Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 46076
   


Автор запитання: Анна із міста: Київ :: Запитання: 27716  
Анна запитує:
Доброї ночі, допоможіть будь ласка знайти публікації, статті за останні 3 роки про етичні аспекти впливу реклами на людей, проблеми впливу реклами та шляхи вирішення. Якщо можна у електронному вигляді. Дякую!
Наша відповідь:
Шановна Анно! Пропонуємо ознайомитися з наступною інформацією:
Взаимоотношения рекламы и общества.-Режим доступа: http://referatwork.ru/osnovi_reklami/section-2-5.html
Влияние рекламы на общество.-Режим доступа: http://planetadruzey.com/articles/art_view.php?id=2463
Механізм впливу реклами на людину.-Режим доступу: http://toplutsk.com/articles-article_295.html
СОЦІАЛЬНИЙ КОНТЕКСТ МАНІПУЛЯЦІЙНОГО ВПЛИВУ РЕКЛАМИ.-Режим доступу: http://h.ua/story/48583/
Хавкіна Любов. ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА ЯК МІФ ПРО СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНУ СФЕРУ БУТТЯ СОЦІУМУ В АСПЕКТІ ЕТИКИ.-РЕЖИМ ДОСТУПУ: HTTP://WWW.NBUV.GOV.UA/PORTAL/SOC_GUM/ZPNDZP/2008/CHAWKINA_L.HTM
ЭТИКО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ РЕКЛАМЫ.-Режим доступа: http://www.madrace.ru/psichologiya-kommertsii/kurs-reklama-v-kommercheskoy-deyatelnosti/etiko-psichologicheskie-aspekti-reklami
Весельська Л. Особливості впливу політичної реклами на формування громадської думки в період підготовки та проведення виборчих кампаній // Вісн. Книжк. Палати.-2008.-№10.-С.45-48.
Джига Т. В. Методи та технології впливу політичної реклами (на прикладі передвиборної кампанії): Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка — К., 2003. — 21с.
Дзикевич С.А. Эстетика рекламы.-М.:Гардарики, 2004.-229с.
Резепов, И.Ш. Психология рекламы и PR : учеб. пособие / И.Ш. Резепов. - М. : Дашков и К°, 2008. - 222 с.
Сингаївська А.В. Категорія етикетизації в рекламному дискурсі / А.В. Сингаївська, С.К. Топачевський // Вісн. Житомир. держ. ун-ту. — 2008. — N 42. — С. 185-188. — Бібліогр.: 18 назв.
Уэллс, У. Реклама. Принципы и практика : пер. с англ. / У. Уэллс, С. Мориарти, Дж. Бернетт. - 7-е изд. - СПб. : Питер : Питер Пресс, 2008. - 733 с.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 1.04.2012 01.11.49 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.152332 seconds