Доброго дня! Допоможіть будь ласка знайти матеріали з предмету "МАркетинг" для роботи на тему "Аналіз реально діючого підприємства в системі 4P".
Щиро Вам дякую!!!
Еллано,перегляньте, будь ласка, такі матеріали:
Бізнес-план малого підприємства
http://ua-referat.com/Бізнес-план_малого_підприємства
Должанский И., Крачковская Н. ОСОБЕННОСТИ МАРКЕТИНГА АНИМАЦИОННЫХ ФИЛЬМОВ И ДУАЛИЗМ ВИДЕОПРОДУКТА
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Mimi/2011_4_2/2_2.pdf
КолбусьВ.М. МІСЬКА ГРА ЯК ПРОДУКТ МАРКЕТИНГУ МІСТА
http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/11342/1/14.pdf
Комплекс маркетинга "4Р" - Техника продаж
http://sales-doc.org.ua/komplex-marketinga.html
Концепція 4 –«Р» та її сучасні аспекти перетворення в 4 «С»(на прикладі «УкрАВТО»)
http://www.br.com.ua/diplom/Managment/49958.htm
Концепція «4P» з точки зору маркетингового підходу та реклами
http://optima-pr.com.ua/node/104
Концепція 4P
http://ua-referat.com/Маркетингове_дослідження_конкуренції_на_ринку_морозива.doc
ЛЕВІНА М.О.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ
http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vcpi/TPtEV/2010_5/statti/Levina.pdf
Маркетингова діяльність підприємства на прикладі ЗАТ "Управління по реконструкції та будівництву м. Києва"
http://referatwork.ru/refs/source/ref-118578.html
Методика 4P (журнал "Генеральный директор", №3 2008)
http://www.classs.ru/digest/marketing/marketing59.html
Модель 4P
http://marketopedia.ru/6-kompleks-marketinga.html
НИЖНИК І.В.ДІАГНОСТИКА КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ:
МЕТОДИ ТА МОДЕЛІ
http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vchnu/Ekon/2009_5_2/135-138.pdf
Таблиця 1 – Розвиток змісту комплексу маркетингу
http://library.kpi.kharkov.ua/Vestnik/2010_5/statti/Levina.pdf
Урбан В.В.Теоретико-методологічні основи маркетингового забезпечення
регіонального відтворення
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Nvbdfa/2010_2/urban.pdf
ЧеботарьовВ. А., КобиляцькийО. П.
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ЗЕРНОПРОДУКТОВОГО ПІДКОМПЛЕКСУ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ПРОДОВОЛЬЧОЇ КРИЗИ
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Evd/2010_3/23.pdf