Доброго дня! Мені потрібно розкрити зсіст понять "освітня і культурно-просвітницька робота" бажано у ретроспективі.
Дуже дякую за допомогу.
Доброго дня,Пелагеє!
На жаль, більш-менш змістовної інформації нам знайти не вдалося (у доступних джерелах). Пропонуємо Вам переглянути:
Бутиріна М. В. Теоретичний аналіз складових поняття «культура» // Збірник наукових праць. — Бердянськ, 2008. — N1. — С. 8–14.
Гаєвська Л. Сутність поняття "освіта" в суспільно-історичній детермінації // Освіта і управління. - 2008. - Т. 11, чис. 1. - С.56-61. - (Наукова організація педагогічного процесу).
Зайченко І.В. Історія педагогіки. Книга І. Історія зарубіжної педагогіки: Навчальний посібник. - К.: Видавничий Дім “Слово”, 2010. - 624 c.-
http://megalib.com.ua/book/9_Istoriya_pedagogiki_Kniga_I_Istoriya_zarybijnoi_pedagogiki.htmlї
Груць Г. М. С. Русова і просвітницький рух в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 ”Теорія та історія педагогіки” / Г. М. Груць. – Тернопіль, 1999. – 20 с.
Корсак, Костянтин. Про міфологічність поняття "освіта" // Науковий світ. - 2009. - № 4. - С.2-5.
Культурно-дозвіллєва сфера України: динаміка змін та перетворень. / Ю.М.Клочко, В.Д.Ковтун, Л.О.Троєльнікова, Н.М.Цимбалюк; [Під наук. ред. Цимбалюк Н.М.]; Укр. центр культур. дослідж., Нац. парлам. б-ка України. — К., 2004. — 179 с.
Мовчан В. Освіта і просвітництво: аспекти взаємозв’язку // Матеріали людинознавчих філософських читань. — Дрогобич, 1998. — Вип.5: Гуманізм та освіта: сучасні реалії. — С.23–32.
Сасихов О. В. Культурно-дозвіллєва діяльність як соціокультурний фактор та об’єкт дослідження // Питання культурології. — К., 1997. — Вип.15. — С.45–50.
Сірополко, Степан Онисимович. Історія освіти в Україні / Підгот. Ю.Вільчинський. — 2-е вид. — Львів: Афіша, 2001. — 663 с.
Соколов, Аркадий Васильевич. Феномен социально-культурной деятельности / Санкт-Петербург. гуманит. ун-т профсоюзов. — СПб., 2003. — 203 с.
Сухова Н. М. Концептуально-понятійний аналіз теоретичних засад освітянської діяльності // Нові технології навчання. — К., 1998. — Вип.23. — С.3–8.
Черкасов, Олексій Володимирович. Формування теоретико-концептуальних основ дослідження історії освіти в Україні у другій половині XIX – на початку XX століть: джерелознавчий аспект. — К., 2006. — 136 с.
Черток Л. П. Поняття діалогу культур в контексті розвитку системи освіти в Україні // Науковий вісник. — О., 2008. — N3. — С. 90–96.
Черушева, Галина. Соціально-педагогічна та культурологічна інтерпретація соціокультурної діяльності // Гуманітарний вісник. — Переяслав-Хмельницький, 2011. — Вип. 22: Педагогіка, психологія, філософія. — С.249–253.
Цимбалюк Н. М. Культурно-дозвіллєва діяльність як соціальний феномен (Історичні аспекти становлення та розвитку) // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. — К., 1998. — Вип.2, ч.1. — С.259–268.
http://pedagogika.ucoz.ua/index/knigi/0-9
http://works.doklad.ru/view/GkgvCHRPYHA/all.html