Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45993
   


Автор запитання: Наталія із міста: Київ :: Запитання: 28330  
Наталія запитує:
Доброго дня! Допоможіть будь-ласка підібрати літературу(дисертації, монографії, книги)за темою: «Диференційований підхід до розроблення і використання дидактичних матеріалів з географії в основній школі».
Наша відповідь:
Пропонуємо інформацію:

Методика навчання географії.- Режим доступу:
http://geografica.net.ua/publ/galuzi_geografiji/metodika_vikladannja_geografiji/metodika_navchannja_geografiji/35-1-0-1062

Акимова Н.О., Козлова Т.Н. Индивидуальность учащегося и индивидуальний подход \ Знание, 1992. № 3.
Арапов А.І. Диференціація навчання в історії вітчизняної педагогіки і школи. - К.: МДПУ, 2003, - 243 с.
Бабанский Ю.К. Учёт возрастных и индивидуальных особенностей школьников в учебно-воспитательном процессе // Нар. образование. - 1982.-№5.- С.111.
Бударный А.А. Индивидуальный подход в обучении. "Советская педагогика" 1965,№ 7.
Бухаркина М.Ю. Технология разноуровневого обучения. "Иностранные языки в школе", №3, 2003 год.
Вайсбурд М.Л. Кузьмина Е.В. Роль индивидуальных особенностей учащихся при обучении иноязычному устноречевому общению. "Иностранные языки в школе", №1-2, 1999год.
Володько В. М. Індивідуалізація й диференціація навчання: понятійно-категорійний аналіз // Педагогіка і психологія. - 1997. - № 4. - 356 с.
Галузинский В.М. Индивидуальний подход в воспитании учащихся. К.: Радянська школа, 1982. - 150 с.
Державний стандарт початкової загальної освіти. - К., 2005.
Кирсанов А.А. Индивидуализация учебной деятельности, как педагогическая проблема. М.: Педагогика, 1982. - 222 с.
Кремень В.Г. Сучасна освіта в контексті реформування // Учитель. - 1999. - № 11-12. - С. 18-21.
Мясников А.И. Проблемы повышения эффективности общего среднего образования.
Освітні технології. Редакція О.М. Пєхоти// Київ "А.С.КЛ 2002.
Осмоловський І.М. Організація диференційованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. М.: Изд. "Інститут практичної психології", НВО "МОДЕК", 1998, - 137 с.
Підласий І.П. Педагогіка: Новий курс: Учеб. для студ. вищ. навч. закладів: В.2 кн. - М.: Гуманит. вид. Центр ВЛАДОС, 2002 - 576 с.
Педагогіка: теорія та історія: Навч.посібник. - К.: Вища шк., 1995. - 237с.
Педагогика. Учебник для вузов - СПб,: Питер, 2001. - 304с. - ( Серия "Учебник нового века").
Педагогика: Учеб. пособие. 2-е узд., перераб. и доп. - М.: Высш. шк., 1990. - 576 с.
Полат Е.С. Разноуровневое обучение. "Иностранные языки в школе", №6, 2000 г, С. 6.
Полат Е.С. Разноуровневое обучение. "Иностранные языки в школе"№1, 2001 г, С. 4.
Про концепцію державного стандарту загальної середньої освіти та проект базового навчального плану загальноосвітньої школи//
Програми для середньої загальноосвітньої школи. 1-4 класи. - К.: Початкова школа, 2006. - 462 с.
Рабунский Е.С. Индивидуальний подход в процессе обучения школьников.
Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: Підручник для студентів педагогічних факультетів. - К.: Генеза, 2002. - 496 с.
Савченко О.Я. Основні напрями реформування шкільної освіти. // Шлях освіти. - 1998. - №1. - С.2-6.
Сластенін В. А. та ін Педагогіка: Учеб. посібник для студ. вищ. пед. навч. закладів / В. А. Сластьонін, І. Ф. Ісаєв, Є. Н. Шиянов; Під ред. В. А. Сластенина. - М.: Видавничий центр «Академія», 2002. - 576 с.
Теорія і методика виховання: Навч. Посібник. - К.: Вища шк., 1997. - 307.: іл.
Терещук Г. Теоретичні засади методичної системи індивідуалізованого навчання. // Трудова підготовка в закладах освіти. 2005. - №1. С. 3-5

.: Розділ: Загальні :: 27.05.2012 11.33.07 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.155493 seconds