Добрый день!Брэндинг и PR в финансовых организациях в условиях кризиса.Спасибо Вам,отличного дня!
Добрый день, Александр!
Предлагаем ознакомиться со следующими ресурсами:
1. Маслова Н. Бренд банку: сутність, елементи, вплив на клієнтів //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vknteu/2010_5/3.pdf
2. Приходченко Я.В. Модель бренда підприємства в умовах маркетингової орієнтації //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/inek/2011_2/169.pdf
3. Олексюк О.С. Управління брендом та мерчандайзинг //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/inek/2011_3/176.pdf
4. Дмитриковська Н. О. Використання реклами як інструменту банківського маркетингу //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Uproz/2011_15/u1115dmy.pdf
5. Башук Т. О., Косолап Н. Є. Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Mimi/2011_4_1/3_2.pdf
6. Управління підприємством в умовах інноваційної конкуренції: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 [Електронний ресурс] / Г.В. Гейєр; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 32 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2007/07ggvuik.zip
7. Іванова Є.В. Брендинг як сучасна технологія посилення конкурентних переваг фірми //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Natural/Vddma_p/2008_3.pdf
8. Муштай В.А. Вибір маркетингової стратегії підприємства для підвищення конкурентоспроможності його продукції1 //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/chem_biol/Vsnau/2011_1/32Mushtay.pdf
9. Попова Н.В., Олейникова Е.А. Финансовая реклама как способ продвижения кредитно-финансовых организаций //
http://www.rusnauka.com/16_ADEN_2010/Economics/68312.doc.htm
10. Спасение бренда в кризис: бизнес-стратегия //
http://propr.com.ua/ru/peoples/view/15138
11. PR в период кризиса, кризисный пиар //
http://www.btpr.ru/articles/11
12. Файншмидт Е.А., Юрьева Т.В., Кузнецов Б.В. Антикризисный PR //
http://kursach.by/biblioteka/menedzhment/kniga-antikrizisnyiy-pr/view.html