Автор запитання: ольга із міста: житомир :: Запитання: 29369 |
ольга запитує:
вплив виду навчального закладу на управління навчальною та виховною діяльністю
Наша відповідь:
Шановна Ольго, пропонуємо наступні матеріали з вашої теми.
1. Атаманчук П. С. Управління продуктивною навчально-пізнавальною діяльністю на основі об'єктивного контролю // ПЕДАГОГІКА І ПСИХОЛОГІЯ. ВІСНИК АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ. - 2004. - № 3. - С. 5-18.
2. Володько О. М. Управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів в школі І ступеня при гімназії №1 "Надія" // СВІТ ВИХОВАННЯ. - 2011. - № 3. - С. 47-52.
3. Гавриш Н. В. Організація навчально-пізнавальної діяльності дошкільника // Теорія та практика оновлення сучасної дошкільної освіти. - 2010. - С. 144-148
4. Гармаш С. А. Організація контролю творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів // Філософські та психолого-педагогічні засади управління. - 2008. - С. 232-237.
5. Гречаник О. Є. Управління виховною діяльністю в загальноосвітньому навчальному закладі. – Харків : Основа, 2009. - 190 с.
6. Зябрева С. Методи і форми виховання громадянськості студентів коледжу у позанавчальній діяльності // Донецький національний технічний університет Наукові праці. - Вип. 5(155). Ч. 2. - 2009. - С. 333-338.
7. Калинюк Н. Адаптація вихованців спеціалізованих загальноосвітніх шкіл-інтернатів засобами культурно-дозвіллєвої діяльності // ВІСНИК КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ. - 2006. - № 5. - С. 39-41.
8. Онопрієнко В. Виховання екологічної свідомості студентів-аграріїв у позаурочній діяльності // РІДНА ШКОЛА. - 2012. - № 3. - С.18-21.
9. Пометун О. Старша школа: проблеми формування змісту і організації навчальної діяльності учнів // РІДНА ШКОЛА. - 2011. - № 6. - С.3-7.
10. Потапова Н.І. Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі // ПЕДАГОГІКА І ПСИХОЛОГІЯ. ВІСНИК АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ. - 2009. - № 4. - С. 36-43.
11. Приходько В. Педагогічна технологія формування навчальної діяльності студентів як засіб забезпечення якості вищої освіти // ВИЩА ШКОЛА . - 2009 . - № 6. - С.39-47.
12. Руденко, Н.В. Організація виховної роботи у вищих технічних навчальних закладах засобами позанавчальної діяльності // Донецький національний технічний університет Наукові праці. - Вип. 5(155). Ч. 2. - 2009. - С. 329-333.
13. Савченко Д. Якісна виховна робота - запорука ефективної діяльності сучасного навчального закладу // РІДНА ШКОЛА. - 2010. - № 9. - С. 60-64.
14. Седеревічене А. Інтегрований підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у "школі-родині" // ПОЧАТКОВА ШКОЛА. - 2008. - № 3. - С. 33-38.
15. Сердюк О. Методологічні засади моделювання особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі України // ВИЩА ОСВІТА УКРАЇНИ. - 2005. - № 1. - С. 60-65.
16. Сметанський М. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів: проблеми, шляхи розв'язання // ВИЩА ШКОЛА. - 2004. - № 4. - С. 63-68.
17. Стрижак О. Управління знаннями в навчальному процесі, як системостворюючий фактор підтримки пізнавальної діяльності учнів // СВІТ ВИХОВАННЯ. - 2009. - № 4. - С.5-8.
18. Стрижак О. Є. Управління знаннями в навчально-виховному процесі, як системостворюючий фактор підтримки пізнавальної діяльності учнів // СВІТ ВИХОВАННЯ. - 2009. - № 3. - С. 31-32.
19. Сурма С. Рейтингова оцінка навчальної діяльності як необхідна умова активізації роботи з учнями // ДИРЕКТОР ШКОЛИ, ЛІЦЕЮ, ГІМНАЗІЇ. - 2010. - № 5. - С. 66-68.
20. Хлєбнікова Т. М. Управління навчальною діяльністю. – Харків : Основа, 2008. - 174 с.
21. Чернишов Д. Обгрунтування технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу в умовах регіону // Гуманізація навчально-виховного процесу. - Вип. 59 . - 2012. - С. 199-206.
22. Чернишов Д. Підготовка керівників до проектування виховної діяльності у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі // РІДНА ШКОЛА. - 2011. - № 4/5. - С. 59-64.
23. Чикун Н. Психолого-педагогічні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів // ВИЩА ШКОЛА. - 2012. - № 7. - С. 47-55.
24. Чорна К. Патріотичне виховання старшокласників у позаурочній діяльності // ШКОЛА. - 2012. - № 2. - С. 68-74.
25. Шубак Г. Поєднання форм навчальної діяльності молодших школярів у класах з малою чисельністю учнів // ПОЧАТКОВА ШКОЛА. - 2006. - № 8. - С. 38-45.
26. Ярошенко О. Організація навчальної діяльності восьмикласників із різним рівнем навчальних досягнень // РІДНА ШКОЛА. - 2005. - №№ 9/10. - С. 41-45.
|
|
|