Добрий вечір! Допоможіть будь-ласка з інформацією на тему: правове регулювання соціальної реклами на міжнародному рівні. Дякую!
1.Микитенко, Л.
Правове регулювання реклами та рекламної діяльності: проблеми теорії [Текст] / Л. Микитенко // Підприємництво, господарство і право. - 2003. - № 10. - С. 37-40
2.Громенко, Ю.
Правове регулювання недобросовісної конкуренції у сфері реклами [Текст] / Ю. Громенко // Економіка. Фінанси. Право. - 2005. - № 9. - С. 18-23. - Бібліогр.: 8 назв.
3.Карчевський,
Микола.
Спам може бути корисним: досвід правового регулювання розсилки множинних електронних повідомлень у США [Текст] / М. Карчевський // Підприємництво, господарство і право. - 2011. - № 6. - С. 131-135. - Бібліогр. в кінці ст.
4.Микитенко, Л.
Деякі питання гармонізації законодавства України із законодавством ЄС про рекламу [] / Л. Микитенко // Підприємництво, господарство і право. - 2010. - № 11. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Анотація: Розглядаються питання щодо особливостей правового регулювання реклами в Україні та країнах Європейського Союзу, аналізуються норми законодавства України про рекламу.
5.Булах, Тетяна.
Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Бібліогр. в кінці ст.
6.Шаламова, Л. Ф.
Социальная реклама и управление активизацией социального потенциала молодежи [Текст] / Л. Ф. Шаламова, Ю. С. Шаламова // Социально-гуманитарные знания. - 2012. - № 2. - С. 139-144
7.Хельде, Айварс.
Социальная реклама в современной цивилизации [Текст] / Айварс Хельде // Маркетинг и реклама. - 2012. - № 5. - С. 69-74
8.Шугай, Т. Й.
Значення соціальної реклами у формуванні здорового способу життя [Текст] / Т. Й. Шугай // Основи здоров'я. - 2011. - № 3. - С. 32-40
9.Есипова, Валентина.
Толерантность в социальной рекламе [Текст] / Валентина Есипова // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 12. - С. 38-47
10.Козловская, Наталья.
Социальная реклама в Украине: динамика скорее негативная, чем позитивная [Текст] / Наталья Козловская // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 12. - С. 30-31
11.Смирнов, Александр
Проблемы социальной рекламы в Украине [Текст] / Александр Смирнов // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 12. - С. 26-29
12.Филина, Анна.
Социальная реклама как фактор формирования морали [Текст] / Анна Филина // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 7-8. - С. 106-107
13.Твердохліб, Ю.
Методи оцінки ефективності соціальної реклами [Текст] / Ю. Твердохліб // Вісник Київського інституту бізнесу і технологій. - 2010. - № 1. - С. 123-125
14.Биденко, Артем.
Эффективная уличная социальная реклама [Текст] / Артем Биденко // Маркетинг и реклама. - 2009. - № 11. - С. 30-33
15.Ромат, Євгений.
Социальная реклама в системе социального маркетинга [Текст] / Євгений Ромат // Маркетинг и реклама. - 2009. - № 11. - С. 19-27
16.Денисенко, Людмила.
Реклама в нашому житті / Л. Денисенко // Науковий світ. - 2008. - № 8. - С. 28-29
17.Михайлов, Михайло.
Законодавчі новації у сфері соціальної реклами / Михайло Михайлов // Юридичний Вісник України. - 2008. - № 12. - С.7
18.Чудовська-Кандиба, Ірина.
Соціальні дискурси реклами: теоретичний аналіз / І. Чудовська-Кандиба // Віче. - 2008. - № 4. - С. 30-32 : портр. - Бібліогр. в кінці ст.
19.
http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=2384
Соціальна програма в контексті законодавства України
20.
http://www.minjust.gov.ua/8353
Правове ренгулювання рекламної діяльності
21.
http://referatcentral.org.ua/theory_state_law_load.php?id=664&startext=19
Державне правове регулювання рекламної діяльності в Україні -