Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46217
   


Автор запитання: Анна із міста: Глухів :: Запитання: 28621  
Анна запитує:
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти інформацію для роботи на тему "Читання як засіб навчання інших видів мовленнєвої діяльності в процесі вивчення іноземної мови". Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Анно!
Пропонуємо звернутися до наступних джерел:
1. Дидактичні засади навчання іншомовного читання молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 [Електронний ресурс] / Т.М. Яблонська; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2004. — 21 с. http://www.nbuv.gov.ua/ard/2004/04ytmcms.zip
2. Методика навчання студентів вищих немовних навчальних закладів читання англійською мовою для ділового спілкування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 [Електронний ресурс] / Ю.В. Дегтярьова; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2006. — 22 с. http://www.nbuv.gov.ua/ard/2006/06dyvmds.zip
3. Навчання англомовного читання та аудіювання із застосуванням аудіокнижок художніх творів (середня загальноосвітня школа з поглибленим вивченням іноземної мови): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 [Електронний ресурс] / В.В. Черниш; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2001. — 21 с. http://www.nbuv.gov.ua/ard/2001/01cvvaht.zip
4. Станкевич Н. Види мовленнєвої діяльності в аспекті лінгводидактики // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Timvum/2007_2/6. Stankevych.pdf
5. Пономарьова Г. М. Використання художніх текстів на уроках домашнього читання з іноземної мови // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vlush/Filol/2011_17/27.pdf
6. Тарнопольський О. Б. Принцип інтегрованості навчання різних видів мовленнєвої діяльності у викладанні іноземних мов для спеціальних цілей у немовних ВНЗ // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Go/2012_2/Tarnopol.pdf
7. Самойлюкевич І., Козачок О. Навчання читання на старшому етапі загальноосвітньої школи з урахуванням елементів індивідуалізації // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/vg/2002_9/48_9.pdf
8. Онуфрієва І.Л., Онуфрієва Л.А. Структура іншомовної мовленнєвої діяльності: психологічний аспект // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspl/2011_13/173-184.pdf
9. Мацько Д. С. Організація індивідуального читання студентів у процесі викладання англійської мови як другої спеціальності // http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/nvvnu/filolog_mov/2011_5_2/R2/Matsko.pdf
10. Механікова О. О. Психологічна сутність навчання читання студентів немовних спеціальностей професійно орієнтованих текстів англійською мовою // http://cibs.ck.ua/files/scipub/mekhanikova51.pdf
11. Власенко Л.В., Сушко І.А., Божок Н.О. Загальна характеристика навчання читання на заняттях з іноземної мови // http://www.rusnauka.com/14_NPRT_2011/Pedagogica/5_86779.doc.htm

.: Розділ: Освіта :: 13.09.2012 15.54.40 :.
.: :.
   

Generated in 0.163802 seconds