Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 46076
   


Автор запитання: Олександр із міста: Київ :: Запитання: 27735  
Олександр запитує:
Доброго дня!Бренд маркетинг сучасного ранку фінансових послуг в Україні.Дякую Вам!Чудового дня!
Наша відповідь:
Доброго дня, Олександре!
Пропонуємо Вам переглянути настурні джерела:
Анхолт, Симон. Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с.
Балабанова, Людмила Веніамінівна. Бренд-менеджмент підприємств в умовах маркетингової орієнтації [Текст] : монографія / Л. В. Балабанова, Я. В. Приходченко ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : [РВВ ДонНУЕТ], 2010. - 200 с.
Бондаренко А. Ф. Маркетинговые исследования приоритетных направлений брендинга в деятельности банков // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. — Суми, 2005. — Т.14. — С.115–120.
Брендинг в управлении маркетинговой активностью [Текст] / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с.
Брендинг та ребрендинг в умовах сучасних промислових виробництв / О.С. Тєлєтов // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Логістика. — 2010. — N 690. — С. 463-468.
Гейер, Геннадий Валерьевич. Брендинг в инновационной стратегии предприятия / Г.В.Гейер, А.В.Ландик; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. — Донецк: Норд-Пресс, 2006. — 136 с.
Дейнега І. О. Теоретико-прикладні аспекти формування та розвитку брендінгу в маркетинговій діяльності підприємств // Економіка та менеджмент. — Рівне, 2011. — Вип. 5–6. — С.32–39.
Зюкова И. А. Роль маркетинговых исследований, брендинга и аудита в снижении трансакционных издержек // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2003. — Вип.185, т.4. — С.863–870.
Кендюхов О. В. Класифікація маркетингових стратегій на основі бренд-підходу // Економіка. Менеджмент. Підприємництво. — Луганськ, 2005. — N13, ч.2. — С.90–96.
Кендюхов, Олександр Володимирович. Паблік рилейшнз в корпоративному брендингу: механізм управління та методологія оцінки [Текст] : монографія / О. В. Кендюхов, К. Ю. Ягельська ; Донец. нац. техн. ун-т. - Донецьк : [б. в.], 2010. - 225 с.
Мороз, Олег Васильович. Теорія сучасного брендингу / О.В.Мороз, О.В.Пашенко; Вінниц. держ. техн. ун-т. — [Вінниця]: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2003. — 103 с.
Нильсон, Торстен. Конкурентный брендинг [Текст] : заставьте чужой опыт работать на себя! / Т. Нильсон ; пер. с англ. С. Жильцов. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2003. - 207 с.
Стратегія ефективного брендингу [Текст] / О. М. Азарян [та ін.] ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер (Донецька філія), 2009. - 280 c.
Трофимов, Ярослав И. Брендинг и идентификация настоящего и будущего / Ярослав Трофимов. — Одесса: ПЛАСКЕ, 2009. — 95 с.
Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 [Електронний ресурс] / Т. В. Завгородня; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2010. — 18 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2010/10ztvsmt.zip
Маркетингове управління інтелектуальним капіталом наукоємних підприємств АПК: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 [Електронний ресурс] / Д. М. Соковніна; Вінниц. нац. аграр. ун-т. — Вінниця, 2010. — 19 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2010/10SDMNPA.zip
Туристична реклама в соціокультурному просторі сучасної України: автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 [Електронний ресурс] / В.В. Кушнарьов; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2010. — 20 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2010/10kvvpsu.zip
Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 [Електронний ресурс] / Д.В. Яцюк; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2008. — 20 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2008/08ydvrpd.zip
Формування комплексу маркетингу на підприємствах-виробниках продукції плодоовочевої переробки: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 [Електронний ресурс] / Т.А. Капустіна; ВПНЗ "Європ. ун-т". — К., 2008. — 20 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2008/08ktappp.zip
Формування стратегії брендингу машинобудівного підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 [Електронний ресурс] / О.Б. Гевко; Терноп. держ. техн. ун-т ім. І.Пулюя. — Т., 2009. — 20 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2009/09gobbmp.zip
http://udau.edu.ua/library.php?pid=1239
http://intkonf.org/chmir-ov-nikulcha-va-rol-ta-znachennya-brendingu-v-ukrayini/
http://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/24511/1/3.3_Mahnoush.pdf
http://lib.uabs.edu.ua/library/Visnik/Visnik_1_(12)_2002.htm
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/bitstream/123456789/376/1/Pan_Marketyng.pdf
http://www.chamber.ua/Printed_Publications/Country_Profile_Ukr/Country-Profile-UKR-2011.pdf

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 2.04.2012 12.01.28 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.152884 seconds