Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45893
   


Автор запитання: Оксана із міста: Керчь :: Запитання: 30230  
Оксана запитує:
Будьласка, знайдіть літературу, автореферати за темами: розвиток знань(студентів), діагностування рівня розвитку природничо-математичних знань студентів, методичні засади діагностування рівня розвитку природничо-математичних знань студентів. Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Оксано!
Попрацюйте із наступними джерелами:
1. Жалдак М.І., Рамський Ю.С., Рафальська М.В. Модель системи соціально-професійних компетентностей вчителя інформатики // http://lib.iitta.gov.ua/437/1/Модель_системи_соціально-професійних_компетентностей_вчителя_інформатики.pdf
2. Дейниченко Г.В. Підготовка студентів природничо-математичних
спеціальностей педагогічних ВНЗ до технічного конструювання // http://kafinfo.org.ua/files/Sbirnyk_1.pdf#page=23
3. Шарко В.Д. Проектування студентами ППЗ з шкільного курсу фізики як спосіб оволодіння методичним компонентом діяльності вчителя // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/itvo/2008_2.pdf#page=47
4. Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у вищій школі // http://www.google.com.ua/books?hl=ru&lr=&id=w5OvvOPdGdYC&oi=fnd&pg=PA6&dq=розвиток природничо-математичних знань студентів&ots=-NVX4UU8LO&sig=xioKZeOjdDuqAMe4QW5NyclUqn0&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false
5. Словак, К. Використання експертних систем під час узагальнення та систематизації у процесі навчання вищої математики / Катерина Словак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 141-148. // http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/74
6. Триус Ю.В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у ВНЗ: проблеми, стан і перспективи // http://www.ii.npu.edu.ua/files/Zbirnik_KOSN/16/3.pdf
7. Бордюк М. Реалізація принципу науковості у формуванні знань про полімерні матеріали в майбутніх учителів у процесі вивчення курсів фізики // http://www.nbuv.gov.ua/PORTAL/Soc_Gum/Npd/2010_4/borduk.pdf
8. Кошова О.П. Інтеграційні зв’язки дисциплін природничо-наукового циклу як основа формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх економістів // http://www.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_Gum/Dmpd/2008_30/_30/073_078_30_2008.pdf
9. Тищенко С.І. Інтегрування змісту математичних і спеціальних дисциплін у професійній підготовці молодших спеціалістів з програмування: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.І. Тищенко ; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2009. — 20 с. // http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2009/09tsimsp.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
10. Бевз В.Г. Історія математики як інтеграційна основа навчання предметів математичного циклу у фаховій підготовці майбутніх учителів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / В.Г. Бевз ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 45 с. // http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2007/07bvgpmu.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
11. Логвіненко В.Г. Методика формування пізнавальної самостійності студентів технічних спеціальностей в процесі вивчення інформаційно-комунікативних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.Г. Логвіненко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2005. — 19 с. // http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2005/05lvgikt.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
12. Мендерецький В.В. Методична система експериментальної підготовки майбутніх учителів фізики: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / В.В. Мендерецький ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 30 с. // http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2007/07mvvmuf.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
13. Падалка О.С. Професійно-економічна підготовка майбутніх учителів у вищих навчальних закладах: автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О.С. Падалка ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 45 с. // http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2009/09posvnz.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
14. Праворська Н.І. Система задач як засіб формування професійно значущих знань з інформатики студентів економічних спеціальностей: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.І. Праворська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. // http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2005/05pnises.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
15. Богданов І.Т., Сергєєв О.В. Інноваційний підхід до формування продуктивної діяльності студентів при вивченні фізики // http://nauka.profi.net.ua/load/sb_confa/kr/I/vol2/physbook.pdf#page=23
16. Зоря В.Д., Коржова О.В., Проскурня І.П. Історико-математичні дослідження майбутніх учителів математики // http://www.kafinfo.org.ua/files/Sbirnyk_1.pdf#page=28
17. Гризун Л.Е. Визначенняспецифіки навчальних дисциплін різних типів як один з чинників формування змісту вищої професійної освіти // http://www.nbuv.gov.ua/PORTAL/Soc_Gum/PPMB/texts/2008-08/08glehvt.pdf

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 21.01.2013 13.47.56 :.
.: :.
   

Generated in 0.164958 seconds