Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Лідія із міста: Київ :: Запитання: 27589  
Лідія запитує:
Добрий вечір, прошу допомоги з пошуком інформації за 2009-2012 роки в електронному вигляді з теми "вплив реклами на людину", цікавить лише практика. Можливо аналіз впливу української та зарубіжної реклами, рекламних роликів... Величезне дякую за допомогу!
Наша відповідь:
Доброго дня, Лідіє!
Ми вже давали відповідь на подібне запитання раніше. Перегляньте, будь ласка, відповідь № 25805 (дивіться відповідь – Віртуальна бібліографічна довідка – Розширений пошук – Пошук по номеру запитання).
Додатково пропонуємо переглянути:
Засоби масової комунікації та формування іміджу українського спорту (за матеріалами преси та сайтів інформаційної мережі Інтернет): автореф. дис... канд. наук із соціал. комунікацій : 27.00.06 [Електронний ресурс] / О.О. Садовник; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2009. — 20 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2009/09sooimi.zip
Лінгвальні характеристики слогана як компонента звукової реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі англомовної теле- та радіореклами): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 [Електронний ресурс] / Н. О. Улітіна; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. — О., 2010. — 20 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2010/10unoefd.zip
Математичне моделювання процесу формування рекламних витрат підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 [Електронний ресурс] / В. В. Магда; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". — К., 2011. — 17 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2011/11MVVRVP.zip
Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 [Електронний ресурс] / А.В. Лященко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 16 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2009/09lavsmk.zip
Рекламна діяльність молокопереробних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 [Електронний ресурс] / Л. Ю. Луференко; Житомир. нац. агроекол. ун-т. — Житомир, 2011. — 20 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2011/11LLYDMP.zip
Рекламне забезпечення результативності авіаційних перевезень: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 [Електронний ресурс] / О.С. Борисенко; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2009/09bosrap.zip
Управління Інтернет-рекламою в підприємствах торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 [Електронний ресурс] / О. В. Дубовик; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2010. — 21 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2010/10DOVVPT.zip
Формування та розподіл рекламного бюджету фармацевтичного підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 [Електронний ресурс] / В. О. Шведун; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2010. — 20 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2010/10SHVBFP.zip
http://rss.novostimira.com/n_1360392.html
http://intkonf.org/gultay-bv-petraschak-oo-suchasniy-stan-reklamnogo-rinku-ukrayini/

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 22.03.2012 18.10.40 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.270364 seconds