Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 46229
   


Автор запитання: Олена із міста: м.Київ :: Запитання: 31057  
Олена запитує:
Допоможіть знайти інформацію за темою: "Навчання регіональної історії"
Наша відповідь:
Доброго дня, Олено!
Будь ласка, ставте запитання конкретніше. "Навчання регіональної історії" в школі? Тоді пропонуємо звернутися до наступних джерел:
Баженов Л. В. Стан і проблеми створення та видання навчальних посібників з регіональної історії України для вузів і шкіл України // Історичне краєзнавство в системі освіти України: здобутки, проблеми, перспекитиви. — Кам’янець-Подільський, 2002. — С.37–42.
Бондаренко Н. Б. Формування в старших дошкільників духовних цінностей засобами регіональної культурно-історичної спадщини: навч.-метод. посіб. / Н. Б. Бондаренко ; Слов'ян. держ. пед. ун-т. — Слов'янськ, 2010. — 142 с.
Віднянський, Степан. Регіональний підхід до всесвітньої історії на прикладі вивчення новітньої історії Центрально-Східної Європи // Україна крізь віки. — К., 2010. — С. 56–64.
Герус С. Регіональні аспекти у викладанні історії Голокосту // Голокост в Україні у регіональному і загальнолюдському вимірі. — Львів, 2005. — С.143–145.
Гирич, Ігор. Історія України нового часу в сучасній шкільній освіті / Гирич, Ігор ; Український інститут національної пам'яті. - К. : Стилос, 2009. - 64 с.
Горбачова, Ольга. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / Горбачова, Ольга // Рідна школа. - 2012. - № 10. - С. 28-31.
Гузенков С. Г. Проблеми викладання історії рідного краю в загальноосвітніх школах Запорізької області // Історичне краєзнавство в системі освіти України: здобутки, проблеми, перспекитиви. — Кам’янець-Подільський, 2002. — С.148–150.
Збірник наукових статей / Головний редактор В. Смолій; відповідальний редактор Я. Верменич. НАН України. Інститут історії України; Сектор теоретико-методологічних проблем історичної регіоналістики. – К.: Інститут історії України НАН України, 2010. – Bип. 4. – 272 с.-http://histans.com/JournALL/regions/regions_2010_4/regions_2010_4.pdf
Концепція та програми викладання історії України в школі : (проект) : матеріали ІV та V робоч. нарад з моніторингу шк. підруч. історії України / Український інститут національної пам'яті ; упоряд. та ред Н. Яковенко, Л. Ведмідь ; систематизація перебігу дискусій над прогр. Л. Ведмідь. - К. : Стилос, 2009. - 126 с.
Мамонов, Георгій. Урок на вулиці : методичні рекомендації до проведення уроків-екскурсій з історії рідного краю : 5-9 класи / Мамонов, Георгій // Історія України (Шкільний світ). - 2012. - № 41-42. - С. 23-24.
Нітченко А. Г. Комплексний підхід до вивчення проблем регіональної історії в період революції 1917 р. // Література та культура Полісся. — Hіжин, 2005. — Вип.28: Сторінки історії і культури Полісся та України в сучасному висвітленні. — С.139–144.
Пометун, Олена Іванівна. Методика навчання історії в школі / Пометун, Олена Іванівна, Фрейман, Григорій Ошерович. - К. : Генеза, 2009. - 328 с.
Придніпров'я: історико-краєзнавчі дослідження: Зб. наук. пр. Вип. 1 / Дніпропетр. нац. ун-т, Дніпропетр. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Дніпропетр. обл. центр з охорони іст.-культ. цінностей / Ред.: С.І. Світленко. — Д., 2004. — 206 с.
Проблеми методології та методики викладання історії України та краєзнавства // «Українознавство у технічному вузі: методологія, методика, перспективи», Всеукр. наук.-метод. конф. (1994; Київ). Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції «Українознавство... », 12–14 жовтня 1994р. — К., 1994. — [Ч.1]. — С.3–101.
Ржепецький, Леонід Андрійович. Формування національної самосвідомості учнів на уроках історії України : монографія / Ржепецький, Леонід Андрійович. - Миколаїв : Іліон, 2010. - 147 с.
Сагарда В. В. Навчання і виховання учнів національних меншин у контексті регіональних особливостей: історії, реалії, проблеми, перспективи // Ужгородський держ. ун-т. Науковий вісник. Сер. Педагогіка. Соціальна робота. — Ужгород, 1998. — Вип.1. — С.59–65.
Тарахонич, Михайло Федорович. Вивчення історії рідного краю в школі : уроки, тести, пошук. робота, кросворди, вікторини, ігри : метод. посіб. / Тарахонич, Михайло Федорович ; Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти. - Ужгород : Ліра, 2008. - 175 с.
Чемерис А. А. Роль і значення історичного краєзнавства в процесі викладання історії України в школі // Нива знань. — Дніпропетровськ, 2000. — N3. — С.44–49.
Чужиков, Віктор Іванович. Глобальна регіоналістика : історія та сучасна методологія / В. І. Чужиков ; М-во освіти і науки України, Держ. вищ. навч. закл. «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана». — К. : КНЕУ, 2008. — 265 с.
Шкільна історія очима істориків-науковців : матеріали робочої наради з моніторингу шк. підруч. історії України / упорядкув. та ред. Н. Яковенко ; Український інститут національної пам'яті. - К. : Видавництво імені Олени Теліги, 2008. - 127 с.
Віктор Мисан.МОДЕЛІ ВИВЧЕННЯ РІДНОГО КРАЮ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ РЕГІОНАЛЬНА ІСТОРІЯ УКРАЇНИ-http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Prdist/2011_3/3_1.pdf
Збірники наукових статей "Регіональна історія України"-http://www.history.org.ua/?litera&askAbout=regions
РЕГІОНАЛЬНА ІСТОРІЯ УКРАЇНИ-http://histans.com/?litera&sendBigAsk&selectSeria=Регіональна історія України&kat=12

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 22.03.2013 10.46.54 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.139356 seconds