Пропонуємо наступний матеріал:
1. Система контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи: Методичні рекомендації // Початкова школа. - 2001.- 10. - С.11-69; Початкова освіта. - 2001.- 38-39. - С.2-63.
Крім того, додатково радимо джерела:
1. Канаєвська І.М. Зміни в системі оцінювання знань учнів - вимога часу: Рек. список л-ри / І. М. Канаєвська, Т. Ф. Букшина // Освіта. - 2000.- 29 листоп.- 6 груд. - С.3.
2. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти: [Добірка статей] // Директор школи. - 2000.- 39-40. - С.3-117.
3. Критерії оцінювання навчальних досягнень у системі загальної середньої освіти: Оцінювання в школі // Освіта України. - 2001.- 7 лют. - С.3-16; Директор школи. - 2001.- 8. - С.2-16.
4. Антонець Михайло. В.О.Сухомлинський про оцінювання навчальних досягнень учнів: Вчитель // Дайджест педагогічний ідей та технологій. - 2001.- 7-8. - С.72-75.
5. Гузик М. Дванадцятибальна система: шляхи реалізації // Завуч. - 2002.- 20-21. - С.3-118.
6.
http://www.mon.gov.ua/education/average/concept.doc
7. Андрощук, Надія Володимирівна. Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури: 1-4 кл. - Тернопіль: Підручники і посібники, 2003. - 71 с.
8. Гопкінз, Дейвід. Оцінювання для розвитку школи / Гопкінз, Дейвід; Пер. з англ. Г.Вець. - Львів: Літопис, 2003. - 252 с. - (Освіта).
9. Данилко, Ольга Юріївна. Збірник рівневих завдань з української мови: 2 кл. / Данилко, Ольга Юріївна, Бондарчук, Оксана Миколаївна. - Тернопіль: Підручники і посібники, 2003. - 143 с.
.: Розділ:
Педагогіка. Психологія :: 10.05.2005 12.54.35 :.
.:
:.