Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46076
   


Автор запитання: Вікторія із міста: Дніпропетровськ :: Запитання: 27670  
Вікторія запитує:
Доброго дня! Будь ласка, допоможіть знайти джерела на тему: "Об'єкти авторського права як основа комунікаційної політики сучасного підприємства чи організації" (галузь - інтелектуальна власність та маркетинг)
Наша відповідь:
Шановна Вікторіє! На жаль, тема Ваша розкрита недостатньо. Вважаємо, що Вам потрібно попрацювати з літературою по темам "Маркетингові комунікації" та "Інтелектуальна власність" у Вашій обласній бібліотеці.
Пропонуємо Вашій увазі наступну інформацію:
Веб-сайт і веб-сервер-портал можуть бути об’єктами інтелектуальної власності. – Режим доступу:
http://legalaid.com.ua/veb-sajt-i-veb-server-portal-mozhut-buty-objektamy-intelektualnoji-vlasnosti/

ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ, КОНФІДЕНЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ ТА КОМЕРЦІЙНА ТАЄМНИЦЯ ПІДПРИЄМСТВ. – Режим доступу: Аhttp://vdili.com/pubs/view/rozdil-n--iz-statutu-akcionernogo-tovaristva-1118.html

КРАСНОСТУП Г.Комп’ютерна програма як особливий вид
нематеріальних активів. – Режим доступу: http://www.idportal.org/page-id-584.htm

Маркетингова політика комунікацій - Лук’янець Т. І.:1.4. Норми, правила та законодавчі основи маркетингової політики комунікацій. – Режим доступу: http://slv.com.ua/book/126/8262.html
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ до самостійної роботи студентів по курсу
Маркетингова політика комунікацій для студентів спеціальності 6.050100 "Маркетинг" . – Режим доступу: http://tourlib.net/metod_others/MPK_metod.htm

* * *
Крутушкіна, О. В.Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями підприємства [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Крутушкіна Ольга Вікторівна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 20 с. : табл., рис.

Мазурок, Д. Об'єкти авторського права в міжнародному комерційному обороті //ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ . - 2010 . - № 3. - С.34-36.

Окландер, М. А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки [Текст] : [монографія] / М. А. Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан. - О. : Астропринт, 2011. - 230, [2] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 214-230. - 300 экз.

Тарасова І.І. Планування функціонування та діяльності підприємства за
допомогою інтелектуального забезпечення // Науково-практичний
господарсько-правовий журнал ВАК „Підприємництво, господарство і право"
Київ, 7.2006 (127). - 178 с.

.: Розділ: Інше :: 28.03.2012 09.51.56 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.167606 seconds