Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45993
   


Автор запитання: Ганна із міста: Хмельницький :: Запитання: 28428  
Ганна запитує:
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти літературу для написання дипломної роботи на тему: "Формування просторової уяви учнів молодших класів на уроках природознавства". Щиро дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Ганно!
На жаль, дуже мало конкретної інформації за Вашим запитом (у доступних нам джерелах). Можливо, корисними будуть наступні:
Горобець, Юрій Іванович. Фрактальна геометрія у природознавстві : навч. посіб. / Ю.І.Горобець, А.М.Кучко, І.Б.Вавилова; НАН України [та ін.] — К.: Наук. думка, 2008. — 230 с.
Гурідова Л. О. Сучасні підходи до організації уроків природознавчої спрямованості в початкових класах // Якісна освіта XXI століття: проблеми і пошуки. — Донецьк, 2009. — Т.2: Гуманітарні науки. — С.161–163.
Жаркова, Ірина. Використання пізнавальних завдань під час формування природничих знань в учнів 3-4 класів [Текст] / І. Жаркова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Серія: Педагогіка. - Тернопіль, 2006. - Вип. 3' 2006. - С. 101-104.
Іванова Л. С. Взаємозв’язок уроків математики та природознавства у початкових класах // Екологічна освіта та виховання учнівської молоді. — Кам’янець-Подільський, 1998. — С.60–62.
Ільчишин Н. Цікаве природознавство (4 клас) : [розробки уроків] / Н. Ільчишин // Почат. шк. – 2010. – № 8; № 10. – С. 39 – 42; 33 – 35.
Кравець, Ліна. Нетрадиційні форми вивчення природознавства в початковій школі [Текст] / Л. Кравець // Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість : Збірник матеріалів VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції, Київ, 12-13 травня 2005 р.: У 6 т. - Київ : Вид-во Європейського ун-ту , 2005. - Т. 4. - С. 93-95
Кулініч, О. М. Комбінування елементів різних методик у викладанні біології, екології та природознавства / О. М. Кулініч // Біологія. - 2009. - N 13. - С. 3-7.
Коваленко, Д. Інтегровані уроки з математики та природознавства [Текст] / Д. Коваленко // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 10. - С. 28-33
Крутій В. Використання дидактичних ігор на уроках математики і природознавства у початкових класах // Гуманізація навчально-виховного процесу. — Слов’янськ, 2006. — Вип.31. — С.209–215.
Методика викладання курсу «Я і Україна. Природознавство» та сільськогосподарської праці (теоретичні основи) : навч.-метод. посіб. у схемах, табл., рис., для студ. пед. ф-тів вищ. навч. закл. та класоводів. / Біда О. А., Зорочкіна Т. С., Кучай Т. П., Чичук В. М.; М-во освіти і науки, молоді і спорту України, Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2011. — 319 с.
Методика навчання біології та природознавства : практикум для студ. вищ. пед. навч. закл. біол. спец. / Мороз І. В. [та ін.] — К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. — 143 с.
Мироненко, С. Природознавство. Диференційований підхід / С. Мироненко // Початкова освіта (Шкільний світ). – 2007. - N 12. - С.20-23
Мовчан, Станіслав Петрович. Методологічні принципи та проблеми сучасного природознавства : [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / С. П. Мовчан, О. К. Чаплигін; М-во освіти і науки України, Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х.: ХНАДУ, 2008. — 260 с.
Прищепа Лариса. [Природознавство в початкових класах] : [Добірка статей] // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2000.- 23. - С.1-24.
Розвиваємо творчі здібності дітей з природознавства : (робота з обдарованими дітьми): 3 кл. / [уклад.: Фінько Г. М., Галас А. В.] — Кам’янець-Поділ.: Сисин О. В.: Абетка, 2010. — 139 с.
Чорногор, Леонід Феоктистович. Природознавство : інтегруючий курс: [навч. посіб.] / Л. Ф. Чорногор; М-во освіти і науки України, Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. — Пер. з рос. 2-го допов. вид. — Х.: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2008. — 521 с.
Шевчук К. Д. Методика викладання природознавства в початкових класах : навч. посіб. [для студ. пед. спец.] / К. Д. Шевчук, М. Г. Іванчук; М-во освіти і науки України, Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. — Чернівці: Чернів. нац. ун-т, 2010. — 167 с.
Ярита, Ірина Іванівна. Методичні рекомендації до програми з навчальної (польової) практики з природознавства і краєзнавства в системі підготовки вихователя дошкільного закладу та вчителя початкових класів / І. І. Ярита, Т. М. Алдонова; М-во освіти і науки України, Держ. закл. «Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка» — 2-е вид., випр. і допов. — Луганськ: ДЗ «ЛНУ ім. Т. Шевченка», 2010. — 124 с.
http://ua-referat.com/Формування_у_молодших_школярів_уміння_спостерігати_в_процесі_проведення_екскурсії

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 29.06.2012 20.06.33 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.158723 seconds