Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45928
   


Автор запитання: Катя із міста: Ужгород :: Запитання: 31917  
Катя запитує:
Добрий день.Допоможіть знайти готовий реферат на тему "Спрямування форм і методів роботи з глухими учнями для збагачення словникового запасу та мовлення"Дякую за гарну допомогу.
Наша відповідь:
Доброго дня, Катя!
Пропонуємо наступну інформацію:
1. Байкіна Н. Г. Вікова динаміка фізичної витривалості у глухих учнів // Інтеграція аномальної дитини в сучасній системі соціальних відносин. — К., 1994. — С.163–164.
2. Панкратова С. Ю. Стан граматичної будови мовлення глухих учнів молодших класів // Інтеграція аномальної дитини в сучасній системі соціальних відносин. — К., 1994. — С.203–204.
3. Пущин Е. І. Передумови навчання динамічного читання глухих учнів початкових класів // Інтеграція аномальної дитини в сучасній системі соціальних відносин. — К., 1994. — С.204–207.
4. Пущин Е. І. Деякі шляхи формування розумових вмінь у глухих учнів початкових класів // Інтеграція аномальної дитини в сучасній системі соціальних відносин. — К., 1994. — С.207–209.
5. Заболотня Н. В. До питання про міжпредметні зв’язки в процесі навчання глухих учнів молодших класів // Психологія та педагогіка: спеціальні. — [К.], 2001. — Кн.1. — С.14–19.
6. Мартинчук О. В. Розвиток мовлення глухих учнів середнього шкільного віку // Ювілейні V «Педагогічні читання — 2004». «Актуальні проблеми теорії та практики соціальної психології». — Херсон, 2004. — С.82–88.
7. Мартинчук О. В. Особливості засвоєння дієслівної лексики глухими учнями 5–7 класів // Науковий часопис. — К., 2007. — Вип.8. — С.18–20.
8. Марчук Т. Узагальнення та розрізнення глухими учнями дієслів за префіксальними ознаками // Науковий часопис. — К., 2007. — Вип.8. — С.20–23.
9. Бондаренко О. Значення жестової мови у навчальній діяльності глухих учнів // Жестова мова й сучасність. — К., 2006. — Вип.1. — С.72–75.
10. Муць В. Українська жестова мова — один з важливих засобів педагогічного впливу на формування особистості глухого учня // Жестова мова й сучасність. — К., 2006. — Вип.1. — С.133–136.
11. Пущин Е. Роль рідної мови у формуванні пізнавальної активності глухих учнів початкових класів // Жестова мова й сучасність. — К., 2007. — Вип.2. — С.78–86.
12. Мартинчук О. В. Вивчення стану засвоєння дієслівної лексики глухими учнями 5–7 класів // Науковий часопис. — К., 2008. — Вип.9. — С.79–84.
13. Мартинчук О. В. Становлення теоретико-методичних підходів до збагачення мовлення глухих учнів дієслівною лексикою // Жестова мова й сучасність. — К., 2008. — Вип. 3. — С.34–46.
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpkp/sp/2009_12/117.pdf
http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/139130.html
http://mydisser.com/ru/avtoref/view/11050.html
http://ukreferat.com/print:page,1,37140-Razvitie-razgovornoiy-rechi-gluhih-uchashihsya-pervogo-klassa.html
http://librar.org.ua/sections_load.php?s=culture_science_education&id=6059&start=4
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Jmis/2011_6/Luchko.pdf
http://ukrefs.com.ua/101417-Razvitie-razgovornoiy-rechi-gluhih-uchashihsya-pervogo-klassa.html
http://bukvar.su/pedagogika/101417-Razvitie-razgovornoiy-rechi-gluhih-uchashihsya-pervogo-klassa.html
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=робота з глухими учнями на розвиток мовлення&source=web&cd=8&ved=0CGYQFjAH&url=http://www.kspu.edu/FileDownload.ashx?id=2382ed1a-417e-477a-9e3d-8125ad67406a&ei=xN8BUq-BDozc4QT6sIGIBw&usg=AFQjCNE39ixPo4ALBkHbNuEvAVvULDQgQg&cad=rja
http://gendocs.ru/v36530/?cc=5
http://dls.ksu.kherson.ua/dls/Library/LibdocView.aspx?id=8945fcc3-0a5a-40ef-875d-e3074daedfc1
http://ua-referat.com/Можливості_формування_ігрової_діяльності_дошкільника_з_вадами_слухового_сприйняття
http://npu.edu.ua/!e-book/book/html/D/ikpp_kpp_Kolesnuk_Metoduchni materialu dlia zaochnukiv/20.html

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 6.08.2013 20.37.24 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.153965 seconds