Добрий день!
Будь ласка, допоможіть знайти інформацію та літературу на тему дипломної роботи: Управління маркетинговою комунікаційною діяльністю підприємства.
Надзвичайно Вам вдячна! Завжди!
Доброго дня, MarYana!
Пропонуємо Вам скористатися наступними джерелами:
Артюшина, Е. В. Управление международными маркетинговыми коммуникациями [Текст] / Е. В. Артюшина // Маркетинг в России и за рубежом. - 2009. - № 5. - С. 102-105.
Балабанова, Людмила Веніамінівна. Управління маркетинговою діяльністю підприємства [Текст] : монографія / Л.В. Балабанова, Н.М. Гуржій ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : [ДонНУЕТ], 2010. - 184 с. - (Школа маркетингового менеджменту).
Божкова, Вікторія Вікторівна. Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств / В. В. Божкова; М-во освіти і науки України, Сум. держ. ун-т. — Суми: СумДУ, 2010. — 305 с.
Ведмідь Н. І. Модель управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями туристичного підприємства // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. — К., 2004. — С.138–144.
Дубовик Т. В. Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет / Т. В. Дубовик // Актуальні пробл. економіки. - 2012. - № 3. - С. 168-173.
Івашова, Н.В. Оцінка ефективності системи комунікацій промислового підприємства [Текст] / Н.В. Івашова // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №1. — С.152-162.-
http://mer.fem.sumdu.edu.ua/content/2007_1/3_5.pdf
Карпенко, Наталія Володимирівна. Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства [Текст] : монографія / Н. В. Карпенко, Н. І. Яловега ; Вищ. навч. заклад Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі. - Полтава : ПУЕТ, 2012. - 278 с.
Круковська Н. Удосконалення маркетингової політики комунікацій засобами брендингу / Н. Круковська // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Сер.: Економіка. - 2011. - Т.2, № 6. - С. 71-73.
Лебеденко, Марина Сергіївна. Застосування інтернет-технологій в управлінні маркетинговими комунікаціями поліграфічних підприємств : автореф. дис.... канд. екон. наук: 08.00.04. / Лебеденко Марина Сергіївна; Нац. техн. ун-т України «Київ. політехн. ін-т» — К., 2010. — 19 с.-
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2010/10lmskpp.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Окландер, Михайло Анатолійович. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки / М. А. Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан. — О.: Астропринт, 2011. — 230 с.
Осовська Г. В. Ефективність маркетингових комунікацій у системі управління діяльністю підприємства / Г. В. Осовська, О. А. Осовський // Агросвіт. - 2012. - № 22. - С. 12-17.
Павленко, А.Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика: Монографія [Текст] / А.Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. - К. : КНЕУ, 2005. - 408 с.
Пилипчук В. П. Маркетингові комунікації в системі управління промисловим підприємством // Формування ринкової економіки. — К., 2004. — Вип.12. — С.271–278.
Пилипчук В. П. Маркетингові комунікації в системі управління промисловим підприємством // Формування ринкової економіки. — К., 2004. — С.271–278.
Рижкова, Галина Анатоліївна. Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03. / Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2006. — 18 с.-
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2006/06rgaumk.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Романченко О. М. Удосконалення організації управління комунікаціями в маркетинговій зовнішньоекономічній діяльності підприємства // Управління розвитком. — Х., 2007. — N8. — С. 175–176.
Секерин, В. Стратегии управления интегрированными маркетинговыми коммуникациями [Текст] / В. Секерин, Е. Казицкий // Маркетинг. - 2009. - № 4. - С. 72-84.
Стельмах, Олексій Олександрович. Інтерактивні маркетингові комунікації в менеджменті підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. / Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 19 с.-
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2006/06sookmp.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Хмарська І. А. Сутність та значення комплексу маркетингових комунікацій підприємства / І. А. Хмарська // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Сер.: Економіка. - 2011. - Т.2, № 6. - С. 114-118.
Хряпіна І. С. Управління витратами на маркетингові комунікації як складова компонента системи управління підприємством // Збірник наукових праць. — Черкаси, 2007. — Вип. 17. — С.96–100.
Ярошевська О. В. Комплекс маркетингових комунікацій та його роль у системі управління // Вісник. — Запоріжжя, 2011. — N 3 (11). — С.146–154.
Ястремська, Олена Миколаївна. Організація інтегрованих маркетингових комунікацій : конспект лекцій. / Ястремська О. М., Калмін І. В.; М-во освіти і науки України, Харк. нац. екон. ун-т. — Х.: ХНЕУ, 2008. — 87 с.
Журнал «Маркетинг в Україні»-
http://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/arhive.php
«Маркетинг-газета»-
http://uam.in.ua/rus/projects/marketing-newspaper/arhive.php
Маркетинг. Лекції-
https://sites.google.com/site/lekciie/rozdil-8
Цуркан Б. Ю. УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ-
http://intkonf.org/tsurkan-b-yu-upravlinnya-komunikatsiynoyu-politikoyu-pidpriemstva-v-suchasnih-umovah/
http://uam.in.ua/upload/iblock/927/92722f83b9635aec9439dce4ce774765.pdf
http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vznu/eco/2011_3/146-154.pdf