Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 34 .:. Вопросов в базе: 46217
   


Автор вопроса: Анастасия из города: Херсон :: Вопрос: 28780  
Анастасия спрашивает:
1.Психічні стани суб'єктів процесу обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі. 2.Роль та значення позитивних психологічних контактів і емоцій у споживачів ГТК. 3.Тактика обслуговування на етапах здійснення замовлення. 4.Скарги та конфлікти при обслуговуванні споживачів. 5.Єдність етики і психології в сервісній діяльності ГРК 6.Організація-технологічна культура в структурі культури обслуговування. 7.Організація курортної справи в ГТК. Література ссилки.
Наш ответ:

.: Раздел: Прочее :: 28.09.2012 19.16.24 :.
.: Херсонська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.167744 seconds