Шановний Володимире! Пропонуємо Вашій увазі наступну інформацію:
Дегтярьова Г. А. Гуманізація навчального процесу в основній школі засобами інформаційних технологій (на прикладі предметів гуманітарного циклу) : дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 313арк. — Бібліогр.: арк. 182-198.- Режим доступу:
http://disser.com.ua/content/244707.html
Кононенко В. Проблема гуманізації викладання літератури (на матеріалі творчості Олеся Гончара). – Режим доступу:
http://www.ukr-in-school.edu-ua.net/id/144
Концепція навчання української мови в системі профільної освіти. – Режим доступу:
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:Dvu3FoO7duwJ:kristti.com.ua/upload/file/Metodichni_recomendacii/koncmovnosv_tiprof.doc гуманізація навчання на уроках української мови та літератури&hl=ru&gl=ua&pid=bl&srcid=ADGEESgcc0Nouy07mhwjvxD5fh43EK5CHel3kSKFeDmeQgEPHKZdkvQPJeCUlzHNwKlhENuTT5STes6ZahOLxneoQ-4fkZXsJmHeQRVR7bXpAC4p69veqmsf6k3R00iyGBC38I82ytAR&sig=AHIEtbSlXho1FOYpoqzdwoV7U44hl23cxQ
Макарова Т.М., ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО СВІТОГЛЯДУ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ. – Режим доступу:
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:d-6LP14Js9wJ:www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vznu/fil/2010_2/194-199.pdf гуманізація навчання на уроках української мови та літератури&hl=ru&gl=ua&pid=bl&srcid=ADGEEShrc2s9mcF17awCvNkRndD4fKg71cPefVWSknYBOpZ6t0gces_HJEuTge2Eg83eHpBDLuU67UDshxj1nU_-PMAQehuUY0cJ6ZwcTnvLCb5dSYbfZanOhkbIxIO3hRIED5TiNTZ5&sig=AHIEtbRBZlEuHyJ6LD1AJRXkKXU1YZzPvQ
Мішкурова В.Ф., ІВАН ОГІЄНКО ПРО ГУМАНІЗАЦІЮ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. – Режим доступу:
http://studentam.net.ua/content/view/7899/97/
Педагогічна ідея вчителя. – Режим доступу:
http://berezne.libr.rv.ua/agro-tech/dosvidukr.htm
Федчик В.А. Мова, спілкування і гуманізація
як чинники соціально-етичного розвитку учнів. – Режим доступу:
http://www.rusnauka.com/22_NIOBG_2007/Pedagogica/25158.doc.htm
* * *
Білоусова Л.І. Гуманізація навчального процесу в основній школі засобами інформаційно-комунікаційних технологій (на прикладі української мови та літератури) : навчальний посібник / Л.І.Білоусова, Г.А.Дегтярьова. – Харків : Факт, 2010. – 276 с.
Грищенко О. Особистісно-зорієнтоване навчання на уроках української літератури //Українська мова та література в школі. -2001. -№11.
Дегтярьова Г. Оновлене звучання традиційного уроку: Конструювання уроків з використанням інформаційних технологій в умовах гуманізації освіти // Укр. мова й л-ра в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 2. - С.34-44.
Коростельов В. В. Формування ключових компетенцій учнів на основі психолого-педагогічної діагностики особистості учня (на уроках української мови та літератури) / В.В. Коростельов // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2008. – № 16 – 18. – С. 86 – 90.
Мартинюк Т.О. Виявлення і розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури як складова сучасної методики викладання/ Т.О.Мартинюк //Обдарована дитина. - 2010. - №2. - С.26-27.
"Мова і культура", Міжнародна наукова конференція (6 ; ).
Матеріали Шостої міжнародної наукової конференції "Мова і культура" [Текст] : в 5 т. / заг. ред. С. Б. Бураго ; Інститут міжнародних відносин Київського ун-ту ім. Т.Шевченка, Інститут української мови НАН України. - К., 1998 . - (Бібліотека журналу "Collegium").
Т. 5 : Проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури. - К. : [б.в.], 1998. - 134 с.
Проблеми гуманізації навчання і культурологічний підхід до викладання мови і культури. — К., 2000. — 246 с. — (Мова і культура: Наук. щоріч. журн.).
Рева Ю.Гуманізація нвчально-виховного процесу – ефективна умова розвитку учня як особистості // Рідна школа. – 2005. - №8. – С.66-69.