Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46103
   


Автор запитання: Саша із міста: Київ :: Запитання: 31577  
Саша запитує:
Добрий день! Дуже дякую Вам за попередні відпвіді! Потрібна Ваша допомога щодо такого питання: Алгоритми вивчення ролі телевізійної реклами у формуванні молодіжної субкультури. Буду чекати на Вашу відпвідь. Дякую
Наша відповідь:
Доброго дня, Саша! Пропонуємо ознайомитися з відповіддю на аналогічне запитання № 29660, що міститься в архіві.
Крім того пропонуємо наступні документи:
Бичковська О. О. ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА ЯК СПЕЦИФІЧНИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ СВІДОМОСТІ ТА СПОСОБУ ЖИТТЯ ПІДЛІТКІВ. – Режим доступу:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Pu0jOeOdpG4J:www.socreklama.org/Downloads/zbirnyk_materialiv_konferencii.docx телевізійна реклама молодіжна субкультура&cd=25&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕКЛАМНОГО ВПЛИВУ. – Режим доступу:
http://tourlib.net/books_others/reklama5.htm
Лукіянчук Ганна Олегiвна. ВПЛИВ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР НА ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ. – Режим доступу:
http://intkonf.org/lukiyanchuk-go-vpliv-molodizhnih-subkultur-na-formuvannya-duhovnosti-suchasnoyi-molodi/
Особливості телереклами. – Режим доступу:
http://tourlib.net/books_others/reklama4-3.htm
Пархоменко С.А.СУБКУЛЬТУРНІ ІМІДЖІ МОЛОДІ В РЕКЛАМІ. – Режим доступу:
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Uk_msshr/2011_17_2/parhomen.pdf
Психологічний вплив телевізійної реклами на розвиток дітей та підлітків. – Режим доступу:
http://ratusha.com.ua/psykholohichnyj-vplyv-tb-reklamy-na-ditej.html
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У СФЕРІ МОЛОДІЖНОГО ДОЗВІЛЛЯ (на прикладі молодіжних субкультур) . – Режим доступу:
http://lib.chdu.edu.ua/pdf/naukpraci/sociology/2008/103-90-14.pdf.
Шулдик Г.О. ВПЛИВ СУБКУЛЬТУР НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. – Режим доступу:
http://vuzlib.com/content/view/945/94
***
Алешин, Л. И. Мультимедиа и реклама : учеб. пособ.. - М.:Литера, 2012. - 375 с.
Заграй, Л. Д. Молодіжна субкультура: ґендерний досвід [Текст] : [монографія] / Л. Д. Заграй. - Івано-Франківськ : Нова Зоря, 2012. - 375 с.,
Лященко, Анжела Вадимівна. Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації [Текст] : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Лященко Анжела Вадимівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2009. - 16 с.
Молодежная субкультура [Текст] / науч.ред. Н. А. Победа ; Одесский гос. ун-т им. И.И.Мечникова, Институт социальных наук. Кафедра социологии. - О. : АстроПринт, 1999. - 282 с.,
Сапенько Р.П. Реклама як транскультурний феномен: автореф. дис... д-ра філософ.: 26.00.01 / Р.П. Сапенько ; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. — К., 2009. — 35 с. — укp.
