яна запитує:
Доброго дня. Допоможіть будь ласка з пошуком статей за 2009-2012 роки на тему проблеми побудови та проблеми функціонування системи сітьового маркетингу. Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Яно! Пропонуємо наступні документи:
Бабічева, Ганна Сергіївна. Науково-методичні підходи до вирішення маркетингових функцій аптечних мереж [Текст] : автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / Бабічева Ганна Сергіївна ; Нац. фармац. ун-т. - Х., 2011. - 23 с. : рис., табл.
Бровченко, Володимир. Технологічні інновації для роздрібних мереж: [проаналізовані інновації, які являються найбільш важливими для споживачів] /Володимир Бровченко. // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С.54-56. - (Огляд ринків).
Дейнека, Олена Євгенівна. Формування маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Дейнека Олена Євгенівна ; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Полтава, 2011. - 20 с. : рис., табл.
Дейнека, Олена Євгенівна. Формування маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Дейнека Олена Євгенівна ; Приват. вищ. навч. закл. "Європ. ун-т", Терноп. філ. - Т., 2011. - 263, [8] арк. - Бібліогр.: арк. 243-263.
Есикова, И.В. Сетевой сбыт. Как организовать глобальную дистрибьюторскую сеть. - М.:Дашков и К, 2009. - 195 с.
Есикова, И.В. Сетевой сбыт. Как организовать глобальную дистрибьюторскую сеть. - М.:Дашков и К, 2010. - 195 с.
Костинець, Ю.В. Маркетингова взаємодія на ринку посередницьких послуг //АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ . - 2011 . - № 8. - С. 26-31.
Костинець, Ю.В. Модель ринку посередницьких послуг як маркетингової системи //АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ . - 2011 . - № 6. - С. 119-123.
Маковецкий, С.А. Методические аспекты рыночных сетей: проблемы сетевых подходов взаимодействия в промышленном маркетинге //ЕКОНОМІКА ПРОМИСЛОВОСТІ . - 2009 . - № 2. - С.106-112.
Радкевич, Лариса Альбертівна. Формування торговельних марок роздрібних мереж в Україні: теоретичні та практичні аспекти [Текст] : монографія / Радкевич Л. А., Іскра О. О. ; під ред. д-ра екон. наук., проф. Азарян О. М. ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Каф. маркетингу і комерц. справи. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2010. - 160, [20] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 149-160. - 100 экз.
Сучасні тенденції розвитку роздрібної торгівельної мережі [Текст] : монографія / Азарян О. М. [та ін.] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Каф. маркетингу і комерц. справи . - Донецьк : ДонНУЕТ, 2009. - 221 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 220-221. - 350 экз.
Тамберг, Виктор. 7 принципов развития сетевого эффекта: [розглянуто феномен мережевого ефекта і можливості його використання у бізнесі] /Виктор Тамберг, Андрей Бадьин. // Отдел маркетинга. - 2011. - № 1. - С.54-59.
Топ-10 соціальних трендів молодіжного маркетингу //МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ . - 2011 . - № 1. - С. 27-32.
Шемет А.Д. Передумови виникнення та розвитку нових форм торгівлі: [розглядаються засади і передумови виникнення таких нових торгівельних форм в Україні, як торгівля поштою, телемагазин, торгівля через мережу Internet, мережевий маркетинг та інших, що з'явилися в умовах пострадянського періоду за прикладом розвинутих країн і стають дедалі популярнішими серед українського споживача] /А.Д. Шемет. // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. - 2010. - № 2. - С.228-233.
Ширяєв, В. Правила маркетингового руху //МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ . - 2011 . - № 3. - С. 29-34.
|