Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45855
   


Автор запитання: Анна із міста: Кіровоград :: Запитання: 32096  
Анна запитує:
Доброго дня! Допоможіть будь-ласка підібрати літературу до бакалаврської роботи на тему: "Розвиток у школярів інтересу до навчання"
Наша відповідь:
Дорого дня, Анно!
Джерел за темою Вашого запиту дуже багато, подаємо лише деякі з них:
Балашова Ю. В. Педагогічні закономірності формування пізнавального інтересу до навчання // Національна акад. прикордон. військ України ім. Б. Хмельницького. Збірник наукових праць. — Хмельницький, 2001. — N16, ч.2. — С.178–181.
Бараннік І. Вивчення навчальних інтересів школярів // Нариси досліджень у галузі гуманітарних наук в педвузі. — Горлівка, 1998. — Вип.4, т.1. — С.15–19.
Бауер М. Й. Активізація інтересів учнів у процесі емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності // Наук.-метод. вісник. — Чернівці, 2003. — Вип.1: Хімія, біологія. — С.196–199.
Бойко Н. О. Навчальна гра як засіб формування пізнавального інтересу школярів // Соціалізація особистості. — [К.], 1998. — C.202–206.
Буряк, Вікторія. Розвиток пізнавального інтересу під час вивчення механіки в основній школі : [методичні поради] / Буряк, Вікторія, Шарко, Валентина // Фізика та астрономія в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 12-18.
Варфаломєєва І. М. Розвиток пізнавальних інтересів старшокласників в умовах профільного навчання // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. — Х., 2008. — Вип. 8. — С. 50–56.
Загребельний С. Л. Психолого-педагогічні аспекти формування інтересу у школярів в навчальній діяльності при вивченні предметів фізико-математичного циклу // Гуманізація навчально-виховного процесу. — Слов’янськ, 2000. — Вип.8. — С.89–94.
Зоріна Л. В. Елементи театральної майстерності як засіб формування інтересу до навчання молодших школярів // Педагогічна освіта: теорія і практика. — Кам’янець-Подільський, 2009. — Вип. 3. — С.91–97.
Калошин, Володимир. Як розвивати інтерес дитини? / Калошин, Володимир // Початкова школа. - 2012. - № 7. - С. 59-60.
Комар О. Навчання школярів за інтерактивними методами / О. Комар // Рідна шк . - 2006. - № 5. - С. 57-60.
Крутій В.А. Активізація навчальної діяльності молодших школярів у процесі використання дидактичних ігор: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.А. Крутій ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с.- http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2001/01kvavdi.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Назарець Л. М. Пізнавальний інтерес у контексті мотивації навчально-пізнавальної діяльності // Наукові записки. — Острог, 2003. — Вип.4. — С.81–91.
Суббота, Тетяна. Інтерактивні технології в оптимізації навчальної діяльності школярів // Методичні студії. — Донецьк, 2009. — Вип. 1. — С.342–346.
Терно С. О. Т Методика розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання історії / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. — Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2012. — 70 с.- http://sites.znu.edu.ua/interactiv.edu.lab//Posibnyky/Terno_Methodology.pdf
Форостюк, Тетяна. Наступність і перспективність у використанні гри як засобу формування інтересу дитини до навчальної діяльності // Гуманітарний вісник. — Переяслав-Хмельницький, 2008. — Вип. 14. — С. 251–254.
Чумак А. С. Формування стійкого інтересу в учнів до ручної художньої обробки матеріалів на уроках трудового навчання // Науковий часопис. — К., 2010. — Вип. 6. — С. 232–236.
Шишенко І. В. Розвиток пізнавального інтересу учнів класів гуманітарних профілів у процесі навчання математики // Матеріали Всеукраїнської дистанційної науково-методичної конференції з міжнародною участю «Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу »ІТМ*Плюс — 2011”. — Суми, 2011. — Т. 1. — С. 105–107.
Шустваль С. М. Пізнавальний інтерес як мотив навчальної діяльності // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. — Запоріжжя, 2007. — Вип.41. — С.379–383.
Шустваль С. М. Пізнавальний інтерес і його роль у навчальному процесі // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. — Запоріжжя, 2006. — Вип.39. — С.444–450.
Мельниченко Т.Л. ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ-http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Tvo/2012_2/022.pdf
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/PSh/2011_3/n0311_15.pdf
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/npo/2003_3-4/Ostapenko.pdf
http://eprints.zu.edu.ua/3922/1/Ракович_О.О..pdf
Національна бібліотека України ім. Вернадського - Електронний каталог - Каталог книжкових видань - Наукова періодика - http://irbis-nbuv.gov.ua/ (архіви номерів, повнотекстова база).
Додаткову літературу див. в електронних каталогах:
Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського (Київ). – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/
Національна парламентська бібліотека України (Київ). – Режим доступу: http://www.nplu.org/

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 18.09.2013 13.05.06 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.161041 seconds