Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45972
   


Автор запитання: Лілія із міста: Полтава :: Запитання: 29229  
Лілія запитує:
Доброго вечора, будь ласка, допоможіть в пошуку інформації з маркетингу на тему "Рішення відносно управління маркетинговим каналом". Заздалегідь дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Ліліє!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Балабаниць, Анжеліка Володимирівна. Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми. / А. В. Балабаниць; М-во освіти і науки України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Баранівського. — Донецьк: ДонНУЕТ, 2010. — 508 с.
Балабанова, Ірина Василівна. Маркетингові стратегії розвитку підпрємств / І. В. Балабанова, Т. Л. Мітяєва, Л. О. Попова; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х.: ХДУХТ, 2011. — 143 с.
Балабанова, Людмила Веніамінівна. Маркетинг : [підруч. для студ. вищ. навч. закл.: в 2 т.] / Л. В. Балабанова; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — 3-тє вид., переробл. і допов. — Донецьк: ДонНУЕТ, 2011– — (Школа маркетингового менеджменту).
Балабанова, Людмила Веніамінівна. Управління маркетинговою діяльністю підприємства / Л. В. Балабанова, Н. М. Гуржій; М-во освіти і науки України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Баранівського. — Донецьк: ДонНУЕТ, 2010. — 184 с.: табл. — (Школа маркетингового менеджменту).
Бойко Н. І. Роль інформаційних та комунікаційних технологій в маркетингових каналах сучасних підприємств // Вісник. — Львів, 2005. — Вип.17: Сер.: Економічна. — С.399–401.
Дроваль О. А. Вибір маркетингової політики і каналів розподілу // Альянс наук: вчений — вченому. — Д., 2011. — Т. 7 : Ефективні інструменти керування підприємством. — С. 28–30.
Корж, Марина Володимирівна. Механізм управління інструментарієм міжнародного маркетингу. Теорія і практика / М. В. Корж; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донбас. держ. машинобуд. акад. — Краматорськ: ДДМА, 2011. — 335 с.:
Лутай А. П. Значення інформаційних та комунікаційних технологій у маркетингових каналах сучасних підприємств // Торгівля і ринок України. — Донецьк, 2007. — Вип.24. — С.350–355.
Непша П. В. Теоретико-методологічні аспекти маркетингових каналів розподілу // Формування ринкової економіки. — К., 2006. — Спецвип.: Т.1. — С. 177–187.
Пилипчук В. П. Теоретико-методологічні аспекти маркетингових каналів розподілу // Вчені записки. — К., 2007. — Вип.9. — С.75–82.
Самойленко В. В. Концепція маркетингових каналів як інтеграційна складова інструментів маркетингу та логістики // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2005. — Вип.201, т.3. — С.768–776.
Холодний, Геннадій Олександрович. Розвиток управління маркетингом на підприємствах / Холодний Г. О., Шумська Г. М.; [за ред. Холодного Г. О.] — Х.: ХНЕУ, 2010. — 271 с.
Шинкаренко, Володимир Григорович. Управління маркетинговими можливостями підприємства / В. Г. Шинкаренко, О. М. Криворучко, І. С. Пипенко; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х.: ХНАДУ, 2011. — 178 с.
Моделі управління запасами у логістичних системах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 [Електронний ресурс] / І.В. Федосова; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 20 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2004/04fivzls.zip
Моделювання комунікаційно-розподільчих процесів у маркетинговому управлінні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 [Електронний ресурс] / О.А. Берсуцька; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2006/06boapmu.zip
Маркетинг: навчально-методичний посібник - Павленко А. Ф.-http://polka-knig.com.ua/book.php?book=13
http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2012_3_31_38.pdf
http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=1163
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znptdau/2011_15/15-09.pdf
http://www.csr.co.ua/pdf/Marketyng_lekcji_I_semestr.pdf
http://mer.fem.sumdu.edu.ua/content/2007_4/1_4.pdf
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/evkpi/2010/7.Mark/27_kpi_2010_7.pdf
http://pidruchniki.ws/15100827/marketing/kompleks_marketingovih_zusil_zovnishnoekonomichniy_diyalnosti_pidpriyemstva
http://mev-hnu.com/load/ix_mizhnarodna_naukovo_praktichna_konferencija/4_shljakhi_pidvishhennja_konkurentospromozhnosti_vitchiznjanikh_pidpriemstv/identifikacija_skladovikh_ta_analitichnikh_instrumentiv_efektivnogo_upravlinnja_cilovimi_rinkami_pidpriemstv/15-1-0-128

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 4.11.2012 18.03.00 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.157632 seconds