Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45989
   


Автор запитання: Марина із міста: Біла Церква :: Запитання: 29371  
Марина запитує:
Допоможіть будь ласка знайти інформацію по дисципліні Рекламно-інформаційна діяльність підприємства за спеціальністю "Інформаційна діяльність підприємства"
Наша відповідь:
Шановна Марино!
Пропонуємо переглянути наступні матеріали:

http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sre/2011_2/251.pdf
http://pulib.if.ua/part/8576
http://buklib.net/component/option,com_jbook/task,view/Itemid,99999999/catid,238/id,10573/
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/uproz/2010_17/u1017pys.pdf
Граніш, С. Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій [Текст] / С. Граніш // Маркетинг в Україні. – 2010. – N6. – С.36?41.
Балабанова, І. В. Рекламна діяльність торговельних підприємств : проблеми та шляхи їх вирішення / І. В. Балабанова // Торгівля і ринок України. Вип. 16. Т. II : Темат. зб. наук. праць / Ред. О.О. Шубін. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2004. – С.23-29.

Дубовик, О. В. Концептуальні засади інтернет-реклами торговельного підприємства [Текст] / О. В. Дубовик // Актуальні Проблеми Економіки. – 2009. – N11. – С.71-76.

Золотухін, О. Реклама підприємства : Нюанси організації, оподаткування та обліку / О. Золотухін // Вісник податкової служби України. – 2006. – N25-26. – С.63-68.

Карпенко, А. В. Сутність та місце реклами в діяльності підприємства в ринкових умовах [Текст] / А. В. Карпенко, М.В. Хацер // Держава та регіони : журнал. – 2009. – N1. – С.70-74.

Корнєв, Ю. Інформаційне забезпечення розвитку підприємницької діяльності [Текст] / Ю. Корнєв // Вісник НАН України. — 2008. — № 5. — С. 24 – 31.

Корнєв, Ю. Г. Теоретичні аспекти інформаційного забезпечення підприємницької діяльності [Текст] / Ю. Г. Корнєв // Актуальні проблеми економіки. — 2008. — № 5. — С. 30 – 36.
Оністрат, О.В. Ефективність рекламної діяльності підприємств [Текст] / О.В. Оністрат // Актуальні Проблеми Економіки : журнал. – 2008. – N7. – С.127-132.
Реклама на підприємстві : основи законодавства, податковий та бухгалтерський облік // Вісник податкової служби України. – 2006. – N25-26. – С.31-79. – 1.

Сердюк, О.Д. Теорія та практика менеджменту [Електрон. ресурс] : Навч. посібник / О.Д. Сердюк. – К. : Професіонал, 2004. – 432 с.

Тєлєтов, О.С. Принципи проведення рекламної кампанії продукції підприємств харчової промисловості [Текст] [Електронний ресурс] / О.С. Тєлєтов, О. I. Тарасенко // Вісник Сумського державного університету. Сер. Економіка. – 2009. – N1. – С.119-129. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ.

Теорія і практика маркетингу в Україні : монографія / за ред. А.Ф. Павленко. – К. : КНЕУ, 2005. – 584 с.

Бажаємо успіхів!

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 13.11.2012 12.43.14 :.
.: Бібліотека Полтавського університету економіки і торгівлі :.
   

Generated in 0.172084 seconds