форми і способи проведення маркетингових досліджень
http://analitik.kiev.ua/organizacijni-formy-i-sposoby-provedennya-marketyngovyx-doslidzhen.php
Литература:
Парсяк, В.Н. Ринок цінних паперів: маркетингові дослідження / В.Н. Парсяк, В.В. Зельдіс. ? К.: Центр учбової літератури, 2007. ? 224 с.
Підвищення ефективності роботи підприємства на основі маркетингових досліджень / Лизунова О. М., Погромська І. В., Погромська О. В., Короткіна Л. А. // Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. конференції. - Т. 2. 2011. - 362 с. ? С. 71-74
Полякова, Е.І. Управління процесом маркетингових досліджень на підприємстві / Е.І.Полякова, Є.В. Лукьяньонок // Современные тенденции менеджмента в Украине: правовые и экономические аспекты: материалы IV межвузовской студенческой конференции, 23-24 апреля 2009 г., 2009. - 265 с. ? С.148-150.
Школяренко, О. Система інформатизації - основа розвитку маркетингових досліджень / Школяренко О. // Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. конференції. - Т. 2. 2011. 362 с. ? С. 179-182.
Периодика:
Окландер, М. Маркетинговые исследования перспектив научно-технологического развития Украины // ЭКОНОМИКА УКРАИНЫ. – 2008. - №11. – С. 47-56
Парсяк, В.Н. Методологічні передумови здійснення маркетингових досліджень у сфері обігу цінних паперів // ФІНАНСИ УКРАЇНИ. - 2006. - №7. ? С.69-78
Шевченко, О.М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції // АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ. - 2007. - №11. ? С.32-38
Герасименко, С.С. Проблеми використання статистичної інформації в маркетингових дослідженнях // СТАТИСТИКА УКРАЇНИ. - 2008. - №2. ? С.4-9
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні-2008: експертна оцінка та аналіз УАМ//МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ. - 2009. -№1. ? С.31-35.
Дубинський, І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень // МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ. - 2009. - № 3. ? С.11-13
Окландер, М. Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки // МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ. - 2009. - №3. ? С.14-20
Федорченко, А. Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах // МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ. - 2009. - №3. ? С.24-29
Пилипенко, В. Ринок маркетингових досліджень: погляд на 2008 рік // МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ. - 2009. - №5. ? С.14-20
Ковшова, І.О. Формування процесу маркетингових досліджень на підприємстві // ЕКОНОМІКА ТА ДЕРЖАВА. - 2011. - №2. ? С.62-64
Старостіна, А. Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів / Алла Старостіна, Вікторія Журило // МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ. - 2010. - №5. ? С.18-23
Лискова, С.С. Методи реалізації регіонального маркетингу // ЕКОНОМІЧНИЙ ЧАСОПИС. - 2010. -№11/12. ? С.78-81
Суслова, Т. Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг / Тетяна Суслова, Сергій Співаковський // МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ. - 2011. - №1. ? С. 42-45
Ус, І. Маркетингові і соціологічні дослідження: ISO сертифікація в Україні // МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ. - 2011. - №3. ? С. 10-12
Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога: [дослідний напрям Kwendi Impaсt Studies] // МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ. - 2011. - №1. ? С. 33-35
Павленко, А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ / А. Павленко, І. Лилик // МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ. - 2010. - №1. ? С.4-9
Чурилов, М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях // МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ. - 2010. - №1. ? С.18-20
Ковальчук, С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів / С. Ковальчук, І. Слободян // МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ. - 2010. - №1. ? С.57-59

.: Розділ: Інше :: 22.03.2012 12.10.39 :.
.: Донецька обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.239243 seconds