Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 46225
   


Автор запитання: дмитро із міста: конотоп :: Запитання: 29892  
дмитро запитує:
Доброго вечора. Прошу знайти 8 статтей з наукових журналів вітчизняних науковців на тему маркетингова політика розподілу.
Наша відповідь:
Доброго дня, Дмитре!
Зверніться до наступних джерел:
1. Сигида Л.О. Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sre/2012_5/293.pdf
2. Бєлоусова О.С., Клименко О.Л., Лєщина К.В. Оцінювання ефективності збутової діяльності в рамках маркетингової політики розподілу промислового підприємства // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Dtr_ep/2011_4/files/EC411_15.pdf
3. Нехай В.В. Протиріччя та спільна мета логістики і маркетингу // http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Menegment/2011_714/19.pdf
4. Сорока К.О. Вдосконалення комплексу маркетингу на підприємствах машинобудування // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vddfa/2010_2/2_Soroka.pdf
5. Рудницька О. В. Основні засади формування маркетингової політики розподілу органічної продукції в Україні / О. В. Рудницька // Економіка АПК. – 2006. – №9. – С. 126–131.
6. Андрєєва Т.Є., Опікунова Н.В., Ненахова О.О. Взаємозв’язок маркетингової політики підприємства та етапів життєвого циклу продукту // http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/nvb/2010_60/andreeva.pdf
7. Богачов В.І., Шашло Н.В. Експортний маркетинг в діяльності підприємств АПК України // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Mtip/2008_14/bogachev.pdf
8. Біловодська О.А. Форми маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/evkpi/2008/7M/2M/45.pdf
9. Глинський Н.Ю. Формування комплексу маркетингу міста // http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2008_623/09.pdf
10. Артімонова І.В. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства // http://www.nbuv.gov.ua/PORTAL/Soc_Gum/APE/2010_4/APE-2010-04/94-101.pdf
11. Дмитрів А. Я. Маркетинговий підхід до аналізу ринку послуг вищої освіти Львівщини // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Vlca/Ekon/2009_30/05.pdf

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 18.12.2012 21.03.41 :.
.: :.
   

Generated in 0.151429 seconds