Проведено комплексне дослідження реклами як феномену сучасної глобальної культури, розглянуто її найбільш суттєві культурологічні та естетико-художні атрибути. Висвітлено історичний процес формування масового суспільства та масової культури як результат ринкової економіки та процесів демократизації, універсалізації, глобалізації, індустріалізації й урбанізації. Міжгалузеві дослідежння феномену "масової культури" проведено за різними напрямами, зокрема, такими, як теорія комунікацій, семіотика, постструктуралізм, британські дослідження культури, феміністична критика, вивчення телебачення та мас-медіа. Розкрито гуманістичний та афірмативний характер глобальної культури масового суспільства. З'ясовано, що пріоритетна роль у формуванні нової глобальної культури належить телебаченню, впливове та важливе місце у структурі якого займає реклама як джерело мас-медіального розповсюдження культури. Встановлено, що мас-медіальний спосіб існування реклами сприяє створенню нового транскультурного популярного мистецтва, визначено його головні атрибути - неоднорідність, дискретність, інтермедійність, багатоаспектність. У контексті історико-культурологічного підходу підтверджено обов'язкове пересічення векторів мистецтва та реклами. Виявлено, що банальність, повсякденність, тривіальність, сфера споживання, кіч стають об'єктами мистецтва. Доведено, що реклама використовує цілий арсенал мистецтв - від класичного до авангарду. Встановлено, що еволюція почуттєвої культури відбувається на фоні змін у сфері масової комунікації. Даний ефект вперше зафіксовано М. Мак-Люеном. З'ясовано, що провідна роль у розвитку почуттєвої культури належить рекламі, яка естетично (видовищність, семантизація, емоціоналізація, символічність) формує скінчену для популярної культури інтегральність і когерентність.
Сауленко, Людмила. Молодежные субкультуры: украинский контекст [Текст] / Л. Сауленко. - О. : СМИЛ, 2007. - 62 с.,
Субкультурна варіативність українського соціуму [Текст] : [моногр. дослідж.] / [Л. Аза та ін. ; за ред. Н. Костенко, А. Ручки] ; Ін-т соціол. НАН України. - К. : [Ін-т соціол. НАН України], 2010. - 287 с.,
Фурманкевич Н.М. Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Н.М. Фурманкевич ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 16 с. — укp.
Досліджено рекламний дискурс в електронних мас-медів України. Проведено соціологічне дослідження, за результатами якого з'ясовано загальні тенденції ставлення українського споживача до реклами, зокрема, до теле-, радіо- й Інтернет-реклами. Проаналізовано комунікативний характер реклами. Розглянуто форми передачі рекламного дискурсу, а також теоретичні аспекти та соціологічні дослідження впливу реклами на споживачів з урахуванням цілісності та взаємозв'язку всіх компонентів комунікативного процесу. Проаналізовано фактори комунікативної ефективності сучасної української теле-, радіо- й Інтернет-реклами. Розглянуто особливості їх впливу на споживача. Досліджено рекламне звернення в Інтернеті, а також аспект його реалізації у Всесвітній мережі. Увагу приділено найбільш поширеним рекламним носіям, а саме: банерам, обмінним мережам та пошуковим системам. Розглянуто E-mail маркетинг і особливості розвитку бренду як фактора реклами. Досліджено мережу Інтернет і взаємодію інтернет-реклами з користувачами.
Шапошникова І.В. Молодіжна субкультура в сучасному соціокультурному просторі / І. В. Шапошникова // Грані. - 2012. - № 4. - С. 111-114.
Шмига Ю.І. Ефективність телереклами в Україні (комунікативний аспект): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Ю.І. Шмига ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2006. — 20 с. — укp.
Визначено фактори комунікативної ефективності реклами (КЕР) на матеріалі сучасної телереклами в Україні. Розкрито теоретико-прикладні засади та сутність КЕР, розроблено її робочу концепцію. Розглянуто рекламу як форму масової комунікації, що включає складний комплекс когнітивно-комунікативних, емоційно-чуттєвих, ціннісно-нормативних компонентів, об'єднаних в ієрархічну структуру та спрямованих на формування попиту, реалізацію товарів і послуг, а також ідей і певних концепцій життя. Проаналізовано вплив факторів КЕР країни на споживача, на підставі формули Г.Лассвелля описано елементи комунікативного процесу як фактори КЕР. На підставі використання близько 400-т відеороликів уперше здійснено довгостроковий моніторинг сучасної комерційної телереклами, що демонструвалась на загальноукраїнських телеканалах з 2002 до 2005 рр.

.: Розділ: Культура. Мистецтво. Преса :: 8.05.2013 10.32.43 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.163416 seconds