Доброго дня. Допоможіть будь ласка в підборі літератури до диплому на тему "Редагування невербальних комунікаційних компонентів у соціальній рекламі в Україні, стан, перспективи". Наперед вдячна.
Доброго дня, Мар'яно!
На жаль, більш-менш відповідних джерел за темою Вашого запиту нам знайти не вдалося. Ознайомтеся із джерелами, де розглядаються і "невербальні компоненти" реклами - можливо, вони будуть для Вас корисними:
1. Качинська А.І. Інтернет-технологія ефективності сучасної віртуальної реклами //
http://www.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_Gum/Dtr_sk/2010_2/files/SC210_40.pdf
2. Васильєва Л. А. Соціально-філософська концептуалізація реклами //
http://www.lib.ua-ru.net/inode/8881.html
3. Пастушенко О.В. Реклама як системоутворювальний елемент соціальної комунікації //
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_sk/2011_1/files/SC111_27.pdf
4. Лаврик О.В. Соціальна реклама в сучасному медіапросторі: методологічні аспекти дослідження //
http://www.nbuv.gov.ua/PORTAL/Soc_gum/is/2010_11/Lavryk.pdf
5. Рогожина В.В. Місце реклами в системі соціальних комунікацій //
http://www.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_Gum/is/2010_12/Rogozhyn.pdf
6. Онуфрієнко, Г., Черневич, А. Термін комунікація в поняттєвому вимірі й лінгвістичному контексті //
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/6993
7. Луценко К.В. Політична реклама як іміджева технологія у системі комунікації та маркетингу //
http://www.lib.ua-ru.net/inode/17698.html
8. Чуланова, Г.В., Разуваєва А.Д. Лексико-граматичні, семантичні та прагматичні особливості рекламних текстів Інтернету //
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12995
9. Грушевская Ю. Вербальная и невербальная реализация современной рекламной коммуникации //
http://www.nbuv.gov.ua/PORTAL/soc_gum/Nz/89_5/statti/43.pdf
10. Шарков Ф.И. Основы теории коммуникации //
http://iub.at.ua/_ld/0/61_.__.pdf
11. Володина Л.В., Карпухина О.К. Деловое общение и основы теории коммуникации (спец. 350400): Учебно-методическое пособие. - СПб.: СПбГУТ, 2002. - 56 с. //
http://window.edu.ru/resource/430/63430
12. Геворгян А. Э. Формирование общественного мнения средствами массовой коммуникации в современной России //
http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/206843.html
.: Раздел:
Культура. Искусство. Пресса :: 21.09.2012 12.16.34 :.
.:
:.