Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46032
   


Автор запитання: Натали із міста: Луганськ :: Запитання: 27581  
Натали запитує:
Доброго дня,підскажіть будьласка, де можна знайти матеріал за темою "Фортепіанна творчість українських композиторів (кінець ХІХ - початок ХХ століття)"
Наша відповідь:
Доброго дня, Натали!
Пропонуємо переглянути наступні джерела:
Виконавсько-методичні засади фортепіанної школи Вілема Курца як джерело розвитку львівської піаністики: Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 [Електронний ресурс] / Л.І. Садова; Львів. держ. муз. акад. ім. М.В.Лисенка. — Л., 2007. — 20 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2007/07slirlp.zip
Жанрово-стильові моделі у фортепіанній творчості львівських композиторів XX століття: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 [Електронний ресурс] / C. О. Салдан; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2006. — 17 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2006/06ssokss.zip
Мініатюра як феномен музичної культури (на матеріалі фортепіанних творів українських композиторів кінця XIX - XX століть): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 [Електронний ресурс] / Н.О. Рябуха; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2004. — 20 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2004/04rnokks.zip
Особливості втілення принципу програмності в українській фортепіанній музиці: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 [Електронний ресурс] / О.В. Фрайт; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. — К., 2000. — 18 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2000/00fovufm.zip
Поемність в українській фортепіанній музиці першої половини ХХ ст. як принцип художнього мислення: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 [Електронний ресурс] / Н.В. Пастеляк; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В.Лисенка. — Л., 2009. — 16 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2009/09pnvphm.zip
Фортепіанна мініатюра в українській музичній культурі (кінець XIX - перша третина ХХ ст.): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 [Електронний ресурс] / Л.М. Свірідовська; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2007. — 18 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2007/07slmkpt.zip
Фортепіанна творчість С.Борткевича в світлі класико-романтичної традиції: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 [Електронний ресурс] / О.В. Чередниченко; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. — Х., 2008. — 18 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2008/08covkrt.zip
Фортепіанні цикли для дітей у творчості українських композиторів: образно-художній аспект: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 [Електронний ресурс] / О. Є. Тимощук; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2011-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2011/11TOEOHA.zip
Гуральник Н. П. Спадкоємність педагогічних принципів видатних діячів української фортепіанної школи (В. Пухальський, М. Тутковський) // Науковий часопис. — К., 2009. — Вип. 7 (12). — С. 227–234.
Ілечко М. П. Проблеми інтертекстуальності у вивченні фортепіанної спадщини українських композиторів // Науковий вісник. — Миколаїв, 2008. — Вип. 23, т.2: Педагогічні науки. — С.241–251.
Йовенко З. Фортепіанна творчість українських радянських композиторів (20-ті роки) / З. Йовенко // Українське музикознавство. – К. : Музична Україна, 1968. – Вип. 3. – С. 199–210.
Кальмучин-Дранчук Т. Фортепіанна творчість Нестора Нижанківського в контексті професійного розвитку музичного мистецтва Галичини першої половини XX ст. // Наукові записки. — Тернопіль; К., 2004. — N1 (12). — С.23–30.
Лігус, Ольга Марківна. Українська фортепіанна лірична мініатюра епохи романтизму (на прикладі еволюції жанру ноктюрну у творчості О. Лизогуба, М. Лисенка та В. Косенка // Мистецтвознавчі записки. — К., 2008. — Вип. 14. — С.74–83.
Мартинюк О. В. Традиції публіцистичності творчості представників угорської фортепіанної школи XIX століття в національному історично культурному контексті // Сучасні проблеми методичного аспекту освіти та мистецтвознавства. — К., 2002. — С.211–220.
Олійник, О.Перший український радянський фортепіанний педагогічний репертуар / О. Олійник // Українське музикознавство. – К. : Музична Україна, 1968. – Вип. 3. – С. 211-.
Пастеляк Н. Трансформація поемності у фортепіанній творчості Бориса Лятошинського // Наукові записки. — Тернопіль; К., 2004. — N1 (12). — С.30–37.
Ревенко Н. В. Про процеси оновлення образу фортепіано в українській музичній культурі XX століття // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. — К., 2006. — Вип.17. — С.237–243.
Українська фортепіанна музика першої половини ХХ століття [Ноти] : навчальний посібник / [упорядники О. П. Рудницька, Т. М. Завадська, О. С. Козачук] ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П, Драгоманова. - К. : [НПУ імені М. П. Драгоманова], 2000. - 144, [2] с. - (Забуті імена).
Феруз І. Історичні реалії становлення національних фортепіанних шкіл в Україні // Теоретичні та практичні питання культурології. — Мелітополь, 2007. — Вип.23, ч.2. — С.23–29.
Школьнікова І. М. Деякі стильові та жанрові особливості становлення української фортепіанної музики // Культура України: Історія і сучасність. — Х., 1994. — С.52–53.
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Uk_msshr/2010_16_1/bedakova.pdf
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Vdakk/2011_4/41.pdf
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Mmik/2011_13/Chern.htm

.: Розділ: Музика :: 22.03.2012 12.51.12 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.160062 seconds