Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45855
   


Автор запитання: Христя із міста: Тернопіль :: Запитання: 32114  
Христя запитує:
Доброго дня! Допоможіть будь ласка знайти літературу для написання наукового реферату за темою "Поняття педагогічної майстерності викладача вищої школи"
Наша відповідь:
Доброго дня, Христя! Пропонуємо скористатися наступними документами:
Бойко Марія. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ ВИМОГ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ. – Режим доступу:
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/vlnu/Ped/2009_25-3/26_Boiko.pdf
Кулешова В.В. ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. – Режим доступу:
http://library.uipa.edu.ua/library/Left_menu/Zbirnuk/17/Становлення особистості/Кулешова.doc
Курс лекцій з дисципліни «Психологія і педагогіка вищої школи» . – Режим доступу:
http://www.dgma.donetsk.ua/metod/ugo/pipvw/do/kl.pdf
Особливості діяльності, типологія, педагогічна культура викладача вищої школи. Сутність, складові та зміст педагогічної культури викладача ВНЗ. – Режим доступу:
http://pulib.if.ua/part/12346
Особистість викладача вищого навчального закладу. – Режим доступу:
http://pidruchniki.ws/19920513/pedagogika/osobistist_vikladacha_vischogo_navchalnogo_zakladu#304
Педагогіка вищої школи Навчальний посібник / Кузьмінський А.І. - К.: Знання, 2005. – Режим доступу:
http://pulib.if.ua/book/219
Педагогічна культура викладача ВНЗ. Поняття педагогічної культури. – Режим доступу:
http://pidruchniki.ws/19410719/pedagogika/pedagogichna_kultura_vikladacha_vnz
Педагогічний професіоналізм діяльності викладача. – Режим доступу:
http://uastudent.com/pedagogichnyj-profesionalizm-dijalnosti-vykladacha/
Стахневич В. І. Деякі аспекти педагогічної майстерності викладача вищої школи. – Режим доступу:
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/nvnau_ppf/2011_159_1/11svi.pdf
Столярчук О.А. Феномен педагогічної майстерності викладача психології у вищій школі. – Режим доступу:
http://www.psyh.kiev.ua/Столярчук_О.А._Феномен_педагогічної_майстерності_викладача_психології_у_вищій_школі
Туркот Т. І. Педагогика вищої школи. - 2011. – Режим доступу:
http://pidruchniki.ws/13680808/pedagogika/pedagogika_vischoyi_shkoli_-_turkot_ti
***
Антонець, М.О. Розуміння педагогічної майстерності студентами вищої аграрної школи // ПЕДАГОГІКА І ПСИХОЛОГІЯ. ВІСНИК АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ . - 2005 . - № 1. - С.51-57.
Байдан М.А. Педагогічна майстерність як необхідна умова професійної діяльності учителів та викладачів /М.А. Байдан, О. М. Кириченко. // Наука і освіта. - 2004. - № 3. - С.10 - 13. - (Терапія душі).
З психологічних позицій проаналізовані деякі підходи до проблеми педагогічної майстерності учителів і викладачів вищої школи, а також її використання в учбовому процесі класичного університету.
Данік О. Л. Удосконалення професійної майстерності викладача вищої школи // Вісн. Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля. - 2008. - № 3. - С.148-151.
Вивчення педагогічного досвіду в області застосування розроблених методик з використанням нових інформаційних технологій на практиці.
Зварич І. Оцінювання педагогічної майстерності викладачів у вищих навчальних закладах США /І. Зварич. // Молодь і ринок. - 2010. - № 3. - С.42-47.
Розглянуто критерії і розширені функції оцінювання якості педагогічної майстреності викладачів та професора-тенюре у вищих навчальних закладах США, проаналізовано систему оцінювання педагогічної діяльності викладачів "ЛИДЕР" у вищих закладах освіти Російської Федерації.
Левківський Б. Підвищення педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів // ВИЩА ШКОЛА . - 2005 . - № 3. - С.55-58.
Педагогічна майстерність /за ред. І. А. Зязюна. - К., 2004.
Рудишин, С. Педагогічна майстерність викладача вищої школи: психологічні особливості / С. Рудишин // Нова пед. думка. — 2011. — № 2. - С. 90-92.
Розкривається сутність педагогічної майстерності викладача як комплексне утворення, що складається з когнітивного, регулятивного, комунікативного, індивідуального та рефлексивного компонентів; формується різними шляхами, підтримує власну динамічну рівновагу за допомогою постійних когнітивних, діяльнісно-творчих, аксіологічних та особистісних зусиль викладача у межах системи освіти України та окремого ВНЗ одночасно.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 21.09.2013 11.39.22 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.148795 seconds