Добрий день. Допоможіть будь ласка знайти практичну інформацію в електронному вигляді з теми вплив реклами на людину за 2009-2012 роки. Вже питала про це, але дали посилання лише на реферати та курсові роботи, а мене цікавлять тільки статті (в інтернеті чи якихось виданнях). Можливо десь описувалися, аналізувалися українські та зарубіжні рекламні ролики та їх вплив... Дякую за розуміння та допомогу!
Доброго дня, Лідіє!
Пропонуємо Вам наступний перелік джерел:
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/VUbsNbU/2011_3/VUBSNBU12_p331-p335.pdf
Босак О. В. Дослідження впливу реклами на психологію людини // Вісник Університету банківської справи Національного банку України.- 2011.- № 3 (12).- С. 331-335
http://www.nbuv.gov.ua/portal/chem_biol/Vsnau/2011_1/62Sokol.pdf
Сокол П.М., Козубова Т.О. Вплив реклами на споживача // Вісник Сумського національного аграрного університету .Серія “Фінанси і кредит”. - 2011. - №.1.
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nvamu_upravl/2011_3/50.pdf
Савенко С.О. Роль рекламної інформації про суспільно-політичні зміни в українському суспільстві
http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vkhnu/Soc_dos/2011_941/Stepico.pdf
Комерційна реклама як фактор ризику споживання
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/inek/2010_4/223.pdf
Луференко Л.Ю. Вплив психологічних чинників реклами на поведінку споживачів молокопродукції // Інноваційна економіка. - 2010. - №4. - С. 223 - 226
http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvngu/2010_5/Reshet.pdf
Решетілова Т.Б., Ніколаєва В.К. Оцінка ефективності рекламної кампанії // Науковий вісник Національного гірничого університету. – 2010. - №5. – С. 148 – 154
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Uproz/2011_20/u1120po2.pdf
Половинко К. Т. Значення реклами для підприємства та споживача // Управління розвитком. - 2011. - №20(117) . – С.139 – 140
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nvmdu/psykh/2011_6/16.pdf
Димитров М.Ф. Вплив різних типів соціальної реклами на поінформованість, усвідомлення та поведінку дітей і молоді // Науковий вісник Миколаївського державного університету ім.. В.О. Сухомлинського: Збірник наукових праць. Серія «Психологічні науки» / за ред. С.Д.Максименка, Н.О.Євдокимової. – Миколаїв: МДУ ім. В.О,Сухомлинського, 2011. – т.2, вип.6.
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Mtpsa/2009_15/Cimbal.pdf
Цимбал К. Д. Роль реклами в процесі безперервної соціалізації індивіда
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Vdakk/2011_1/23.pdf
Станіславська К. І. Мистецько-видовищні риси сучасної телевізійної реклами
На все добре!