Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46226
   


Автор запитання: Юлія із міста: Суми :: Запитання: 30860  
Юлія запитує:
Особистісні якості вчителя і їх роль у професійній діяльності
Наша відповідь:
Доброго дня, Юлія!
Пропонуємо наступну інформацію:
1. Кін О. М. Ф. Сумцов про особистість та професійні якості вчителя // Житомирський пед. ун-т. Вісник. — Житомир, 2000. — Вип.6. — С.32–34.
2. Молчанова Г. І. Становлення і розвиток особистісних і професійних якостей майбутнього вчителя в процесі різних типів навчання // Науково-дослідний ін-т «Проблеми людини». Аналітичні розробки, пропозиції наукових та практичних працівників. — К., 1999. — Т.16: Духовність як основа консолідації суспільства. — С.500–503.
3. Хворостовська Н. Педагогічні здібності як професійно-необхідні якості особистості вчителя // Наукові записки. — Кіровоград, 2003. — Вип.49, ч.2: Сер.: Педагогічні науки. — С.109–112.
4. Пшенична Л. В. Професійно значущі якості особистості майбутнього вчителя // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. — К., 2004. — Вип.27. — С.67–70.
5. Зуброва О. А. Професійні особистісні якості у контексті професійної підготовки вчителя // Збірник наукових праць. — Херсон, 2007. — Вип.45. — С.259–263.
6. Зуброва О. А. Зміст та сутність професійних особистісних якостей майбутнього вчителя-філолога // Проблеми трудової і професійної підготовки. — Слов’янськ, 2008. — Вип. 12. — С. 63–69.
7. Гурова, Тетяна Юріївна. Проблема розвитку морально-духовних якостей особистості вчителя // Проблеми сучасної педагогічної освіти. — Ялта, 2007. — Вип. 16, ч. 1. — С. 173–179.
8. Тімець О. В. Розвиток особистісних якостей вчителя географії як складової професійної компетентності // Наука і життя: українські тенденції, інтеграція у світову наукову думку. — К., 2009. — Ч. 3. — С. 18–20.
9. Назарко О. І. Особистість вчителя як суб’єкта забезпечення якості загальної середньої освіти // Преподаватель как субъект и объект образовательного процесса. Век XXI. — Харьков, 2012. — Ч. 2. — С. 56–67.
10. Попіль М. І. Професійно особистісні якості вчителів початкової школи як підґрунтя для формування професійної ідентичності // Збірник наукових праць. — Хмельницький, 2011. — N 60.

http://academia-pc.com.ua/product/216
http://pidruchniki.ws/11141206/pedagogika/rol_osobistisnih_yakostey_uchitelya_pedagogichniy_diyalnosti
http://readbookz.com/book/172/5427.html
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pfto/2011_16/files/P1611_47.pdf
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/ppmb/texts/2009-04/09bmvapp.pdf
http://osvita.ua/vnz/reports/pedagog/14107/
http://www.refine.org.ua/pageid-5533-4.html
http://refs.co.ua/62527-Lichnostnye_kachestva_pedagoga.html
http://www.zippo.net.ua/index.php?page_id=212
http://myrefs.org.ua/index.php?view=article&id=1648
http://studentam.net.ua/content/view/2286/97/
http://www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/11/statti/vitebska.htm
http://osvita-dnepr.com/index.php/normativno-pravova-baza/39-serednya-zagalna-osvita/475-etichnij-kodeks-ukrajinskogo-vchitelya

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 6.03.2013 00.24.58 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.139909 seconds