ДОБРИЙ ДЕНЬ!ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА ЗНАЙТИ ВІДПОВІДЬ НА ТАКЕ ЗАПИТАННЯ "ПРИНЦИПИ, МЕТОДИ І ФОРМИ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ РОБОТИ"
Доброго дня, Наталія!
Сайти до теми:
Теория хореографии:
http://terpsihora.net/index.php/uroki/teoriya
Курсова робота:
http://referatu.com.ua/referats/49/8374
Хореографічні заняття:
http://diarydance.com/index.php?option=com_content&view=article&id=463:2012-03-09-11-57-01&catid=52:2011-08-02-08-54-32&Itemid=40
http://librar.org.ua/sections_load.php?s=culture_science_education&id=4618&start=3
Репетиція – основна форма навчальної роботи у хореографічному колективі:
http://fmho.mdpu.org.ua/index.php?option=com_mtree&task=viewlink&link_id=1060&Itemid=0
Методика хореограф. роботи:
http://www.google.com.ua/search?ie=UTF-8&hl=ru&q=теорія хореографії#q=методи хореографічної роботи&hl=ru&prmd=imvns&ei=0yyiUNWxLIjEtAa34YCABw&sqi=2&start=10&sa=N&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=c0b50f1a6147deb6&bpcl=38093640&biw=999&bih=628
Форми і методи роботи з дитячим колективом:
http://www.google.com.ua/search?ie=UTF-8&hl=ru&q=теорія хореографії#hl=ru&gs_nf=3&pq=форми хореогр роботи&cp=21&gs_id=13y&xhr=t&q=методи хореографічної роботи&pf=p&sclient=psy-ab&oq=методи хореографічної роботи&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=c0b50f1a6147deb6&bpcl=38093640&biw=999&bih=628
Методика роботи балетмейстера:
http://zavantag.com/docs/2405/index-7762.html
Література:
Андрусенко, Л. Формирование исполнительской культуры в детских хореографических коллективах (история и современность) // Изд. доп.Изд. второе, доп.Репринт. изд : Искусство в школе. - 2008. - №2. - (Золотой фонд) ). - С. 63-67
Безлатная, Н. Школа танцев // Дошкольное воспитание. - 2012. - №3. - С. 76-81. - Методические рекомендации по организации работы обучению детей хореографии в д/с
Безлатная, Н. Школа танцев // Дошкольное воспитание. - 2012. - №3. - С. 76-81. - Методические рекомендации по организации работы обучению детей хореографии в д/с
Мартиненко, О. Впровадження засобів творчої імпровізації в систему хореографічних занять початкової школи // Початкова школа. - 2012. - №6. - С. 24-27. - Уроки, вправи
Мартиненко, О.Впровадження засобів творчої імпровізації в систему хореографічних занять початкової школи // Початкова школа. - 2012. - №6. - С. 24-27. - Уроки, вправи
Морозовська, Т. Хореографічне виховання як складова загальної освіти // Рідна школа. - 2002.- №8-9. - С.25-28
Музика, театр, хореографія у позаурочний час : спецвипуск// Шкільний світ. - 2005. – серпень (№32). - весь номер. - [Дитина - творець художнього простору. Виховання творця. Музичне виховання - форми роботи. Хореографія, види танців]
Павлюк, Т.Ідеоністична, рекреаційно-оздоровча та виховна функції в системі хореографічного мистецтва // Рідна школа. - 2009. - №2/3. - С. 56-57
Проведення занять із ритмики та хореографії // БіблІотечка вихователя дитячого садка. - 2008. - №2. - С. 95-98
Реброва, Н. Формування музично-рухових творчих здібностей у дітей дошкільного віку // Музичний керівник. - 2011. - №9. - С. 28-33
Слєсарева, О. Предмет хореографії у структурі гімназійної освіти як один із чинників гармонійного фізичного та інтелектуального розвитку школяра // Рідна школа. - 2005. - №3. – С. 57-58
Сторожук, Н. Художньо-творчий розвиток дітей засобами сучасної хореографії // Шкільний світ. - 2003. – червень (№22-24). - С.46-50
Тараканова, А. Нові форми організації хореографічного навчання // Мистецтво та освіта. - 2002.- №3. - С. 38-40
Фокина, Е. Хореография в общеобразовательной школе как средство гармонизации развития личности// Учитель. - 2002. - №6. -С.12-16
Художньо-естетичне виховання школярів : Розробка уроків з музики й образотворчого мистецтва // Шкільний світ. - 2005. – квітень (№13). - весь номер. - [Інтегрований підхід до викладення предметів художньо-естетичного циклу]