Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45737
   


Автор запитання: Яна із міста: Київ :: Запитання: 27682  
Яна запитує:
Доброго ранку, прошу допомоги у пошуку теоретичної інформації з теми креатив у рекламній кампанії. Перш за все цікавить багато у електронному вигляді статей за 2009-2012 роки, можна трохи книг за тими ж умовами... Цікавить інформація про наявний стан креативності в рекл кампаніях України, про проблеми креативу в рекламних кампаніях та шляхи вирішення, про методи, інструменти які використовуються при створенні креативної діяльності, про сутність, мету, роль, важливість креативу в рекламній кампанії. Дуже велике дякую за Вашу допомогу!!!
Наша відповідь:
Доброго дня, Яно!
На Ваш запит знайдено наступні джерела:
1. Лугуценко Т. В. Сучасні проблеми креативної реклами як синтезу науки і мистецтва // Мультиверсум. Філософський альманах. — К., 2009. — Вип. 79. — С.211–222.
2. Лисица, Надежда Михайловна. Креативность действия в рекламе как стимул формирования сопутствующих потребностей // Вісник. — Х., 2011. — N948: Серія: Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи, вип. 28. — С.131–132.
3. Грицюта Н. М. Креатив рекламних технологій на основі національного фольклору // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/nzizh/2011_42/Grytsyut.pdf
4. Хавкіна Л. М. Поведінкові девіації в рекламі в аспекті корелювання
з міфологічними мотивами ініціації та порушення табу // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/is/2011_14/Khavkina.pdf
5. Хавкіна Л. М. Символи як універсальний засіб кодування рекламної ідеї: міфологічний аспект // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/nzizh/2011_43/Khavkina.pdf
6. Хавкіна Л. М. Бінарні опозиції як структуротворчий і семантикотворчий чинник у рекламному міфі (на матеріалі комерційної реклами) // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/nzizh/2010_41/Khavkina.pdf
7. Хавкіна Л. М. Міфологічні проекції світу рекламних персонажів: структура та функції // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/nzizh/2010_39/Khavkina.pdf
8. Кравченко В.Д. Креатив в телевизионной рекламе // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vdiso/gur/2010/Kravchenko V. D..pdf
9. Лисица Н. М. Креативность действия в рекламе как стимул формирования сопутствующих потребностей // http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vkhnu/Soc_dos/2011_948/Lisitsa.pdf
10. Кузьменко К.В. Нетрадиционные рекламные носители как элементы современной архитектурной среды // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/VKhDADM/2009_7/09kcvcae.pdf
11. Грицюта Н. М. Етнокультурні архетипи як етична парадигма сучасних рекламних комунікацій // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/is/2011_13/Hrytsjut.pdf
12. Савенко С.О. Відповідальність за рекламну діяльність: зарубіжний досвід для України // http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/dutp/2011_1/txts/Savenko.pdf
13. Стоміна Т. В. Специфіка розробки стратегії телевізійної рекламної кампанії // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Uproz/2011_14/u1114sto.pdf
14. Подпружнікова О. П. Характерні персонажі: фактор переконання й залучення уваги реципієнтів телевізійних рекламних повідомлень // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Natural/vkhnu/Soc_kom/2010_903/content/podpruzhnykova.pdf
15. Подпружнікова О. П. Комунікативний потенціал рекламного персонажа
в аспекті аргументації // http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vkhnu/Soc_kom/2011_968/content/podpruzhnikova.pdf
16. Данайканич О.В. Теоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії "реклама" // http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvuu/Ekon/2010_30/statti/1_9.htm
17. Подпружнікова О. П. Характерні персонажі в телевізійній рекламі як засіб переконання // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/nzizh/2010_40/Podpruzh.pdf
18. Жаворонкова О.Р. Роль интернет-рекламы в формировании покупательского предпочтения // http://www.nbuv.gov.ua/Portal//soc_gum/Ekonk/2011_1/2011/econ_1_2011/390-393.pdf
19. Хавкіна Л. М. Іноземна та вітчизняна рекламна продукція в площині сучасного українського рекламного міфу: національно-культурний аспект // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/is/2009_10/Khavk.pdf
20. Зирка В.В. Реклама: манипулятивная игра с потребителем // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vduep_fn/2011_1/24.pdf

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 29.03.2012 08.04.22 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.618311 seconds