Лимит вопросов на сегодня: 34 .:. Вопросов в базе: 46217 |
|
|
|
Печатная версия
Автор вопроса: Анастасия из города: Херсон :: Вопрос: 28780 |
Анастасия спрашивает:
1.Психічні стани суб'єктів процесу обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі.
2.Роль та значення позитивних психологічних контактів і емоцій у споживачів ГТК.
3.Тактика обслуговування на етапах здійснення замовлення.
4.Скарги та конфлікти при обслуговуванні споживачів.
5.Єдність етики і психології в сервісній діяльності ГРК
6.Організація-технологічна культура в структурі культури обслуговування.
7.Організація курортної справи в ГТК.
Література ссилки.
Наш ответ:
|
|
|
|