Доброго вечора. Допоможіть, будь ласка, знайти матеріал на те тему "PR і культурові різниці"; на прикладі Діснейленду, який є і є різний у 5 містах світу, і на прикладі Барбі. В який спосіб цю іграшку достосовують до різних культур, як тоді працюють над своїми PR-кампаніями, як фірмі виходить підтримувати зв"ззок з людьми і тішитися позитивними відгуками (або ж ні, може, є якісь контроверсії і скандали з цим зв"язані) не зважаючи на різні культури, звичаї і традиції?.
Наперед дякую.
Доброго дня, Ірино!
Можливо, корисними будуть наступні джерела:
1. Терлеева О.Н. Влияние процессов диснеезации на современный туристический бизнес //
http://www.geogr.msu.ru/cafedra/recr/conf/MSU_Tourism_Conf_III_2008.pdf#page=352
2. Якупов Р.Р. Диснейлэнд на севере? (к вопросу организации тематического парка в Сибири) //
http://cdn.scipeople.com/materials/6530/Диснейленд на Севере.doc
3. Ганьшина Г. В. Перспективные направления туристской анимации //
http://www.itig.ru/files/plugin_files/research_articles_collectio2.pdf#page=54
4. Мальська М. Міжнародний туризм і сфера послуг //
http://pidruchniki.ws/16400116/turizm/organizatsiya_dozvillya_parkah
5. История куклы Barbie //
http://www.memoid.ru/node/Istoriya_kukly_Barbie
6. Кудрявцева О.В., Твердохлебова М.Д. Тематические развлекательные парки: зарубежный опыт и российские перспективы //
http://terraplan.ru/arhiv/40-6-18-2008/502-313.html
.: Розділ:
Культура. Мистецтво. Преса :: 21.03.2013 00.33.48 :.
.:
:.