Добрий день. Допоможіть мені,будь-ласка, знайти публікації на тему: Складові маркетингової комунікаційної політики. Дякую!
Шановна Ольго! Пропонуємо ознайомитися з наступною інформацією:
Зміст і значення комунікаційної політики. – Режим доступу:
http://ellib.org.ua/books/files/marketing/mark1/p4_2.html
Мамалига С.В., Зарубенко С.В. Теоретичні підходи до визначення сутності складових маркетингової комунікаційної політики. – Режим доступу:
http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=57163
Маркетингова політика комунікацій. – Режим доступу:
http://sesia.com.ua/book/126/8260.html
Маркетингові комунікації: сутність, цілі, завдання. – Режим доступу:
http://library.if.ua/book/126/8260.html
Поняття і складові комунікаційної політики. – Режим доступу:
http://marketing-helping.com/konspekti-lekcz/20-kurs-lekczj-dispiplna-qosnovi-marketinguq/369-ponyattya--skladov-komunkaczjno-poltiki.html
Складові політики комунікацій. – Режим доступу:
http://jenessi.net/marketing/216-9.3.-skladov-poltiki-komunkacjj.html
Сутність комплексу маркетингових комунікацій. – Режим доступу:
http://dismal-science.com/marketing/94-sutnst-kompleksu-marketingovih-komunkacy.html
Сутність комунікаційної політики. План маркетингових комунікацій. – Режим доступу:
http://finance-dom.ru/marketing/78/382-sutnist-komunikacijnoї-politiki-plan-marketingovix-komunikacij
Сутність маркетингової політики комунікацій. – Режим доступу:
http://www.info-library.com.ua/books-text-9598.html
Формування системи маркетингових комунікацій (СМК) підприємства. – Режим доступу:
https://sites.google.com/site/lekciie/7/p-1
Характеристика складових маркетингової комунікації. – Режим доступу:
http://libfree.com/128496016_marketingsistema_marketingovih_komunikatsiy_promislovomu_marketingu.html
Балабанова Л.В. Інтерактивні маркетингові комунікації: монографія. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. – 196 с.
Діброва Т.Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика: навч. посібн. - -К.: Професіонал, 2009. – 319 с.
Примак Т.О. Маркетингові комунікації на сучасному ринку. – К.:МАУП, 2003. – 197с.
Ремезь Ю. Механізм формування інтегрованих маркетингових комунікацій // Маркетинг в Україні. – 2010. - №3. – С.39-43.