Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45993
   


Автор запитання: Татьяна Лихожон із міста: м.Херсон :: Запитання: 29101  
Татьяна Лихожон запитує:
Добрый день!Пожалуйста,помогите составить полный список литературы на тему:"Вопросы детской одаренности в педагогической и методической литературе".По возможности,аннотированный.Если можно - общий список украинских и российских авторов. Буду очень благодарна.
Наша відповідь:
Доброго дня, Татьяна Лихожон!
Предлагаем Вам следующий список литературы:
1. Гільбух Ю. З. Розумово обдарована дитина: психологія, діагностика, педагогіка: Пер. з рос. – К.: Віпол, 1993. – 75 с.
2. Здоровье ребенка / ред. Г. Захарова ; пер. с англ. У. Сапцина. - М. : Лабиринт Пресс, 2008. - 293 с. : ил., фот.цв. - (Библиотека здоровья).
3. Матюшкин А.М. Загадки одаренности : проблемы практической психологии / А. М. Матюшкин. - М. : Школа-Пресс, 1993. - 128 с. - (Б-ка журнала "Вопросы психологии").
4. Одаренные дети : сборник / ред.: Г. В. Бурменская, В. М. Слуцкий ; пер.с англ. Д. А. Линник. - М. : Прогресс, 1991. - 376 с.
5. Пальчевський С.С. Акмеологія : Навч. посібник для вузів / С. С. Пальчевський. - К. :Кондор, 2008. - 398 с.
6. Первушина О.В. Здібності дитини. Як виявити і розвинути? : книга для розумних батьків : пер. з рос. / О. В. Первушина. - Х. : Основа, 2009. - 285 с. : іл. - (Краща книга про дитину)
7. Самые популярные методики воспитания / сост. В. Перов. - Х. ; Белгород : Клуб семейного досуга, 2010. - 320 с. - (Заботливым родителям).
8. Юдина С.Д. Анализ проблемы творчества в гуманистической психологии. – М., 2007.
******************
1. Бабаева Ю.Д.Современные тенденции в исследовании одаренности / Ю. Д. Бабаева // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. - 2008. - N 2. - С. 154-168.
2. Богоявленская Д.Б.Одаренность : ответ через полтора столетия / Д. Б. Богоявленская // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. - 2010. - N 3. - С. 3-17.
3. Бойко Т.П. Робота з обдарованими дітьми / Т.П. Бойко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2004. - N7. - С. 23-24.
4. Волощук В.Здібнісна природа інтелектуальної обдарованості / В. Волощук, І. Волощук, В. Шепотько // Рідна школа. - 2009. - N 11. - С. 33-38.
5. Волощук І. Програми для обдарованих і талановитих школярів / І. Волощук, В. Шепотько // Рідна школа. - 2005. - N1. - С. 70-71.
6. Грабовский А.И. К вопросу о классификации видов детской одарённости / А.И. Грабовский // Педагогика. - 2003. - № 8. - С. 13-18.
7. Драчук І.І.Завдання педагога - плекати обдаровання / І. І. Драчук // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - 2007. - N 11. - С. 10-11.
8. Ермолаева-Томина Л.Б. Опыт экспериментального изучения творческих способностей // Вопросы психологии. – 1977. – № 4. – С. 74-78.
9. Завгородня О.В.Своєрідність художньо обдарованої особистості та гендерні аспекти її самоздійснення / О. В. Завгородня // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 1. - С. 9-13.
10. Комаровська О.Розпізнати унікальність кожної дитини : (Індентифікаційно-діагностичне заняття / О. Комаровська // Мистецтво та освіта. - 2011. - N 4. - С. 54-58.
11. Концепція Національного центру обдарованої дитини // Рідна школа. - 2009. - N 2/3. - С. 64-68.
12. Корнилов С.Современные средства диагностики интеллектуального потенциала : кросс-культурная адаптация зарубежных методических комплексов / С. Корнилов, С. Смирнов, Е. Григоренко // Вестник Московского университета. Серия 14. - 2009. - N 4. - С. 55-66.
13. Кушнір В.Пошуки науково-практичних підходів у дослідженні феномену дитячої обдарованості / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова // Рідна школа. - 2009. - N 4. - С. 66-69. - Бібліогр.: с. 69.
14. Мисовська Г.Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська // Рідна школа. - 2012. - N 8/9. - С. 42-46.
15. Моляко В.Творча та інтелектуальна обдарованість у структурі особистості професіонала / В. Моляко // Рідна школа. - 2011. - N 12. - С. 7-11.
16. Порох Л. Робота зі здібними та обдарованими дітьми: організаційно-управлінський аспект / Л. Порох, Н. Осінна // Рідна школа. - 2011. - N 3. - С. 39-42.
17. Пузиревич К.Програма виявлення та розвитку обдарованості / К. Пузиревич // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - N 3. - С. 34-36.
18. Суходимцева А.Одаренные дети: практика педагогического проектирования / А. Суходимцева // Воспитание школьников. - 2011. - N 5. - С. 14-17.
19. Тарасова С.Ю. Опыт консультативного наблюдения одаренных детей / С.Ю.Тарасова // Психологическая наука и образование. - 2002. - № 1. - С. 59-63.
20. Чистякова Г.Д. У истоков психологии одаренности : (Критика на книгу под редакцией А.М. Матюшкина) / Г. Д. Чистякова // Вопросы психологии. - 2007. - N 6. - С. 161-163.
21. Шепотько В.П. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів : (Навчально-методичний посібник) / В.П. Шепотько, І.С. Волощук // Рідна школа. - 2006. - №2. - С. 27-54. - Бібліогр.: С.54.
22. Щербаков Р.Н.Уроки Ломоносова для одаренной личности / Р. Н. Щербаков // Педагогика. - 2011. - N 8. - С. 15-21. - Бібліогр.: 7 назв.
Всего хорошего!

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 25.10.2012 15.59.44 :.
.: Центральна бібліотека ім. М.Л.Кропивницького ЦБС для дорослих м. Миколаєва :.
   

Generated in 0.154823 seconds