Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45972
   


Автор запитання: Наталья із міста: Мариуполь :: Запитання: 29131  
Наталья запитує:
Здравствуйте!Помогите,пожалуйста,найти информацию для курсовой по теме "перспективные направления рекламной деятельности".Большое спасибо!
Наша відповідь:
Добрый день, Наталья!
Смотрите ответы на похожие вопросы – Віртуальна бібліографічна довідка – Розширений пошук – Пошук по номеру запитання-28645,28074, 27682.
Дополнительно предлагаем следующие источники:
Балабанова, Людмила Веніамінівна. Рекламний менеджмент : підручник. / Балабанова Л. В., Юзик Л. О.; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Каф. маркетинг. менедж. — Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. — 415 с.: іл., табл. — (Школа маркетингового менеджменту).
Головенко О. Брендинг як перспективний напрямок розвитку реклами в Україні // Україна в глобальному середовищі: нові алгоритми управління економікою. — Чернівці, 2002. — С.365–370.
Добрянська О. А. Оцінка ринку реклами: проблеми та перспективи розвитку (на прикладі Львівщини) // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. — Львів, 2003. — Вип.5 (43), ч.1: Регіональна політика: досвід Європейського Союзу та його адаптація до умов України. — С.420–430.
Зинченко А. В. Перспективы развития рынка рекламы как маркетинговой коммуникации в современных условиях в СМИ на примере телевидения // Ученые записки. — Симферополь, 2005. — Т.18 (57), N3: Филология. — С.108–112.
Кара Н. І. Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвитку // Вісник. — Львів, 2010. — N 690: Логістика. — С.297–302.
Макаренко П. М. Основні засади формування та розвитку рекламного ринку // Вісник. — Х., 2010. — Вип. 104: Економічні науки. — С.24–31.
Микитенко, Людмила Андріївна. Державний контроль рекламної діяльності в Україні / Л. А. Микитенко; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К.: КНТЕУ, 2011. — 141 с.
Новаківський І. І. Мобільна реклама та перспективи її розвитку // Вісник. — Львів, 2010. — N669: Логістика. — С.212–217.
Подорожная, Людмила Валентиновна. Теория и практика рекламы : учеб. пособие. / Л. В. Подорожная. — М.: Омега-Л, 2011. — 343 с.: ил.
Романов, Андрей Александрович. Разработка рекламного продукта : учеб. пособие. / А. А. Романов, Г. А. Васильев, В. А. Поляков. — М.: Вуз. учеб.: ИНФРА-М, 2010. — 255 с.
Солодилов, Д.Д. Новые перспективные направления рекламной деятельности / Д.Д. Солодилов // Человек, психология, экономика, право, управление: проблемы и перспективы: материалы XI междунар. науч. конф., Минск, 19 мая 2007 г. – Минск : Изд-во МИУ, 2007. – С. 85-86.
Хамініч, Світлана Юріївна. Реклама та рекламна діяльність у сучасному вимірі / [Хамініч С. Ю., Варич Ю. М., Матвієць М. В.]; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. — Д.: Маковецький Ю. В., 2011. — 143 с.
Чебанова, Ольга. Особливості управління та розвитку рекламної діяльності в Україні // Теоретико-методологічні і науково-практичні засади інвестиційного, фінансового та облікового забезпечення розвитку економіки. — Т., 2011. — Ч. 2. — С.114–116.
Юдіна Н. В. Сучасні тенденції розвитку рекламного ринку України // Економічний вісник. — К., 2007. — N4. — С.280–287.
Список літератури-http://kontrolnaja.ru/dir/marketing/160966
http://www.ebiblioteka.lt/resursai/Uzsienio leidiniai/Kaliningrad/Uchebnye_e_pub/Ekonomika/KGU_eco_59.pdf
http://patlah.ru/biznes/biz-02/rek-o-reklame/reklama-02.htm
http://referatwork.ru/osnovi_reklami_antipov/section-22.html

.: Розділ: Інше :: 28.10.2012 18.26.30 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.187373 seconds