Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46250
   


Автор запитання: Оксана із міста: Харків :: Запитання: 30666  
Оксана запитує:
Доброго дня! Будь ласка, допоможіть знайти літературу до дипломної роботи на тему: "Політична реклама у вітчизняних виборчих технологіях (на прикладі виборчої кампанії 2012 року)". Буду дуже Вам вдячна!
Наша відповідь:
Шановна Оксано! Пропонуємо ознайомитися з наступною інформацією:
Виборча кампанія-2012 була найдорожчою. – Режим доступу: http://zaxid.net/home/showSingleNews.do?viborcha_kampaniya2012_bula_naydorozhchoyu__eksperti&objectId=1271757
Лютко Н. В. Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи. : Дис... канд. наук: 23.00.02 - 2009. – Режим доступу: http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/351326.html
Непрямий підкуп виборців: порушення чи псевдосенсація? – Режим доступу: http://www.pravda.com.ua/columns/2012/02/16/6958805/
Овчаренко А. Політична реклама у змі під час виборчих перегонів. – Режим доступу: http://www.justinian.com.ua/article.php?id=3305
ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ. – Режим доступу: http://jyrnalist.ru/osoblivosti-politichnoyi-reklami/
Партії витратили на виборчу кампанію більш як 600 млн грн: третина суми припала на ПР, друге місце - за "Батьківщиною". – Режим доступу: http://www.newsru.ua/ukraine/16nov2012/vutratu_fond.html
Політична реклама. – Режим доступу: http://politiko.ua/groups/talk_topic?id=469
Політична реклама як процес комунікації. – Режим доступу: http://www.viche.info/journal/2468/
Фесун Г.С. Психологія політичної реклами. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/13.DNI_2007/Politologia/21460.doc.htm
Шпортько О. Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процессу. – Режим доступу: http://www.politik.org.ua/vid/magcontent.php3?m=1&n=79&c=1907
Адубецька Н. Маркетингові засоби комунікації у політиці // Політ. менеджмент . — 2011. — N 4. — С. 105-111. — Бібліогр.: 8 назв.
Акайомова А. Політична реклама як процес комунікації // Віче. – 2011. – №6. – С.2-5.
Весельська Л. Особливості впливу політичної реклами на формування громадської думки в період підготовки та проведення виборчих кампаній // Вісник Книжкової палати. – 2008. - №10. – С.45-48.
Кривобок Ю. Проблема національної самосвідомості (на прикладі політичної реклами) // Політ. менеджмент. – 2012. - №3. – С.145-150.

.: Розділ: Соціологія :: 18.02.2013 23.04.59 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.176064 seconds